12 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Haberler

Lacoste, ikonlarıyla “oynuyor”

Sena Tufan
14 saniye önce
2 dk okuma

Lacoste, moda ve sporu buluşturan yeni küresel kampanyası “PLAY WITH ICONS” ile ikonik duruşunu yeniden gözler önüne seriyor. Geçtiğimiz yıl büyük ilgi gören “PLAY BIG” kampanyasının ardından, marka şimdi uzun soluklu yaratıcı ortağı BETC Paris imzasını taşıyan bu yeni projeyle moda dünyasında yeni bir sayfa açıyor.

“PLAY WITH ICONS” kampanyası, iki ikonu kutluyor: Lacoste’un zamansız moda-spor parçaları ve bu parçaları taşıyan efsane isimler. Kampanya, beş farklı Lacoste marka elçisinin stilini ve markanın ikonik ürünlerini yaratıcı dokunuşlarla buluşturan çarpıcı görseller ve kısa filmlerden oluşuyor. Amerikalı fotoğrafçı Tyler Mitchell’in sanatsal bakışıyla hayata geçirilen bu görseller, her bir marka elçisini kendi stiline özgü bir dille yorumluyor.

Kampanyanın yüzleri arasında tenis dünyasının yıldızı Novak Djokovic (ikonu Lacoste polo), ünlü oyuncu Pierre Niney (ikonu Lacoste polo), Asya’nın yükselen yıldızı Wang Yibo (ikonu Lacoste polo), tenis efsanesi Venus Williams (ikonu pilili etek) ve Fransız sinemasının dikkat çeken ismi Adele Exarchopoulos (ikonu yeni Lenglen çanta) yer alıyor.

Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"

Her bir kısa film, Fransız besteci Emile Sornin’in neşeli ve ritmik müzikleri eşliğinde, ağır çekim sahnelerle ikonik Lacoste ürünlerini yaratıcı ve sanatsal bir sahne tasarımıyla buluşturuyor. Set tasarımı Poppy Bartlett, stil danışmanlığı ise Imruh Asha imzası taşıyor.

BETC Paris’in yaratıcı ekibi, kampanya için ikonik parçaları sıra dışı dokunuşlarla yeniden tasarlamış. Örneğin, Venus Williams’ın tenis topu sedefle kaplanırken, Novak Djokovic’in tenis ağı altın rengine boyanmış. Wang Yibo’nun ikonik mavi polosundan ise adeta çiçek açan bir sahne yaratılmış. Bu yaratıcı yaklaşım, Lacoste’un eşsiz DNA’sını modern ve unutulmaz bir perspektifle yeniden yorumluyor. Her elçi ve ürün ikilisi, adeta modern bir mit haline dönüşerek markanın mirasını ve stilini kutluyor.

“PLAY WITH ICONS” kampanyası, Mayıs 2025 itibarıyla dünya genelinde dijital platformlar, televizyon, basılı medya ve Lacoste’un amiral mağazalarında moda tutkunlarıyla buluşuyor.

Lacoste, Bursaspor’un Timsah Arena’sına “göz kırptı”

featured lacoste
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
3 Teknolojiyle şekillenen yeşil devrim: Yeni nesil tarım
Teknolojiyle şekillenen yeşil devrim: Yeni nesil tarım
4 Uber, Trendyol GO'yu satın aldı
Uber, Trendyol GO’yu satın aldı
5 Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
Güncel Haberler
Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Lacoste, ikonlarıyla “oynuyor”
Evyap’tan geleceğe yatırım: “Kendine İyi Bak Gençlik” programı başladı
Evyap’tan geleceğe yatırım: “Kendine İyi Bak Gençlik” programı başladı
İletişim sektörü, Kocaeli'de öğrencilerle bir araya gelecek!
İletişim sektörü, Kocaeli’de öğrencilerle bir araya gelecek!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ramazan'da tüketici davranışları nasıl değişiyor?
Haberler
Ramazan’da tüketici davranışları nasıl değişiyor?
İrem Alimoğlu
15 Mart 2025
Tüketicinin size ayırdığı 47 saniyeyi iyi değerlendirmenin 5 yolu!
Haberler
Tüketicinin size ayırdığı 47 saniyeyi iyi değerlendirmenin 5 yolu!
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Akıllı ambalajlar tüketici deneyimini dönüştürüyor!
Haberler
Akıllı ambalajlar tüketici deneyimini dönüştürüyor!
Sena Tufan
2 hafta önce
Netflix, Willy Wonka'nın "Golden Ticket"ını gerçeğe dönüştürüyor!
Haberler
Netflix, Willy Wonka’nın “Golden Ticket”ını gerçeğe dönüştürüyor!
Nafizcan Önder
23 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.