LC Waikiki online alışverişlerde “yanlış” gönderdiği ürünleri tüketicisine hediye ediyor!
Perakende markalarının artık yalnızca fiziksel mağazalarında değil dijital mağazalarında sundukları deneyimlerle fark yarattığı bir dönemden geçiyoruz. Öyle ki pandemi döneminde ivmelenen online alışveriş artık tüm tüketiciler için değişmez bir alışkanlık haline geldi. Alışveriş yapılan platformun arayüzünden ödeme ekranındaki kolaylığa kadar pek çok farklı deneyim alanı olsa da LC Waikiki farklılaşma alanlarına bir yenisini daha ekleyerek “Artık hatalarımızın telafisini misafirlerimizden beklemiyoruz” diyor. LC Waikiki E-ticaret Genel Müdürü Ömer Barbaros Yiş’in Linkedin üzerinden yaptığı açıklamada gördüğümüz bu ifade, markanın artık tüketiciye yanlış gönderilen ürünlerin iadesinin talep edilmeyeceğini haber veriyor…
Ömer Barbaros Yiş bugün kişisel hesabından yaptığı paylaşımında; “Artık hatalarımızın telafisini misafirlerimizden beklemiyoruz. Bazen yanlış ürün gönderebiliyoruz veya çoklu ürünleri eksik gönderebiliyoruz veya yanlışlıkla fazla ürün gönderebiliyoruz. Üstelik bu durumlarda fazla veya yanlış gönderdiğimiz ürünlerin iadesini de misafirlerimizden bekliyorduk. Bunların hepsi bizim hatamız. Telafisi de bizim sorumluluğumuzda olmalı diyerek yola çıktık.
Öncelikle bugüne kadar yorduğumuz tüm misafirlerimizden özür dilerim. Bu hataları düzeltmek için çalışıyoruz ama yine de yaparsak artık sizlerden bu ürünleri geri istemeyeceğiz. Güzel günlerde kullanmanızı dileyerek hediyemiz olarak kabul etmenizi rica edeceğiz. Doğru ürünü de hemen sizlere ulaştıracağız. Sizleri dinlemeye sonuna kadar devam.” sözlerine yer verdi.
LC Waikiki’nin tüketici içgörüsüyle geliştirdiği stratejisinin tüketici tarafında da beğeniyle karşılanacağından kuşku yok. Geçtiğimiz aylarda Marketing Türkiye adına YouGov’un gerçekleştirdiği “Modaya Yön Veren Markalar” araştırmasında “Online deneyimde” rakiplerinden farklılaşarak öne çıkan LC Waikiki’nin bu alanda zirveyi kaptırmaya niyeti yok gibi gözüküyor…