15 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
atyarışı.com ve Sergen Yalçın iş birliğiyle at yarışına talk show keyfi geldi!
Haberler

atyarışı.com ve Sergen Yalçın iş birliğiyle at yarışına talk show keyfi geldi!

Advertorial
29 Mayıs 2025
2 dk okuma

At yarışı kimine göre bir tutku, kimine göre bir bilmece. Bir de işin içine mizah, teknoloji ve Sergen Yalçın girince bambaşka bir deneyim çıkıyor ortaya.

Türkiye’nin yeni nesil yarış platformu atyarışı.com için Karbonat tarafından yaratılan kampanyada, at yarışına olan ilgisiyle bilinen Sergen Yalçın, bu kez ekranlara At Kafası adlı talk show programının konuğu olarak çıkıyor. Kendine has tavrından asla ödün vermeyen efsane isim, yarışseverlere “koşmadan kazanmanın” yollarını anlatırken hem bilgi veriyor hem kahkaha attırıyor.

Her biri atyarışı.com’un farklı bir özelliğini tanıtan bu 7 bölümlük serinin çekimleri, atyarışı.com stüdyolarında gerçekleştirildi. Kampanyanın prodüksiyon sürecini Miel Film üstlenirken, yönetmen koltuğunda Samet Eruzun & Ümit Şahin ikilisi oturuyor.

Ajans başkanı Cenk Gümüşcüoğlu kampanyayı şöyle özetliyor: “At yarışı gibi köklü bir alanda, yenilikçi bir tavır sergilemek istedik. Sergen’in doğallığı ve ‘kendiyle dalga geçen’ tavrı sayesinde eğlenceli ama akıllı bir kampanya ortaya çıktı.”

Kreatif direktör Oğuzhan Atliman ise fikrin çıkışını şöyle anlatıyor: “Aslında bu bir reklam serisinden ziyade yarış dünyasına eğlenceli bir giriş bileti. Formatı talk show gibi kurgulayarak bilgiyi eğlenceli bir şekilde aktarmayı planladık. Zaten Sergen Yalçın ile çalışmak başlı başına bir ayrıcalık.”

Atyarışı.com Grup Pazarlama Müdürü Hakan Sert de kampanyaya dair şunları söylüyor: “Yarışseverleri, atyarışı.com’un sunduğu modern ve kullanıcı dostu dünyayla tanıştırmak istedik. Bu projede mizahı, teknolojiyi ve yarış kültürünü ortak bir zeminde buluşturduk. Bekledikleri ünlü bir ismi, arzu ettikleri kampanyalarla karşılarına çıkardık.”

Bu gönderiyi Instagram'da gör

karbonat (@karbonatistanbul)'in paylaştığı bir gönderi

Dijital mecraların tamamında yayına giren kampanya televizyon ekranlarında da kendine yer buldu. Kullanıcılardan gelen ilk yorumlar, hem etkileşimin hem de izleme sürelerinin artmış olduğunu gösteriyor. Sonuç olarak “At Kafası” serisi, yarış dünyasının iletişim biçimini yeniden şekillendiren bir örnek olarak arşivlere geçmeye aday gibi gözüküyor.

Kampanya Künyesi

Reklamveren: atyarışı.com

Reklamveren Yetkilileri: Hakan Sert, Yasemin Başaran, Uygar Özarslan

Reklam Ajansı: Karbonat

Kreatif Direktör: Oğuzhan Atliman

Kreatif Ekip Liderleri: Ömer Nacaklı, Semen Mozakoğlu

Kreatif Ekip: Emrah Kabba, Tezcan Özalp

Müşteri İlişkileri Direktörü: Hakan Yıldırım

Müşteri İlişkileri Temsilcisi: Aleyna Çiçekoğlu

Prodüksiyon Şirketi: Miel Film

Yönetmen: Samet Eruzun & Ümit Şahin

1 Yapay zeka Grok'a erişim engeli getirildi
Yapay zeka Grok’a erişim engeli getirildi
2 Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
3 Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye'den çekilmeyi değerlendiriyor
Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye’den çekilmeyi değerlendiriyor
4 Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
5 Temsiliyet önemlidir: Barbie, tip 1 diyabetli ilk bebeğini piyasaya sürdü
Temsiliyet önemlidir: Barbie, tip 1 diyabetli ilk bebeğini piyasaya sürdü
Güncel Haberler
Otomobil ilanlarında dönüşüm: Genç, benzinli ve otomatik araçlar öne çıkıyor
Otomobil ilanlarında dönüşüm: Genç, benzinli ve otomatik araçlar öne çıkıyor
Yapay zeka terapist mi, tehlike mi?
Yapay zeka terapist mi, tehlike mi?
Markaların Z kuşağına ulaşmak için izlemesi gereken 12 adım...
Markaların Z kuşağına ulaşmak için izlemesi gereken 12 adım…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok "uzaktan çalışma izni" talep ediyor
Haberler
Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok “uzaktan çalışma izni” talep ediyor
Sena Tufan
1 hafta önce
E-ticarette mikro işletmeler çoğunlukta ama pastayı büyükler yiyor!
Haberler
E-ticarette mikro işletmeler çoğunlukta ama pastayı büyükler yiyor!
Nafizcan Önder
6 Haziran 2025
Sessizliğin yankısı ve iptal kültürü
Haberler
Sessizliğin yankısı ve iptal kültürü
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Banksy’nin yeni işi Marsilya sokaklarında ortaya çıktı: "Senin bende gördüğün şey olmak istiyorum"
Haberler
Banksy’nin yeni işi Marsilya sokaklarında ortaya çıktı: “Senin bende gördüğün şey olmak istiyorum”
Nafizcan Önder
2 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.