30 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
L'Oréal "Aktif Kozmetik" kabuk değiştiriyor
Haberler

L’Oréal “Aktif Kozmetik” kabuk değiştiriyor

Marketing Türkiye
27 Nisan 2023
2 dk okuma

L’Oréal Grup’un La Roche-Posay, Vichy, CeraVe ve SkinCeuticals olmak üzere cilt bakım markalarını bünyesinde bulunduran bölümü Aktif Kozmetik, isim ve kabuk değiştiriyor. Aktif Kozmetik, bundan sonraki süreçte var oluş amacıyla uyumlu olacak şekilde Dermatolojik Güzellik ismiyle yoluna devam edecek. Bununla birlikte bölümün organizasyon yapısı ve iş modeli, herhangi bir değişime uğramadan ilerleyecek.

L'Oréal "Aktif Kozmetik" kabuk değiştiriyor
Sinem Saraçer Turanlı
L’Oréal Türkiye Dermatolojik Güzellik Genel Müdürü ve Ülke Etik Temsilcisi

“Dermatolojik Güzellik ismi, var oluş sebebimizi ve stratejimizi yansıtıyor”

L’Oréal Türkiye Dermatolojik Güzellik Genel Müdürü ve Ülke Etik Temsilcisi Sinem Saraçer Turanlı, isim değişikliğine ilişkin yaptığı açıklamada “Yeni ismimiz, kim olduğumuzu daha net ifade etmemizi sağlayacak. Dermatolojik Güzellik olarak yeniden doğan bölümümüzün yeni dönemde başlıca hedefini, sağlığı güzelliğin geleceği haline getirebilmek oluşturuyor.

İlham verici ve anlamlı hedefleri olan, yenidoğandan itibaren herkes için sürdürülebilir ve hayat değiştiren dermatolojik çözümler sunan Dermatolojik Güzellik olarak, sağlık ve güzelliğin dünyadaki öncüsü olmayı amaçlıyoruz. Sağlık profesyonellerine eşlik ederek, güçlü bir dayanışma ile cilt sağlığına erişimi her yerde ve herkes için artırmak istiyoruz” dedi. İsim değişikliği ile birlikte daha fazla anlam kazandıklarını belirten Turanlı, “Yeni dönemde kendimize daha fazla tüketici, daha fazla doktor, hayat değiştiren ürünler, güçlü kategori görünürlüğü ve e-servisler ile anlam yaratan markalar olmak üzere 5 öncelik belirledik” dedi.

“Herkes için dermatoloji, ancak daha fazla ‘hastüketiciye’ ulaşmakla mümkün”

Hedef kitlelerini, cilt problemleri yaşayan hasta ve sağlıklı yaşamı önemseyen bilinçli tüketicilerden oluşan yepyeni bir terminoloji ile tanımlayan Turanlı, “3 yılda 10 milyon yeni hastüketiciye ulaşmayı hedefliyoruz” dedi ve ekledi: “Zaman değişiyor. Cilt patolojileri yükselişte. Bugün dünyada 2 milyardan fazla kişi cilt sorunları yaşıyor ve bu sayı nüfus yaşlandıkça, kentlerdeki hava kirliliğine maruz kaldıkça ve dünyadaki belirsizlikler sebebiyle stresin artması nedeniyle gittikçe büyüyor.

Pandemiden itibaren özçekimlerin müthiş bir ivme ile artışı ve video aramalarına yönelik köklü geçişle beraber, estetik fayda sağlayıcılarına dönük arayış da hızla sürüyor. Paralelde, tüketicilerin estetik ihtiyaç ve taleplerini karşılama adına medikal profesyonellere yönelimi de gün geçtikçe artıyor. Bu yeni dünyada dermatolojik markalarımız çok kritik bir rol oynuyor. Bir taraftan büyüyen cilt patolojilerini ele almayı, diğer taraftan yeni estetik arayışlara cevap vermeyi amaçlıyoruz.” diyor.

“İyi bir gelecek için markalarımız ile anlam ve fayda yaratmayı önceliklendiriyoruz”

Sürdürülebilirliğin sadece Türkiye’de değil globalde de L’Oréal Grup’un ve Dermatolojik Güzellik’in en önemli öncelikleri arasında olduğunun altını çizen Turanlı, “Hedefimiz tüm yeni üretilen ürünlerde daha temiz formülasyonların kullanılması, ürünlerin daha az su tüketilerek üretilmesi, malzeme kullanımını azaltmak üzere ambalajların yoğunluğunun daha az olması ve dönüştürülebilir plastik kullanılarak üretilmesi. L’Oréal Grup, 2025 yılına kadar ambalajlarının yüzde 70’ini geri dönüştürülebilir plastikten üreterek 10 bin ton saf plastik tasarrufu sağlamayı hedefliyor. Doldurulabilir şampuan ve temizleyici ürünlerimiz, karton ambalaj kullanılarak üretilen güneş koruma kremlerimiz, Türkiye portföyümüzde de bulunuyor.

Ek olarak, 2023 yılının ilk yarısında sürdürülebilirliğe katkı sağlayacak, eczanelerimiz ve e-ticaret partnerlerimiz ile hayata geçireceğimiz ‘yeşil dermokozmetik’ ortaklıkları üzerinde çalışıyoruz. Ayrıca markalarımız bazında, farklı sivil toplum kuruluşlarıyla iş birliği içerisinde öncelikli deprem bölgesini hedefleyerek hayata geçirmeyi planladığımız, bireylerin hayatına dokunacak ve fayda sağlayacak projelerimiz bulunuyor. La Roche-Posay ile kanserli çocuklara daha iyi bir yaşam sunmaktan CeraVe ile cilt bakım servislerini ihtiyaç bölgelerine ulaştırmaya ve Vichy ile ‘kadınların her anında yanında’ mottosuyla psikolojik destek ve iş imkanları sağlamaya kadar, oldukça dolu bir ajandamız var” cümleleriyle açıklamalarını sonlandırıyor…

featured L'Oréal
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 Refik Anadol imzalı "Messi'nin en sevdiği golü" 1 milyon 865 bin dolara satıldı!
Refik Anadol imzalı “Messi’nin en sevdiği golü” 1 milyon 865 bin dolara satıldı!
3 Ticaret Bakanlığı'ndan Yataş oda kokusu için toplatma kararı!
Ticaret Bakanlığı’ndan Yataş oda kokusu için toplatma kararı!
4 Nestlé Türkiye, İstanbul’un iki yakasında iki ofis açtı
Nestlé Türkiye, İstanbul’un iki yakasında iki ofis açtı
5 Krispy Kreme x Crocs'tan "lezzetli" iş birliği: Donut tadında adımlar
Krispy Kreme x Crocs’tan “lezzetli” iş birliği: Donut tadında adımlar
Güncel Haberler
Amazon Books, kitaplara hayat veriyor...
Amazon Books, kitaplara hayat veriyor…
"Media First" ile 6 milyon organik izlenme: Lenovo ve Alara X'ten medya dünyasında yapay zeka devrimi
“Media First” ile 6 milyon organik izlenme: Lenovo ve Alara X’ten medya dünyasında yapay zeka devrimi
Güzellik salonları evlere taşınıyor!
Güzellik salonları evlere taşınıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

SXSW Londra'da neler konuşuldu? M. Naz Atmaca Özdurak yazdı...
Haberler
SXSW Londra’da neler konuşuldu? M. Naz Atmaca Özdurak yazdı…
Marketing Türkiye
23 Haziran 2025
Lovable’dan jet hızında başarı: 8 ayda unicorn oldu!
Haberler
Lovable’dan jet hızında başarı: 8 ayda unicorn oldu!
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Büyümenin yeni anahtarları: Ortaklık, inovasyon ve dönüşüm...
Haberler
Büyümenin yeni anahtarları: Ortaklık, inovasyon ve dönüşüm…
Sena Tufan
21 Haziran 2025
Hepsiburada Premium 3 yılda 3,5 milyon üyeye ulaştı!
Haberler
Hepsiburada Premium 3 yılda 3,5 milyon üyeye ulaştı!
Marketing Türkiye
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.