#KızGibi kampanyası ödül almaya devam ediyor

Procter&Gamble‘ın ABD pazarında sunduğu ismiyle Always’in reklam kampanyası #LikeAGirl ödüle doymuyor.

Türkiye’de Orkid ismiyle bilinen P&G’nin hijyenik kadın pedi Always’in geçtiğimiz yıldan beri yürüttüğü #LikeAGirl kampanyası, Cannes Lions 2015’te kazandığı başarıların ardından şimdi de Amerikan TV Ödülleri Emmy’de ödül kazandı. Emmy Ödülleri’nde Olağanüstü Televizyon Reklamı Kategorisi’nde en iyi reklam ödülünü alan #LikeAGirl, ülkemizde de #KızGibi kampanyasıyla yayınlandı.

Procter&Gamble’ın reklam kampanyası Emmy Ödülleri’nde Snickers, Adobe, Budweiser, Gatorade ve Nissan’la yarışarak ödüle ulaştı.

İLGİLİ HABERLER