
LC Waikiki ikinci el ürün satışına başladı
LC Waikiki internet sitesinde ikinci el ürün satmasıyla sosyal medyada tepki topladı. Şirket amaçlarının “sürdürülebilirlik” olduğunu vurgulasa da sosyal medya kullanıcıları bu hamleyi yüksek enflasyon ve alım gücünün düşmesi noktasında değerlendirdi.
LC Waikiki bugün sürdürülebilirlik hamlesiyle sosyal medyanın gündemine oturdu. Sosyal medya kullanıcıları uygun fiyatlı bir marka olarak bilinen LC Waikiki’nin ikinci el ürün satışı hamlesini alım gücü üzerinden yorumladı.
Dünya’ya açıklama yapan şirket kaynakları, test çalışması olarak birkaç saatliğine başlatılan uygulamanın devam edip etmeyeceği konusunda henüz net bir karar alınmadığını belirtti.
İşte gelen yorumlardan bazıları;
Durum LC Waikiki’nin kendi sitesinde ikinci el kıyafet satacağı kadar kötü mü? pic.twitter.com/oX9Gz1y4AQ
— Ata Benli (@atabenli) February 10, 2022
Pahalılık dolayısıyla LC Waikiki 2. El kıyafetler satmaya başladı pic.twitter.com/CvRSpt2K4b
— BORSA İZİNDE (@HALIT_KARAGOOZ) February 10, 2022
LC Waikiki'nin kendi uygulamasında 2. el ürün satmaya başlaması (hele ki en ucuz ürün satan mağazalardan biri olması ile bilinmesi) ekonominin anlık durumunun tam da karşılığı! pic.twitter.com/qUJKwT5nME
— Oğuz Bakır (@oguz_bakir) February 10, 2022