31 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Kredi kartlarından "Savunma Sanayi Fonu" kesintisi tarihi belli oldu | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Kredi kartlarından “Savunma Sanayi Fonu” kesintisi tarihi belli oldu | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
14 Ekim 2024
3 dk okuma
Kredi kartlarından "Savunma Sanayi Fonu" kesintisi tarihi belli oldu | Son 24 saatin gündemi

AK Parti tarafından geçen hafta TBMM’ye sunulan torba yasa teklifine göre, limiti 100 bin lirayı geçen kredi kartı sahiplerine yönelik yıllık 750 liralık kesinti, her yıl 5 Ocak’ta yapılacak. Fiziki bir kartın limitleri dahilinde oluşturulan ek kartlar ve fiziki olmayan kartlar için ayrıca pay alınmayacak. Torba teklifle getirilen paylar, her yıl yeniden değerleme oranında artırılacak. Limiti 100 bin lirayı geçen kredi kartı sahiplerinden kesilecek 750 liralık kesinti, her yıl ocak ayının 5’inci gününde hesaplara yansıtılacak. Öte yandan kart iptal edilse de pay iade edilmeyecek.

Enflasyon günlükleri | Tutunacak bir dal: “İndirim”

Kredi kartlarından "Savunma Sanayi Fonu" kesintisi tarihi belli oldu | Son 24 saatin gündemi

Enflasyonun cepleri yakmaya devam ettiği bu dönemde, tüketicinin sığındığı en önemli liman indirimler. Enflasyonun günlüklerini tutan Twentify, geliştirdiği yapay zeka platformu Quals.ai ile bu defa enflasyonda tüketiciye “tutunacak bir dal” veren “indirim” kavramını ele alıyor… Temel ihtiyaçlarını karşılarken bile sürekli bir fiyat karşılaştırması ve fırsat avcılığı yapan tüketiciler, büyük indirim dönemlerinde ise stok yaparak bütçelerini dengelemeye çalışıyor. Ancak indirimlerin gerçek olup olmadığı konusundaki şüpheler, tüketicinin alışveriş alışkanlıklarında belirleyici rol oynuyor.

Zeynep Bastık: “Kendim olmaktan vazgeçmeyeceğim”

Kredi kartlarından "Savunma Sanayi Fonu" kesintisi tarihi belli oldu | Son 24 saatin gündemi

Müziğe olan tutkusunu kariyerinin ilk gününden bugüne aynı heyecanla taşıyan Zeynep Bastık, sahnede olduğu kadar sahne arkasında da yaratıcı sürecin her anına dahil olan bir isim. Müzik sadece bir kariyer yolu değil, hayatındaki en büyük enerji kaynağı onun için. Bastık, şarkılarının yanı sıra prodüksiyon, koreografi, hatta pazarlama gibi farklı alanlara olan ilgisiyle de sahnenin ötesinde iz bırakıyor. “Kendim olmayı bırakmayacağım” diyen Bastık, samimiyeti ve doğallığıyla hem dinleyicilerinin hem de markaların ilgisini çekiyor. Birlikte çalıştığı markalarla kendini ifade etme fırsatı da bulduğunu belirten Bastık; “Moda ve kozmetik her zaman kişisel olarak da ilgimi çeken alanlardı, bu yüzden bu dünyaların müzikle kesiştiği projelerde yer almak beni çok heyecanlandırıyor” diyor… Sohbet etmek üzere bir araya geldiğimiz Bastık, ufuktaki yeni proje ve iş birliklerinin de sinyalini veriyor…

Söyleşinin tamamını BURADAN okuyabilirsiniz…

Marketing 6.0: Sürükleyici Pazarlama

Kredi kartlarından "Savunma Sanayi Fonu" kesintisi tarihi belli oldu | Son 24 saatin gündemi

“Modern Pazarlamanın Babası” olarak bilinen Philip Kotler’in sektörün fotoğrafını çektiği “Marketing X.0” serisi 2010’dan bu yana sektör profesyonelleri için bir başucu kaynağı… Dünyanın ve pazarlama evreninin gittiği yöne ışık tutan serinin son bölümü ise Marketing 6.0! “Sürükleyici Pazarlama”yı odağına alan bu kitap kuşkusuz satır aralarında bugünden yarına önemli içgörüler sunuyor. Peki, “Sürükleyici Pazarlama” ne anlama geliyor? Bu yeni yaklaşım pazarlamacılar için neden önemli?

Marketing 6.0 pazarlama evrenine ne söylüyor?

Kredi kartlarından "Savunma Sanayi Fonu" kesintisi tarihi belli oldu | Son 24 saatin gündemi

Marketing 6.0: Sürükleyici Pazarlama dosyasının ilk bölümünde “Marketing X.0” serisinin başlangıç noktasından bugüne uzanan yolculuğu ve Philip Kotler’in çizdiği rotada pazarlama evreninin dönüşümleri mercek altındaydı. Sürükleyici pazarlamanın iyi örnekleri de incelendiğine göre söz sırası sektör uzmanlarında… “Sürükleyici Pazarlama”nın kodlarını gelin onlardan dinleyelim…

featured
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
3 Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
4 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
5 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
Güncel Haberler
25 yıl sonra gelen büyük dönüşüm: PepsiCo’dan dünyaya "gülümseme"
25 yıl sonra gelen büyük dönüşüm: PepsiCo’dan dünyaya “gülümseme”
Papara’nın faaliyet izni iptal edildi
Papara’nın faaliyet izni iptal edildi
Meta’nın yapay zeka asistanı Türkiye’de kullanıma açıldı
Meta’nın yapay zeka asistanı Türkiye’de kullanıma açıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

WhatsApp'tan dolandırıcılığa darbe: Yaklaşık 7 milyon hesap silindi
Haberler
WhatsApp’tan dolandırıcılığa darbe: Yaklaşık 7 milyon hesap silindi
İrem Alimoğlu
8 Ağustos 2025
Türkiye Innovation Week 2025, yapay zeka ve inovasyon liderlerini bir araya getiriyor
Haberler
Türkiye Innovation Week 2025, yapay zeka ve inovasyon liderlerini bir araya getiriyor
Advertorial
12 Eylül 2025
Spotify, 2026’da İstanbul’da ofis açacak
Haberler
Spotify, 2026’da İstanbul’da ofis açacak
İrem Alimoğlu
20 Ağustos 2025
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Haberler
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.