16 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
LEGO yaratıcılıkta vites yükseltti: F1 pilotları LEGO araçlarla yarıştı...
Haberler

LEGO yaratıcılıkta vites yükseltti: F1 pilotları LEGO araçlarla yarıştı…

Marketing Türkiye
7 Mayıs 2025
2 dk okuma

LEGO ve Formula 1, deneyimsel pazarlamanın sınırlarını zorlayan bir iş birliğine imza attı. 2025 Miami Grand Prix’si öncesinde düzenlenen sürücü geçit töreninde, F1 pilotları geleneksel araçlar yerine, LEGO parçalarından inşa edilmiş tam boyutlu F1 araçlarıyla piste çıktı. Her biri yaklaşık 400 bin LEGO parçasından oluşan ve 1.500 kg ağırlığındaki bu araçlar, LEGO mühendisleri tarafından sekiz aylık bir süreçte, 22.000 saatlik emekle üretildi.

LEGO’nun F1 ile gerçekleştirdiği bu yaratıcı iş birliği, markaların deneyimsel pazarlama stratejilerinde nasıl fark yaratabileceğinin güçlü bir örneği. LEGO Speed Champions serisinin fiziksel bir yansıması olan bu etkinlik, markanın hedef kitlesiyle duygusal bağ kurma çabasının somut bir göstergesi. F1 pilotlarının LEGO araçlarla piste çıkması, sadece bir gösteri değil, aynı zamanda LEGO’nun marka değerlerini ve yaratıcılığını vurgulayan bir deneyim sunumu olarak öne çıktı.

Bu gönderiyi Instagram'da gör

FORMULA 1® (@f1)'in paylaştığı bir gönderi

Sosyal Medyada Viral Etki

Etkinlik, sosyal medya platformlarında büyük yankı uyandırdı. Lewis Hamilton’un “Şimdiye kadarki en eğlenceli geçit töreni” yorumu ve Max Verstappen’in LEGO parçalarının pistte dağılmasıyla ilgili esprili paylaşımı, etkinliğin viral etkisini artırdı. Bu tür organik paylaşımlar, markaların sosyal medya stratejilerinde kullanıcı etkileşimini artırmak için ne denli önemli olduğunu bir kez daha gösterdi.

LEGO yaratıcılıkta vites yükseltti: F1 pilotları LEGO araçlarla yarıştı...
LEGO yaratıcılıkta vites yükseltti: F1 pilotları LEGO araçlarla yarıştı...
LEGO yaratıcılıkta vites yükseltti: F1 pilotları LEGO araçlarla yarıştı...
LEGO yaratıcılıkta vites yükseltti: F1 pilotları LEGO araçlarla yarıştı...

Deneyimsel pazarlamada yeni bir sayfa

LEGO ve Formula 1’in iş birliği, deneyimsel pazarlamanın gücünü ve markaların tüketicileriyle nasıl daha derin bağlar kurabileceğini gösteriyor. Gerçek boyutlu LEGO araçlarla düzenlenen bu geçit töreni, sadece bir etkinlik değil, aynı zamanda markaların hikaye anlatımı ve deneyim sunumu konusundaki yaratıcı yaklaşımlarının bir yansıması olarak pazarlama literatüründe yerini alacak gibi görünüyor

featured
1 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
2 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
3 Pinterest, 2026'nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
Pinterest, 2026’nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
4 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
5 Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Güncel Haberler
Warner Bros'un kime satılacağını siyaset mi, ticaret mi belirleyecek?
Warner Bros’un kime satılacağını siyaset mi, ticaret mi belirleyecek?
Canva'dan 2026 tasarım trendleri: "Kusursuzluk" yerini "karakter"e bırakıyor
Canva’dan 2026 tasarım trendleri: “Kusursuzluk” yerini “karakter”e bırakıyor
SpaceX etkisiyle tarihi sıçrama: Elon Musk'ın serveti 600 milyar doları geçti
SpaceX etkisiyle tarihi sıçrama: Elon Musk’ın serveti 600 milyar doları geçti
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Gıdada tüketicinin zor tercihi: Fiyat mı sağlık mı?
Haberler
Gıdada tüketicinin zor tercihi: Fiyat mı sağlık mı?
Nafizcan Önder
4 Ekim 2025
Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Haberler
Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Sena Tufan
29 Ekim 2025
13. HbbTV Symposium & Awards 2025, Tvekstra eş ev sahipliğinde gerçekleşecek
Haberler
13. HbbTV Symposium & Awards 2025, Tvekstra eş ev sahipliğinde gerçekleşecek
İrem Alimoğlu
10 Kasım 2025
Volkswagen tarihinde bir ilk: Almanya’da üretim duruyor
Haberler
Volkswagen tarihinde bir ilk: Almanya’da üretim duruyor
Nafizcan Önder
1 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.