“Louise Delage” Cannes’da liderliği sürdürüyor
Festivalin beşinci gününde, BETC Paris tarafından Addict Aide için çekilen “Like My Addiction (Louise Delage)” reklam filmi Cannes Lions Uluslararası Festival Yarışması’nın en çok ödül alan kampanyaları arasında yer alıyor. Sosyal medyada elinde sürekli içki kadehiyle poz veren Louise Delage adlı kurgusal karakter, gençler arasında alkolizm sorununa dikkat çekmek için oluşturuldu.
Kampanya şu ana kadar beş farklı kategoride (PR, Promo & Activation, Cyber, Direct ve Mobile) 17 Lion (5 Altın, 7 Gümüş, 5 Bronz) kazandı.
Çarşamba sabahına kadar Cannes’da en çok ödül alan kampanyalar “Meet Graham” (22 Lion), “Louise Delage” (17 Lion) ve “Fearless Girl” (13 Lion) olarak göze çarpıyor.
Ödüle boğulan reklam kampanyaları genel olarak marka ve organizasyonların kendilerini ifade edebilmek için kurgusal karakterler yaratma konusunda 2017’de dünya çapında bir eğilim olduğunu gösteriyor.