18 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
League of Legends Şampiyonluk Ligi’nin yeni sponsoru: Ülker
Haberler

League of Legends Şampiyonluk Ligi’nin yeni sponsoru: Ülker

Marketing Türkiye
17 Mart 2017
3 dk okuma

Geçtiğimiz yıl League of Legends oyununda bir takımı destekleyerek e-spor dünyasına merhaba diyen Ülker, bu yıl alanını genişleterek League of Legends Şampiyonluk Ligi’nin sponsoru oldu.

Ülker, Türkiye’de de her geçen gün popülaritesi artan League of Legends’in düzenleyicisi Riot Games ile yapılan anlaşma çerçevesinde, 2017 yılının sonuna kadar Şampiyonluk Ligi’nin sponsoru oldu. Anlaşma kapsamında tüm League of Legends Şampiyonluk Ligi takım formalarının kollarında Ülker logosu yer alacak.

Riot Games ile birlikte gerçekleştirilen basın toplantısında gençlerle, onların dilinde iletişim kurmayı çok önemsediklerini belirten pladis Türkiye, Ortadoğu, Kuzey Afrika ve Orta Asya Pazarlama Başkan Yardımcısı Başak Karaca: “Ülker olarak 73 yıldır bu topraklarda küçük mutluluk anlarını sahipleniyoruz. Özünde dokunduğumuz insan duygusu Türkiye’nin ilk gazete reklamını ya da radyo duyurusunu yaptığımız dönemlerle aynı. Ülker markasını gelecek nesillere taşımak için günün ruhuna uygun ve güncel tutmayı önemsiyoruz. Bu bağlamda dijitalleşme sadece bir pazarlama konusu değil, iş yapış biçimimiz ve kültürümüzü oluşturuyor. Bu alandaki gayretlerimizi dünya normlarıyla karşılaştırıyor ve kendimizi sürekli yeniliyoruz. E-sporu ise 2015 yılında başladığımız ‘mutluluk her yerde’ kampanyamızda genç hedef kitleyle etkileşimde olacağımız ana alan olarak belirledik.

O dönemde yaptığımız iletişim çalışmalarında, e-spor’da ilk TV reklamını çeken kurum olduk, e-spor’a özel “mutluluk oynanır” sloganıyla açtığımız Youtube kanalımızda  6 ayda 6 milyondan fazla izlenmeye ve yaklaşık 110 bin aboneye ulaştık. Şimdi bu alandaki faaliyetlerimizi bir adım öteye taşıyarak League of Legends Şampiyonluk Ligi’ne destek veriyoruz. Böylece etkileşimimizi daha da renkli ve değişik projelerle genç ve güncel tutacağız. Ülker ana markası en aktif markamız olurken, hedef kitleye uygun Cafe Crown, Ülker Metro, Çizi, Krispi, Oneo gibi alt markalarımız da gençlerle bağlılıklarını bu ortamda artıracak” dedi.

Son dönemin yükselen trendi: E-spor

Dünyada 100 milyondan fazla kayıtlı League of Legends oyuncusu bulunduğuna işaret eden Riot Games Türkiye Müdürü Bora Koçyiğit, Türkiye’de de her gün 14-28 yaşları arasında 3 milyon oyuncunun takımlar halinde bu oyunu oynadığını söyledi.

E-spora ilginin çok hızlı artış gösterdiğini vurgulayan Koçyiğit, şöyle devam etti:

“E-spor olarak tanımladığımız bilgisayar ve konsol üzerinden oynanan bu tür strateji oyunları son birkaç yıldır gençler arasında en popüler oyunlardan biri haline geldi. Formalı, sponsorlu, ciddi hayran kitlelerine sahip profesyonel sporcuların sanal ortamda bir araya geldiği bir branş. Stratejinin, reflekslerin ve karşılıklı zekanın mücadelesini sanal bir dünyanın içerisinde izlemek için artık milyonlar ekranları başına toplanıyor. Takımı için tezahürat yapan taraftarlar final mücadeleleri için arenaları dolduruyor. Oyun çok kısa sürede Amerika, Avrupa, Kore, Çin ve Güneydoğu Asya’da profesyonel ligleri olan, sezon boyunca tüm maçların canlı yayınlandığı, milyonlarca e-sporseverin liglerini takip ettiği bir spora dönüştü. Türkiye’de de durum farklı değil. Bu sporun Türkiye Büyük Finalleri 2014, 2015 ve 2016 yıllarında Ülker Sports Arena’da gerçekleştirildi. Etkinliğin biletleri satışa çıktıktan kısa süre sonra tükendi. Finaller resmi yayıncı Youtube/Twitch’in yanı sıra Lig TV’den de canlı yayınlandı. Tüm dünyada, günlük 27 milyon oyuncunun oynadığı bu sanal strateji oyununun geçen yılki final maçı 370 milyon kişi tarafından izlendi. Maç 23 yayıncı tarafından 18 dilde canlı olarak yayınlandı ve dijital oyun severlere unutulmaz anlar yaşattı”

Bora-Kocyigit&Basak-Karaca
Riot Games Türkiye Müdürü Bora Koçyiğit ve pladis Türkiye, Ortadoğu, Kuzey Afrika ve Orta Asya Pazarlama Başkan Yardımcısı Başak Karaca

Futbol kulüpleri de e-sporu keşfetti

Son yıllarda büyük futbol kulüplerinin de bu alanı keşfettiğine dikkat çeken Koçyiğit, “Fenerbahçe, Beşiktaş ve Galatasaray gibi büyük spor kulüpleri e-spor takımlarını kurdu. Bu gelişmenin oyuncularından biri 2012 yılında Türkiye ofisini açan ve League of Legends oyunun sahibi Riot Games. O tarihten bu yana e-spor kavramını daha geniş kitlelerle buluşturmak ve yaygınlaştırmak için önemli çalışmalar yaptık. Belki de bunların en önemlisi 2015 başında hayata geçen Türkiye’nin ilk profesyonel e-spor ligi olan Şampiyonluk Ligi’ni kurmamız oldu. Bu ligde oynayan tüm profesyonel oyuncular, Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından lisanslanıyor. Bu da işin ciddiyeti ve kurumsallığı açısından önemli bir gelişme” diye konuştu.

1 Refik Anadol şampiyonlar liginde
Refik Anadol şampiyonlar liginde
2 Balenciaga lüksün canına okudu: Eskisi yenisinin 4 katı
Balenciaga lüksün canına okudu: Eskisi yenisinin 4 katı
3 Apple “Dünyanın en değerli şirketi” unvanını kaptırdı! | Son 24 saatin gündemi
Apple “Dünyanın en değerli şirketi” unvanını kaptırdı! | Son 24 saatin gündemi
4 McDonald's Türkiye Katarlılar'a satıldı
McDonald’s Türkiye Katarlılar’a satıldı
5 Netflix’te “hesabı ortak kullanma” devri ne zaman bitiyor? | Son 24 saatin gündemi
Netflix’te “hesabı ortak kullanma” devri ne zaman bitiyor? | Son 24 saatin gündemi
Güncel Haberler
İş dünyası karma iş gücüne hazır mı?
İş dünyası karma iş gücüne hazır mı?
Siyasi tweetler
Twitter profiliniz ne kadar siyasi?
Getir deposu Rotterdam'da sanat galerisine dönüştü!
Getir deposu Rotterdam’da sanat galerisine dönüştü!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Netflix'in büyük kaybı: Önce aboneler gitti sonra hisseler çakıldı! | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Netflix’in büyük kaybı: Önce aboneler gitti sonra hisseler çakıldı! | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Çalışanlar cinsiyet eşitsizliğini en çok hangi alanlarda hissediyor?
Haberler
Çalışanlar cinsiyet eşitsizliğini en çok hangi alanlarda hissediyor?
Nafizcan Önder
9 Mart 2022
Disney+'ın Türkiye'de yayın tarihi ve abonelik ücretleri belli oldu! | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Disney+’ın Türkiye’de yayın tarihi ve abonelik ücretleri belli oldu! | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
29 Mart 2022
Dikkat “Acil Regl Kiti” çıkabilir!
Haberler
Dikkat “Acil Regl Kiti” çıkabilir!
Nafizcan Önder
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.