
Koç Holding’in Bienal reklam filmi sanat ile kesişen yolları buluşturdu
İstanbul Bienali’nin 2007 – 2026 sponsoru Koç Holding, bu yıl da ses getiren bir reklam filmiyle Bienal’i karşıladı. Dünyanın sayılı sanat etkinlikleri arasında yer alan İstanbul Bienali için Koç Holding’in reklam ajansı Publicis İstanbul, şehirde insanların her an sanat ile yollarının kesişebileceği mesajını veren özel bir reklam filmi hazırladı.
Publicis One Türkiye ajanslarından Publicis İstanbul tarafından 2 ana ve 8 kısa filmden oluşan ve yönetmenliğini Gizem Elçi’nin yaptığı reklam filmlerinin çekimleri 4 gün sürdü. Kampanyanın fotoğraflarını ise Aslı Çelikel çekti. Şehirde insanların her an “sanat” ile yollarının kesişebileceği mesajını veren kampanyada, bu anlatımı güçlendirmek için sanat eserlerini tanıtan künyeler kullanıldı.
Kampanya sosyal medyada #BienalŞehirde etiketiyle kullanıcılardan gelen içeriklerle devam ediyor.
Künye:
Reklamveren: Koç Holding A.Ş.
Koç Holding Dış İlişkiler ve Kurumsal İletişim Direktörü: Oya Ünlü Kızıl
Koç Holding Kurumsal Marka Müdürü: Okyar Tuncel
Koç Holding Kurumsal Marka Yöneticisi: Sevgim Turan
Koç Holding Kurumsal Marka Yöneticisi: Çiçek Demirci
Koç Holding Kurumsal Marka Uzmanı: Emin Çalışkan
Ajans: Publicis İstanbul
ECD: Can Faga
Yaratıcı Ekip: Melih Ediş, Duygu Yegül, Kerem Çeteci, Güney Türkel
Müşteri İlişkileri Ekibi: Ezgi Ataseven, Sanem Türkmen, Setenay Sever
Stratejik Planlama Ekibi: Selda Sedes, Cem Solak, Özge Arat
Prodüksiyon Ekibi: Arzu Köksal, Hüseyin Sert, Ayten Güneş
Prodüksiyon Şirketi: Vana Film
Yönetmen: Gizem Elçi
Fotoğraf Prodüksiyon Şirketi: Krank
Fotoğrafçı: Aslı Çelikel
Müzik: “Lilies of the Valley” by Jun Miyake (Published by Metisse Music / C.O Median Müzik Edisyon)