M.A.C’ten makyajın sihirli gücü ile ilham veren iletişim: ”Göster Renklerini!”
1984 yılında kurulan, geniş ürün portföyü ve renk seçenekleri ile dünyanın önde gelen prestijli kozmetik markası M.A.C Cosmetics, kuruluşundan bu yana, her yaştan, her ırktan, her cinsiyetten bireyleri kapsayan, kendilerini özgürce ifade etmelerine ve kendi tarzlarını yaratmalarına destek olmayı en önemli misyonu olarak görüyor.
2021 yılında lanse edilen Göster Renklerini Projesi, markanın DNA’sında bulunan “limitlessself-expression” misyonunu merkeze alan Türkiye pazarındaki ilk yerel iletişim inisiyatifi olarak karşımıza çıkıyor.
Göster Renklerini iletişimi “Seni sen yapan tüm değerleri, inançları, tutkuları, hayalleri, kısacası içindeki tüm sınırsız renkleri özgürce ve tutkuyla göster,” mesajını vererek, kendini ifade etmenin en güçlü araçlarından biri olan makyajı kullanarak renklerini her gün kutlamaya ve onlara sahip çıkmaya davet ediyor. M.A.C Cosmetics bu iletişimle özellikle Z jenerasyonunu merkeze alarak kalıplaşmış güzellik normlarının dışında, özgünlükleri içlerinden geldiği gibi ifade etmelerine destek oluyor ve onlara bu yolculukta ilham veriyor.
Yolculuğu daha geniş kitlelere tanıtmak amacıyla yayınlanan dijital reklam filminde milyonlara ilham veren rol modeller görüyoruz, 3 gerçek ve güçlü kadın. Besteci ve müzisyen Kalben, oyuncu Nilperi Şahinkaya ve sporcu Zehra Güneş dijital reklam filmin yüzleri olarak bir araya geliyor.
Göster Renklerini dijital reklam filmi, bireylerin yolculuklarını sadece olumlu yönleriyle değil, aynı zamanda tüm gerçekliğiyle aktarırken, hayallerini, tutkularını ve renklerini özgürce göstererek makyajın bu yolculukta kendilerine kattığı gücü yansıtıyor. Kalben’in, çocukluk döneminde annesinin ürünlerini kullanarak başladığı makyaj hikâyesinde MAC kırmızı ruj Ruj Kalben için; kendini bütünüyle kabul edebilmek, her gün cesurca kendi olabilmeyi ifade ediyor. Göz farı ise Nilperi için oyunculuk yolculuğunda kendi özgün renklerini; hayal ve duygularını daha özgürce ifade etmenin bir yolu olarak karşımıza çıkıyor. Zehra Güneş ise Brushstroke Eyeliner ile hem sahadaki yüksek performansı hem de günlük hayatında, bakışlarını cesurca ve özgürce yansıtıyor.
M.A.C Göster Renklerini ile gelecek dönemlerde de, bireyselliğin ve kendini ifade etmenin en önemli araçlarından olan makyaj sanatını herkes ile doğru şekilde buluşturmak için ise sanat, spor, eğlence ve moda gibi farklı alanlarda ön plana çıkmış başarılı isimlerle bir araya gelerek, bu özgün hikayeleri sosyal medya aracılığıyla milyonlara ulaştırmaya ve bireylerin özgün renklerini, hikayelerini göstermesine cesaret vermeye devam edecek.
Künye:
Reklamveren: M.A.C Cosmetics
Reklamveren Yetkilisi: Gamze Aydın, Yasemin Gülebakan, Duygu Sacu, Ecem Irtes, Lal Alatan, Nazlı Akyıldız
Ajans: aRthuR istanbul
Film Prodüksiyon: Norr film
Yönetmen: Can Pehlivanlı
Foto prodüksiyon: PPR istanbul
Fotoğrafçı: Emre Ünal
PR Ajansı: L’appart PR İstanbul