24 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
LEGO yaratıcılıkta vites yükseltti: F1 pilotları LEGO araçlarla yarıştı...
Haberler

LEGO yaratıcılıkta vites yükseltti: F1 pilotları LEGO araçlarla yarıştı…

Marketing Türkiye
7 Mayıs 2025
2 dk okuma

LEGO ve Formula 1, deneyimsel pazarlamanın sınırlarını zorlayan bir iş birliğine imza attı. 2025 Miami Grand Prix’si öncesinde düzenlenen sürücü geçit töreninde, F1 pilotları geleneksel araçlar yerine, LEGO parçalarından inşa edilmiş tam boyutlu F1 araçlarıyla piste çıktı. Her biri yaklaşık 400 bin LEGO parçasından oluşan ve 1.500 kg ağırlığındaki bu araçlar, LEGO mühendisleri tarafından sekiz aylık bir süreçte, 22.000 saatlik emekle üretildi.

LEGO’nun F1 ile gerçekleştirdiği bu yaratıcı iş birliği, markaların deneyimsel pazarlama stratejilerinde nasıl fark yaratabileceğinin güçlü bir örneği. LEGO Speed Champions serisinin fiziksel bir yansıması olan bu etkinlik, markanın hedef kitlesiyle duygusal bağ kurma çabasının somut bir göstergesi. F1 pilotlarının LEGO araçlarla piste çıkması, sadece bir gösteri değil, aynı zamanda LEGO’nun marka değerlerini ve yaratıcılığını vurgulayan bir deneyim sunumu olarak öne çıktı.

Bu gönderiyi Instagram'da gör

FORMULA 1® (@f1)'in paylaştığı bir gönderi

Sosyal Medyada Viral Etki

Etkinlik, sosyal medya platformlarında büyük yankı uyandırdı. Lewis Hamilton’un “Şimdiye kadarki en eğlenceli geçit töreni” yorumu ve Max Verstappen’in LEGO parçalarının pistte dağılmasıyla ilgili esprili paylaşımı, etkinliğin viral etkisini artırdı. Bu tür organik paylaşımlar, markaların sosyal medya stratejilerinde kullanıcı etkileşimini artırmak için ne denli önemli olduğunu bir kez daha gösterdi.

LEGO yaratıcılıkta vites yükseltti: F1 pilotları LEGO araçlarla yarıştı...
LEGO yaratıcılıkta vites yükseltti: F1 pilotları LEGO araçlarla yarıştı...
LEGO yaratıcılıkta vites yükseltti: F1 pilotları LEGO araçlarla yarıştı...
LEGO yaratıcılıkta vites yükseltti: F1 pilotları LEGO araçlarla yarıştı...

Deneyimsel pazarlamada yeni bir sayfa

LEGO ve Formula 1’in iş birliği, deneyimsel pazarlamanın gücünü ve markaların tüketicileriyle nasıl daha derin bağlar kurabileceğini gösteriyor. Gerçek boyutlu LEGO araçlarla düzenlenen bu geçit töreni, sadece bir etkinlik değil, aynı zamanda markaların hikaye anlatımı ve deneyim sunumu konusundaki yaratıcı yaklaşımlarının bir yansıması olarak pazarlama literatüründe yerini alacak gibi görünüyor

featured
1 Japonya'daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Japonya’daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
2 TikTok icadı sözcükler Cambridge Sözlüğü’ne girdi: Skibidi, tradwife, delulu, mouse jiggler...
TikTok icadı sözcükler Cambridge Sözlüğü’ne girdi: Skibidi, tradwife, delulu, mouse jiggler…
3 Krispy Kreme’den "Seçmen Şapka" sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun...
Krispy Kreme’den “Seçmen Şapka” sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun…
4 Zincir marketlere "Cumhur Reyonu" geliyor
Zincir marketlere “Cumhur Reyonu” geliyor
5 ChatGPT'den reklam hamlesi: Sohbetten alışverişe giden yol
ChatGPT’den reklam hamlesi: Sohbetten alışverişe giden yol
Güncel Haberler
Turizmin yeni rotası: Sessiz lüks...
Turizmin yeni rotası: Sessiz lüks…
Markaların iletişim derbisinde ilk yarı sona erdi: Peki, hangi markalar önde?
Markaların iletişim derbisinde ilk yarı sona erdi: Peki, hangi markalar önde?
Türkiye'de gezginlerin yüzde 40'ı seyahat planında yapay zekayı kullanıyor: Memnuniyet yüzde 95!
Türkiye’de gezginlerin yüzde 40’ı seyahat planında yapay zekayı kullanıyor: Memnuniyet yüzde 95!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Markalı perakendede indirimler çare olmadı: Satışlarda kan kaybı sürüyor
Haberler
Markalı perakendede indirimler çare olmadı: Satışlarda kan kaybı sürüyor
İrem Alimoğlu
5 gün önce
Yuvadan uçan fikirler ödüle dönüştü: Brandverse Awards Ödül Töreni 18 Haziran'da…
Haberler
Yuvadan uçan fikirler ödüle dönüştü: Brandverse Awards Ödül Töreni 18 Haziran’da…
Sena Tufan
10 Haziran 2025
"Influencer Marketing"i en etkin kullanan markalar hangileri?
Haberler
“Influencer Marketing”i en etkin kullanan markalar hangileri?
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (13-19 Haziran)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (13-19 Haziran)
Sena Tufan
19 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.