28 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Koronavirüs sırasında e-ticaret'te en hızlı büyüyen ve küçülen kategoriler
Haberler

Koronavirüs sırasında e-ticaret’te en hızlı büyüyen ve küçülen kategoriler

Marketing Türkiye
6 Nisan 2020
1 dk okuma

Eve kapanma süreciyle birlikte tüketici davranışları da büyük ölçüde değişim gösterirken tüketicilerin çoğu alışverişlerini online olarak yapmaya başladı. Buradan hareketle Stackline, ABD genelinde e-ticaret satış oranlarını inceledi ve Mart ayında “En hızlı büyüyen ve en hızlı küçülen” e-ticaret kategorilerini listeledi ve salgın sırasında tüketicilerin ilk yöneldiği ürünler tuvalet kağıdı, konserve gıda ve diğer ev temizlik ürünleri olarak öne çıktı.

‍Stackline, ABD genelinde e-ticaret satış oranlarını incelediği raporu paylaştı. Rapora göre, Mart ayında “En hızlı büyüyen ve en hızlı küçülen” e-ticaret kategorileri listelendi. Spor salonları ve egzersiz stüdyolarının geçici süreliğine kapanmasından bu yana evde yapılan antrenmanlardaki artışın, fitness ürünlerinin ve yoga ekipmanlarının satışını da etkilediği belirtildi. Stackline, birçok şirket çalışanları için geçici bir ev ofisi yaratmaya çalışırken, bilgisayar monitörleri, klavyeler, fareler ve ofis koltukları için de talep artışı gerçekleştiğini açıkladı. Raporda seyahatlerin durdurulmasının ardından bavul, evrak çantası, kamera gibi kategorilerde düşüş yaşandığı belirtilirken buna ek olarak, tatil planlarının iptal edilmesiyle sandalet ve mayo gibi kategorilerde de düşüş yaşandığının altı çizildi. Aynı zamanda raporda, düğünlerin iptal edilmesi veya ertelenmesinin ardından resmi kıyafet kategorilerinde de bir azalma olduğu ön plana çıktı.

Koronavirüs sırasında e-ticaret'te en hızlı büyüyen ve küçülen kategoriler
Koronavirüs sırasında e-ticaret'te en hızlı büyüyen ve küçülen kategoriler

Koronavirüs Stackline
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
4 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
5 CEO'lara göre jeopolitik ve ekonomik belirsizlik bir yıldan daha uzun süre devam edecek
CEO’lara göre jeopolitik ve ekonomik belirsizlik bir yıldan daha uzun süre devam edecek
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
17. İnsana Değer Ödülleri sahiplerini buldu! Büyük ödül Pluxee ve Folkart'ın...
17. İnsana Değer Ödülleri sahiplerini buldu! Büyük ödül Pluxee ve Folkart’ın…
Esas Sosyal 10. yılını mezunları ve paydaşlarıyla birlikte kutladı
Esas Sosyal 10. yılını mezunları ve paydaşlarıyla birlikte kutladı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Bursa kestane şekeri ve İpsala pirinci AB’den coğrafi işaret aldı
Haberler
Bursa kestane şekeri ve İpsala pirinci AB’den coğrafi işaret aldı
Nafizcan Önder
2 hafta önce
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
Haberler
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Haberler
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
İrem Alimoğlu
14 Ekim 2025
Hangi sektör ChatGPT'yi daha çok kullanıyor?
Haberler
Hangi sektör ChatGPT’yi daha çok kullanıyor?
İrem Alimoğlu
28 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.