9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
L'Oréal çocukların DNA'sına bilimi işleyecek
Haberler

L’Oréal çocukların DNA’sına bilimi işleyecek

Marketing Türkiye
27 Şubat 2018
1 dk okuma

L’Oréal Türkiye, odağında “Bilim ve Çocuk” olan eğitimler ile yeni bir sosyal sorumluk programına başladı. L’Oréal Türkiye ve İnformel Eğitim-çocuk İstanbul iş birliğiyle hayata geçirilen program kapsamında, çocukların bilimle erken yaşta tanışması, “Bilim ve Bilim İnsanı” algılarının yeniden şekillendirilmesi ve zenginleştirilmesi hedefleniyor. 

L’Oréal Türkiye Ülke Genel Müdürü Claude Rumpler toplantının açılış konuşmasında “Bir bilim ve güzellik şirketi olarak; bu eğitimlere katılan öğrenci sayısını ve eğitim kapsamını her eğitim-öğretim yılında daha da arttırmayı hedeflediklerini ifade etti.

Çocukların çoğu için bilim insanı “erkek”  

Çocukistanbul Eğitim Koordinatörü Sibel Çetingöz ise konuşmasında oldukça dikkat çekici detaylara yer verdi. Konuşmasına programın içeriğinden bahsederek başlayan Çetingöz 9-10 yaş arası ilkokul öğrencilerinin bilim ve bilim insanı algılarını zenginleştirmek için araştırma yapmanın keyifli bir süreç olduğunu çocuklara yaşatarak öğrettiklerini anlattı.

“Bilim insanı” denince çocukların aklına gelen ilk 10;

  • zeki
  • akıllı
  • beyaz önlük
  • Einstain
  • gözlük
  • laboratuvar
  • çılgın
  • deney tüpü
  • sabırlı
  • erkek

Gizemli Kutular

Sibel Çetingöz ortaokul öğrencileri için hazırladıkları “Gizemli Kutular” uygulamasından da bahsetti. Bu programda çocuklara bilimsel süreçleri birebir deneyimleyeceği bir oyun oynatılıyor. Oyunda çocuklara hem takım çalışması hem de bilimin sorgulayıcı yapısı eğlenceli bir şekilde öğretiliyor.

“Bilim” denince çocukların aklına gelen ilk 10;

  • icat
  • deney
  • fen
  • kimya
  • fizik
  • teknoloji
  • iksir
  • Einstein
  • laboratuvar
  • bilgi

Çocukların verdikleri cevaplarda hem müfredatın hem de çizgi filmlerde gördükleri figürlerin etkisi olduğuna dikkat çeken Çocukistanbul Eğitim Koordinatörü  Sibel Çetingöz L’Oréal Türkiye ve İnformel Eğitim-çocuk İstanbul iş birliğiyle İstanbul’da başlanan bu projenin Türkiye geneline yayılmasını arzuladıklarını ifade etti.

Not: “Gizemli Kutular” oyunu basın davetine katılan medya mensuplarına da oynatıldı. Oyun sadece çocukların değil yetişkinlerin de oldukça zevk alarak katılım sağladıkları eğlenceli bir etkinlik olarak büyük ilgi gördü.

 

 

 

 

 

 

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan - 2 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan – 2 Mayıs)
3 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
4 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
5 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Güncel Haberler
EspressoLab, boykot çağrısı yapanlara dava açmaya başladı
EspressoLab, boykot çağrısı yapanlara dava açmaya başladı
Teknosa'nın plastik poşetleri kartona, karton poşetleri ormana dönüşüyor!
Teknosa’nın plastik poşetleri kartona, karton poşetleri ormana dönüşüyor!
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sokak kültürünün asi çocuğu: Sneaker
Haberler
Sokak kültürünün asi çocuğu: Sneaker
İrem Alimoğlu
12 Mart 2025
Usta oyuncu Filiz Akın hayatını kaybetti
Haberler
Usta oyuncu Filiz Akın hayatını kaybetti
Marketing Türkiye
22 Mart 2025
Şirketlerin yüzde 60'ı ara zam planlamıyor!
Haberler
Şirketlerin yüzde 60’ı ara zam planlamıyor!
Sena Tufan
18 Mart 2025
2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
Trend
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
Nafizcan Önder
6 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.