21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Koçtaş, YouTube'da 1 milyon aboneye ulaştı!
Haberler

Koçtaş, YouTube’da 1 milyon aboneye ulaştı!

Advertorial
17 Haziran 2025
2 dk okuma

Türkiye’nin ev geliştirme markalarından Koçtaş, YouTube kanalında 1 milyon abone sınırını geçti. Son iki yılda yüzde 53’lük büyüme ile Türkiye’nin en büyük marka YouTube hesaplarından biri olan Koçtaş, özellikle “DIY” (Do It Yourself – Kendin Yap) ve “Nasıl Yapılır?” içerikleriyle dikkat çekiyor.

Türkiye’nin yaşam alanlarına ilham veren markalarından Koçtaş, YouTube’daki büyümesini hızla sürdürerek 1 milyon aboneye ulaştı. Ev geliştirme sektöründe abone sayısıyla Türkiye’nin en büyük YouTube kanalına sahip olan Koçtaş, sunduğu içeriklerle dijitaldeki güçlü varlığını pekiştiriyor. Son iki yıl içerisinde abone sayısında yüzde 53’lük bir artış yakalayan kanal, özellikle bahçe ve dış mekân projelerine yönelik içerikleriyle izleyicilerin ilgisini çekiyor. Bu başarının arkasında, izleyici ihtiyaçları ve trend verilerine dayalı olarak şekillendirilen özgün içerik stratejisi yer alıyor.

Koçtaş, YouTube'da 1 milyon aboneye ulaştı!

“Nasıl Yapılır?” videoları popüler oldu

Koçtaş YouTube kanalında Kendin Yap (DIY) projeleri, “Nasıl Yapılır?” videoları ve pratik yaşam ipuçları (Life Hack) gibi ilham verici içerik serileriyle izleyicilere günlük hayatlarını kolaylaştıracak çözümler sunuluyor. Özellikle “30 saniyede doğru zemin döşemesini bul” gibi kısa ve etkileşimli formatlar, kullanıcıların dikkatini çekerek markayla bağ kurmalarını sağlıyor. Ayrıca, sektörün önde gelen sosyal medya içerik üreticileriyle yapılan iş birlikleri sayesinde Koçtaş, geniş kitlelere ulaşarak etkisini artırmayı hedefliyor.

YouTube Shorts formatında yayınlanan Kendin Yap ve röportaj temalı kısa videolar, kanalın en çok etkileşim alan içerikleri arasında öne çıkıyor. Ev dekorasyonuyla ilgili ilham arayanlara ve kendi evinin ustası olmak isteyenlere yönelik eğlenceli ve bilgilendirici içeriklere olan ilgi rakamlara da olumlu yönde yansıyor. Kısa bir sürede elde edilen bu artış, Koçtaş’ın, ev dekorasyonunda pratik çözümleri dijital platformlarda arayan aktif bir kitleyle güçlü bir bağ kurduğunu gösteriyor.

featured koçtaş
1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye’nin beslenme karnesi: Her 3 kişiden 2’si yeme düzeninden memnun değil...
Haberler
Türkiye’nin beslenme karnesi: Her 3 kişiden 2’si yeme düzeninden memnun değil…
İrem Alimoğlu
5 Ekim 2025
Z kuşağının şifresini çözmek: Jargonu azalt, bağlantıyı artır...
Haberler
Z kuşağının şifresini çözmek: Jargonu azalt, bağlantıyı artır…
Nafizcan Önder
3 hafta önce
DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
Haberler
DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
Nafizcan Önder
21 Ekim 2025
İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
Haberler
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
İrem Alimoğlu
28 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.