![#KızGibi kampanyası ödül almaya devam ediyor #KızGibi kampanyası ödül almaya devam ediyor](https://www.marketingturkiye.com.tr/wp-content/uploads/2016/06/likegirl-haber.jpg)
#KızGibi kampanyası ödül almaya devam ediyor
Procter&Gamble‘ın ABD pazarında sunduğu ismiyle Always’in reklam kampanyası #LikeAGirl ödüle doymuyor.
Türkiye’de Orkid ismiyle bilinen P&G’nin hijyenik kadın pedi Always’in geçtiğimiz yıldan beri yürüttüğü #LikeAGirl kampanyası, Cannes Lions 2015’te kazandığı başarıların ardından şimdi de Amerikan TV Ödülleri Emmy’de ödül kazandı. Emmy Ödülleri’nde Olağanüstü Televizyon Reklamı Kategorisi’nde en iyi reklam ödülünü alan #LikeAGirl, ülkemizde de #KızGibi kampanyasıyla yayınlandı.
Procter&Gamble’ın reklam kampanyası Emmy Ödülleri’nde Snickers, Adobe, Budweiser, Gatorade ve Nissan’la yarışarak ödüle ulaştı.