2 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
LC Waikiki ile moda dünyasında trendler yeniden yazılıyor
Haberler

LC Waikiki ile moda dünyasında trendler yeniden yazılıyor

Advertorial
6 Şubat 2025
4 dk okuma

LC Waikiki, “İyi Giyinmek Herkesin Hakkı” misyonuyla çıtasını üst seviyelere taşımayı sürdürüyor. Yeni dönem koleksiyonları, yenilikçi, özgün tasarımları ve dijital dönüşüme uyumlu stratejileriyle de öne çıkan LC Waikiki, trendleri belirleyerek farkını ortaya koyuyor. Koleksiyon başarılarıyla olduğu kadar, güçlü iletişim stratejileri ve etkili sosyal medya iş birlikleriyle de ses getiren markanın, yeni dönem stratejilerini LC Waikiki Müşteri İçgörüleri ve Pazarlama İletişiminden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Sinem Akgül Yılmaz paylaştı.

LC Waikiki ile moda dünyasında trendler yeniden yazılıyor
 
Sinem Akgül Yılmaz
LC Waikiki Müşteri İçgörüleri ve Pazarlama İletişiminden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı

LC Waikiki’nin yeni dönem stratejileri hakkında bilgi ve­rir misiniz?

“İyi Giyinmek Herkesin Hakkı” misyonuyla çıktığımız yolculukta yıllardır milyonlarca insana kaliteli, erişilebilir ve en trend ürünleri sunduk. Bu anlayış LC Wa­ikiki’nin köklü değerlerinin yanında, müşterile­rimize olan bağlılığımızı da temsil ediyor. Güçlü misyonumuzla ilerlerken, dünyada değişen tüke­tici alışkanlıklarını, moda dinamiklerini ve dijital dönüşümü yakından takip ediyoruz. Yeni dönem stratejilerimizi bu doğrultuda şekillendiriyoruz.

Moda dünyası sürekli değişim ve dönüşümle birlikte yenilik içinde. Tüketiciler artık sadece “uygun fiyatlı” ya da “kaliteli” ürünlerle yetinmi­yor. Aynı zamanda tarzlarını yansıtabilecekleri, güncel trendlere hitap eden ve kendilerini öz­gün hissetmelerini sağlayan ürünler arıyor. İşte bu noktada LC Waikiki olarak yeni dönem viz­yonumuzu bir adım ileri taşıyoruz. Bizler artık trendleri takip eden değil, trendleri belirleyen bir marka olma hedefiyle hareket ediyoruz. Koleksi­yonlarımızla her kesime ve yaş grubuna en trend ve tarz ürünlerle hitap ediyoruz. Müşterilerimize tarzlarına en uygun şıklığı sağlayabilecekleri çok sayıda ürünü ulaşılabilir fiyatlarla sunuyoruz. LC Waikiki olarak hep tarzı olan bir markaydık ancak bugün geldiğimiz noktada koleksiyonları­mızın tasarımı, kalitesi ve ürün çeşitliliği önemli farklılıklar ortaya koyuyor.

Trendleri belirlerken nasıl hareket edi­yorsunuz? Nelerden ilham alıyorsunuz?

Bu stratejiyi hayata geçirirken odaklandığımız bazı başlıklar var. Bunlardan biri müşteri içgö­rüleri. LC Waikiki olarak müşteri içgörülerini en doğru şekilde analiz ederek, değişen ihtiyaçları ve beklentileri öngörüyor, tasarımlarımızı buna göre şekillendiriyoruz.

Yeni dönem stratejilerimizde tasarım, markamı­zın merkezinde yer alıyor. Sezonun renklerini,

 desenlerini ve siluetlerini özgün LC Waikiki do­kunuşuyla harmanlıyoruz. Trendleri yansıtmakla kalmıyor, onları baştan yaratıyoruz. Koleksiyon­larımızda yenilikçi detaylara ve estetik unsurlara önem veriyoruz.

Trend belirleyici marka olmayı pazarlama ve iletişim çalışmalarımızla da destekliyoruz. Diji­talleşmenin sunduğu olanakları etkin bir şekilde kullanarak müşterilerimizle daha güçlü ve sürekli bir bağ kuruyoruz. Veri odaklı pazarlama strate­jilerimizle hedef kitlemizi daha iyi tanıyor, doğru zamanda, doğru kanalda ve doğru içerikle onlara ulaşıyoruz.

Özellikle sosyal medya platformları ve dijital kampanyalarda dinamik ve yaratıcı içerikler su­narak LC Waikiki’nin modadaki öncülüğünü vur­guluyoruz.

LC Waikiki ile moda dünyasında trendler yeniden yazılıyor
LCW Vision Koleksiyonu’nun çekimleri moda dünyasının önde gelen ismi Tülin Şahin ile Londra’nın ve Kopenhag’ın eşsiz atmosferinde gerçekleştirdi.

Müşterilerinizle nasıl etkileşim kuruyor­sunuz? Trendler odağında nasıl koleksi­yonlar hayata geçiriyorsunuz?

Hayata geçirdiğimiz kampanyalar, güçlü bir viz­yon sunarak markamızla müşterilerimiz arasın­da duygusal bir bağ kuruyor.

Bu vizyonun en dikkat çekici örneklerinden biri moda dünyasının önde gelen ismi Tülin Şahin ile gerçekleştirdiğimiz iş birliği oldu. Londra’nın ve Kopenhag’ın eşsiz atmosferinde yaptığımız bu çekimde, LCW Vision Koleksiyonu’nun şık ve zarif parçalarını Tülin Şahin’in zarafetiyle buluş­turduk. Moda severlerden büyük ilgi gören bu proje, dijital kanallarda ve sosyal medyada geniş yankı uyandırarak markamızın “trendleri belirle­yen” kimliğini pekiştirdi.

Kısa zaman önce Çağla Şikel ile koleksiyonları­mızın yeniliklerini ve tarzını yansıtan bir iş birli­ğimiz oldu. Dijital kanallarda ve sosyal medyada videomuzun tanıtımını yapmaya başladık. Bu iş birliğinde, şehirli modern kadının temposuna ve ihtiyaçlarına cevap veren bir koleksiyon sunma vizyonumuzu yansıttık. Şıklığı minimal doku­nuşlarla buluşturmanın yanı sıra kadınların ken­dilerini her anlarında zarif ve güçlü hissedebile­cekleri mesajını vermeye çalıştık. Aldığımız geri bildirimlerin de gayet olumlu ve pozitif olmasın­dan dolayı çok mutluyuz.

Kampanyalarımızda müşterilerimizin yaşam tarzına dokunan, yenilikçi ve özgün koleksiyon­larımızı öne çıkarıyoruz. Bu sezon büyük beğeni toplayan ve ses getiren Kürk ve Aviator Koleksi­yonları, LC Waikiki’nin trend belirleme vizyonu­nun somut bir yansıması.

Aviator koleksiyonumuzda gökyüzünün dina­mizminden ilham alarak “Tarzını Uçur” diyoruz. Modern ve cesur tasarımlarla güçlendirilmiş aviator parçalar, özgün tarzını vurgulamak iste­yenlerin favorisi olmaya aday. “Özgüvenini Giy” mottosuyla sunduğumuz kürk koleksiyonu ise zamansız parçaları modern detaylarla birleştiri­yoruz. Her iki koleksiyonumuzu da çok özel bir etkinlikte tanıttık.

Denim de bu yıl moda dünyasına güçlü bir dönüş yaptı. LC Waikiki olarak biz de bu trendi kapsayı­cı bir yaklaşımla koleksiyonlarımıza taşıdık. Her tarza ve ihtiyaca hitap eden geniş bir ürün yelpa­zesi sunduk.

XSIDE markamızla gençlere yönelik kaliteli ve erişilebilir fiyatta ürünleri öne çıkarmaya de­vam ediyoruz. Önümüzdeki günlerde bu kolek­siyonumuz özelinde de yeni iş birliklerimiz ile dijital projelerimizi hayata geçireceğiz. Vision koleksiyonumuz ile şehirli kadının modern şıklı­ğını destekliyor, zamansız ve stil sahibi parçalar sunuyoruz. Klasik koleksiyonumuz ile erkek ve kadınların şık ve tarz bir görünümü yakalama­ları için ürün çeşitliliğimi genişletiyoruz. Erkek giyiminde ise Southblue koleksiyonumuz tarzıyla hem iş hem özel hayatında beğeni toplamayı se­venlere hitap ediyor. Şehirli erkek modasının şık ve kaliteli parçalarını ulaşılabilir fiyatlarla müş­terilerimizle buluşturuyoruz.

Bu projeler ve koleksiyonlarla yalnızca moda trendlerini belirlemekle kalmıyor, müşterileri­mizle güçlü bir etkileşim kuruyoruz. Bu etkileşi­mi kurarken geçmişimizden ve köklerimizden de besleniyoruz. Bunun en güzel örneği de geri ge­tirdiğimiz LC Waikiki’nin ikonik maymun karak­teri. Koleksiyonlarımızda bu figüre yer verirken aynı zamanda “Efsane Maymunlar” çizgi filmini de yayınlayarak hem maymun figürünü yeni ne­sillere tanıtıyoruz.

Özellikle dijital kanallarımızda ve sosyal medya platformlarımızda koleksiyonlarımızı ve kam­panyalarımızı moda severlerle buluşturuyor, on­ların görüşlerine önem veriyoruz.

featured LC Waikiki
1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Güncel Haberler
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ülker, Osimhen ve Çizimen’i aynı sahnede buluşturdu
Haberler
Ülker, Osimhen ve Çizimen’i aynı sahnede buluşturdu
Sena Tufan
7 Mayıs 2025
Microsoft'un ünlü mavi ekranı tarihe karışıyor
Haberler
Microsoft’un ünlü mavi ekranı tarihe karışıyor
Sena Tufan
5 gün önce
Her 10 teknoloji liderinden 8'i FOMO yaşıyor!
Haberler
Her 10 teknoloji liderinden 8’i FOMO yaşıyor!
Nafizcan Önder
24 Mayıs 2025
Cannes Lions 2025'in ilk Grand Prix'leri sahiplerini buldu...
Haberler
Cannes Lions 2025’in ilk Grand Prix’leri sahiplerini buldu…
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.