Kärcher iletişim ajansını seçti

80 yıldır dünya temizlik sektöründeBağlantı faaliyet gösteren Alman markası Kärcher’ın, Türkiye’deki tüm iletişim çalışmaları CPR İletişim tarafından yürütülecek.

Türkiye’deki 15’inci yılında tüm ürün gruplarında ortalama yüzde 30 büyüme hedefleyen ve profesyonel temizlik ekipmanlarında pazar lideri olan olan Karcher, 2015 yılında ev ve bahçe grubu ürünleri ile daha fazla kadın tüketici ve aileye ulaşmayı hedefliyor. “Makes a Difference” (Fark Yarat) sloganı ile ev yaşamında karşılaşılan tüm temizlik sorunlarına yenilikçi çözümler sunma iddasını taşıyan Kärcher, çok amaçlı buharlı temizlik makineleri ile deterjana gerek duymadan daha sağlıklı ve hijyenik bir hayat sağlayarak, Türk kadınının temizlik anlayışını değiştirmenin peşinde.

İLGİLİ HABERLER