22 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Kübik dünyanın kristal hali: Minecraft ve Swarovski’den iş birliği
Haberler

Kübik dünyanın kristal hali: Minecraft ve Swarovski’den iş birliği

Nafizcan Önder
28 Temmuz 2025
2 dk okuma

Dünyanın en çok oynanan oyunlarından Minecraft, bu kez “lükse” göz kırpıyor. Mojang Studios ve Swarovski, ikonik Minecraft karakterlerini kristal heykelciklere dönüştüren özel bir iş birliğine imza attı.

İlk kez Mayıs ayında Londra’daki MCM Comic Con’da tanıtılan ve Haziran 2025 itibarıyla global olarak satışa sunulan koleksiyonda Steve, Alex, Creeper ve Pig karakterleri yer alıyor. Minecraft’ın kübik estetiğini bozmadan, yüzlerce parıltılı facet (kesim) ile yeniden tasarlanan figürler, Swarovski dokunuşuyla adeta birer sanat eserine dönüşüyor.

Kübik dünyanın kristal hali: Minecraft ve Swarovski’den iş birliği
Kübik dünyanın kristal hali: Minecraft ve Swarovski’den iş birliği
Kübik dünyanın kristal hali: Minecraft ve Swarovski’den iş birliği

Metalik detaylarla zenginleştirilen heykelcikler, karakterlerin ikonik özelliklerini yansıtırken; düşük çözünürlüklü “Overworld” dünyası, yüksek parlaklıkla yeniden yorumlanıyor. Ancak bu koleksiyon, çocuklara değil, yetişkin koleksiyonerlere hitap ediyor. Her bir parçanın fiyatı 350 ila 380 dolar arasında değişiyor.

Fiziksel koleksiyonun dijitalde de bir karşılığı var: Her figür, Minecraft: Bedrock Edition’da kullanılmak üzere Swarovski’nin kuğu logosunu taşıyan özel bir “Crystal Suit” (Kristal Zırh) kozmetiğini açan QR kodla birlikte geliyor. Bu da markanın, fiziksel dünya ile oyun evreni arasında kurduğu ilk doğrudan bağlantı olarak dikkat çekiyor.

Minecraft x Swarovski iş birliği, yalnızca iki markanın buluşması değil; aynı zamanda fiziksel ve dijital evrenin duygusal bir kesişim noktası. Bu kampanya, markaların sadece hedef kitleyi değil, hedef kitlenin yaşam biçimini ve tutkularını da derinlemesine anlaması gerektiğini bir kez daha gösteriyor. Lüks tüketimin sembolü haline gelen Swarovski ile dijital yaratıcılığın ikonu Minecraft’ın kesiştiği bu projede, “koleksiyon” kavramı yeniden tanımlanıyor. Fiziksel ürünle dijital skin’in entegre edilmesi ise sadece estetik değil, deneyimsel bir değer yaratıyor.

Kaynak: DesignTaxi

featured Minecraft Swarovski
1 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
4 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
5 Canva'dan 2026 tasarım trendleri: "Kusursuzluk" yerini "karakter"e bırakıyor
Canva’dan 2026 tasarım trendleri: “Kusursuzluk” yerini “karakter”e bırakıyor
Güncel Haberler
“Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’ta araştırma süreci başladı...
“Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’ta araştırma süreci başladı…
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü'nü "Peki" ile kutladı
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü’nü “Peki” ile kutladı
Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu...
Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Haberler
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Nafizcan Önder
26 Ekim 2025
Danet’ten “Yeşil Zeka Projesi” ile geri dönüşüm çağrısı
Haberler
Danet’ten “Yeşil Zeka Projesi” ile geri dönüşüm çağrısı
Marketing Türkiye
9 Ekim 2025
Google'dan yeni nesil yapay zeka: Gemini 3 kullanıma sunuldu
Haberler
Google’dan yeni nesil yapay zeka: Gemini 3 kullanıma sunuldu
İrem Alimoğlu
19 Kasım 2025
Turkcell ve Google Cloud’tan Türkiye’de ilk “hiper ölçekli” veri merkezi hamlesi
Haberler
Turkcell ve Google Cloud’tan Türkiye’de ilk “hiper ölçekli” veri merkezi hamlesi
İrem Alimoğlu
12 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.