Ligatus, veeseo’yu bünyesine kattı
Gruner + Jahr’ın iştiraklerinden olan performans pazarlaması platformu Ligatus, vesseo GmbH’ın yüzde 100 hisselerini aldı. Bu birleşmeden ortaya çıkan yeni yapıda, yayıncılar ve pazarlamacılar tek bir kaynaktan editoryel öneri teknolojisine erişme ve gelir elde etme imkanına sahip olacaklar.
Birleşme sonrasında Veeseo, Jan Andresen ve Steven Hofman’ın direktörlüğünde Hamburg’daki merkez ofiste bağımsız bir şirket olarak varlığını sürdürecek. Şirket yapısal olarak Klaus Ludemann liderliğinde Ligatus’a entegre olacak.
Gelişme hakkında konuşam Ligatus GmbH sözcüsü Klaus Ludemann şu açıklamalarda bulundu: “Bu satınalma ile Ligatus ve veeseo arasındaki sinerjiyi önceden olduğundan daha geniş boyutta kullanabileceğiz ve içerik önerisi alanında sürdürülebilir büyüme için gerekli ideal koşullara sahip olacağız. veeseo’nun semantik tanıma sistemi, önümüzdeki günlerde Ligatus’un optimizasyon teknolojisi dahilinde kullanılacak ve bu şekilde daha da hedefe uygun reklam yerleştirme yapılabilecek.” Ligatus Türkiye Genel Müdürü Murat Kalafat da veeseo’nun satın alınmasıyla Ligatus’un editoryal ortamda özel reklam alanı konusundaki rekabet gücünün daha da artırdığını söyledi. veeseo Ltd.Şti. CEO’su Jan Andresen ise “Ligatus’un mevcut kurulu yapısı, veeseo’nun uluslararası yayıncı ağına ve Avrupa çapındaki müşterilere ulaşmasını sağlayacak” dedi.
Şubat 2010’da Jan Andresen tarafından kurulan veeseo yayıncılar için içerik önerileri sunuyor. Bunun için vesseo semantik içerik analizi yaparak, sitede yer alan bir makale veya video için öneride bulunuluyor.