15 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Kolik bebeklere ninnili çözüm

Marketing Türkiye
2 Temmuz 2014
1 dk okuma

 

Profilo Dayanıklı Ev Aletleri, kadınların ve özellikle annelerin hayatını kolaylaştırmak için çok farklı bir şefkat projesine imza attı. Profilo’nun kreatif ajansı Rafineri ile birlikte geliştirdiği projede, kendi ürünü çamaşır makinesi, saç kurutma makinesi, mikrodalga fırın gibi ev aletlerinin çalışırken çıkardığı seslerin kayıtlarından oluşan bir albüm hazırladı.

İnternet üzerinden her an her yerden ulaşılabilen ve “Ninni Makinesi” adı verilen albüm, yeni annelerin başa çıkmakta zorlandığı kolik bebek sendromunun giderilmesine katkıda bulunmayı hedefliyor.

Proje, gün içinde uzun süreli veya sık ataklar şeklinde nedeni tam olarak bilinmeyen ağlama krizlerine giren ve kolik olarak tanımlanan bebeklerin, çamaşır makinesi, elektrik süpürgesi, saç kurutma makinesi gibi ev aletlerinin sesleriyle sakinleşmeleriyle ilgili gözlem ve deneyimlerden yola çıkıyor. Uzmanların da doğruladığı kolik bebekler ve ev aletlerinin sesleri arasındaki bu tesadüfi pozitif ilişki deneyimlerinden hareket eden Profilo, kendi ürünü olan ev aletlerinin ses kayıtlarından oluşan bir “albüm” hazırladı.

“Ninni Makinesi“ adı verilen ve profiloninnimakinesi.com adresinden annelere ulaşacak proje, hem “kolik“ sorunuyla karşılaşan bebekleri rahatlatmak, hem de anneleri bilinçlendirerek onlara da rahat bir nefes aldırmayı amaçlıyor. Uygulamada, annelerin ilgisini çekecek, kolik bebek sahibi annelerin yalnız ve çaresiz hissetmelerini azaltacak ve onlara yol gösterecek bilgiler de içeriyor.

Proje ile ilgili konuşan Profilo Dayanıklı Ev Aletleri Pazarlama Müdürü Bahriye Bayraklı Tavukçuoğlu “Ürünlerimizi geliştirirken annelerin gündelik hayatlarındaki iş yükünü ve sorumluluğunu hafifletmek üzerine yoğunlaşıyoruz. Bununla birlikte annelerin bebekleriyle ilgili çaresiz kaldığı durumlardan biri olan kolik bebek sendromu ile ev aletlerinin sesleri arasındaki ilişkiyi değerlendirmek, onların yaşamını kolaylaştırmaya ve yükünü azaltmaya bir de bu şekilde katkıda bulunabileceğimizi düşündük. Bu vesileyle birkez daha ‘Anneliğin zor şartları varsa, annelerin Profilo’su var’ yaklaşımımızı ve onların en büyük yardımcıları olduğumuzu hatırlatmak istiyoruz” diye konuştu.

Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Prof. Dr. Hilal Mocan ise albümde yer alan seslerin 3-5 dakika dinletilmesinin şiddetli koliği olan bebeklerde sakinleştirici etki yaptığını söyledi.

1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede...
Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede…
4 Stranger Things İstanbul’u ele geçirmeye geliyor!
Stranger Things İstanbul’u ele geçirmeye geliyor!
5 Beymen yeni markasını tanıttı: Beymen Beauty Studio (BBS)
Beymen yeni markasını tanıttı: Beymen Beauty Studio (BBS)
Güncel Haberler
Türkiye'nin hane yapısı değişti: O eski “haneden” eser yok şimdi...
Türkiye’nin hane yapısı değişti: O eski “haneden” eser yok şimdi…
Karaca’nın medya planlama süreçleri Staff Medya'ya emanet...
Karaca’nın medya planlama süreçleri Staff Medya’ya emanet…
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

ChatGPT’ye erotik içerikler için “yetişkin modu” geliyor
Haberler
ChatGPT’ye erotik içerikler için “yetişkin modu” geliyor
İrem Alimoğlu
4 saat önce
La Lorraine'in Türkiye & Orta Doğu Bölge Başkan Yardımcısı Neslihan Nigiz Ulak oldu
Haberler
La Lorraine’in Türkiye & Orta Doğu Bölge Başkan Yardımcısı Neslihan Nigiz Ulak oldu
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Medya yanılıyor, yaşlanmak yenilgi değil stratejik oyun alanı…
Haberler
Medya yanılıyor, yaşlanmak yenilgi değil stratejik oyun alanı…
Nafizcan Önder
30 Ağustos 2025
Barilla’dan Dünya Lazanya Günü’ne “Al Dente” kutlama
Haberler
Barilla’dan Dünya Lazanya Günü’ne “Al Dente” kutlama
İrem Alimoğlu
11 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.