21 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
“Kıyafet Bağış Kampanyası” binlerce çocuğun yüzünü güldürecek
Haberler

“Kıyafet Bağış Kampanyası” binlerce çocuğun yüzünü güldürecek

Marketing Türkiye
7 Kasım 2018
3 dk okuma

Ariel, Migros ve Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) iş birliği ile 2010 yılında ilk defa hayata geçirilen ve bu yıl yedinci kez düzenlenen “Kıyafet Bağış Kampanyası”, kapsamında 56 ildeki Migros mağazalarından kıyafet bağışları toplanacak. 30 Kasım’a kadar devam edecek kampanyanın sonunda toplanan kıyafetlerin binlerce çocuğa ulaştırılması hedefleniyor.

Toplumsal dayanışma ve paylaşım geleneğini sürdürerek çocukların yüzünü güldürmek amacıyla 2010 yılında Ariel, Migros ve Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) iş birliğinde başlatılan “Kıyafet Bağış Kampanyası”nın yedincisi tüm hızıyla sürüyor.

Bu yıl 11 Ekim – 30 Kasım tarihlerinde düzenlenen kampanyanın basın daveti 6 Kasım’da iş, sanat ve cemiyet hayatından çok sayıda ismin katılımıyla gerçekleşti. Davetliler etkinlik için yanlarında getirdikleri çocuk kıyafetlerini bağış kutularına atarak kampanyaya destek oldu. P&G Türkiye ve Kafkasya Kurumsal İletişim Başkanı Ayça Turgay, Migros Ticaret A.Ş. Hızlı Tüketim Ürünleri Pazarlama Direktörü Aysun Zaman ve TOG Yönetim Kurulu Üyesi Didem Duru, kampanya hakkında bilgi verirken etkinliğin moderatörlüğünü üstlenen ünlü oyuncu Sedef Avcı’nın sorularını da yanıtladı.

Ayça Turgay: Çocukları mutlu etme hayalimiz büyük bir kampanyaya dönüştü

Kıyafetin çocuklar için mutluluğu ifade ettiğini söyleyen P&G Türkiye ve Kafkasya Kurumsal İletişim Başkanı Ayça Turgay, “Ülkemizin toplumsal dayanışma ve paylaşma geleneğine duyduğumuz sonsuz güvenle bu kampanyayı 2010 yılında başlattık. Migros’un ve TOG’un müthiş destekleriyle birlikte kampanyamız Türkiye çapında ses getiren bir kampanyaya dönüştü. Bu yıl da binlerce güzel insanın desteğiyle yine çok güzel bir işe imza atacağımıza inanıyorum” dedi.

Kampanyanın sosyal sorumluluk bilincinin yanı sıra P&G’nin sürdürülebilirlik ilkeleriyle de örtüştüğünü vurgulayan Turgay, “Kampanyaya destek olmak isteyen binlerce kişiye özellikle iletmek istediğim bir konu var. Çocuk kıyafetleri çok hızlı kirlenebiliyor ve üzerlerinde çıkmayacağı düşünülen lekeler oluşabiliyor. Lütfen çıkmayan lekelere sahip olduğunu düşündüğünüz kıyafetleri de bağışlayın. Bizler Ariel’in güçlü leke çıkarma özelliği ile bu kıyafetleri yeniden hayata karıştırıyoruz. Kumaşı koruyan özel formülümüz sayesinde kıyafetler uzun yıllar boyunca kullanılabiliyor. Böylece gardırobun bir köşesinde unutulmuş o kıyafet, ihtiyaç sahipleri çocuklara ulaştığı gibi çevreye de katkı sağlıyor” şeklinde konuştu.

Aysun Zaman: Bugüne kadar 600 bin kıyafet bağışı topladık

Migros Ticaret A.Ş. Hızlı Tüketim Ürünleri Pazarlama Direktörü Aysun Zaman “Migros olarak tam 64 yıldır hizmet verdiğimiz bu topraklarda, 7’den 70’e, 81 ildeki müşteri kitlemizle çok özel bir gönül bağımız var. Bu sebeple Migros, Türkiye’nin dört bir yanında dokunduğu hayatlarla, bir perakende markası olmaktan çok daha fazla bir anlama sahip. Üreticilerden çiftçiye, çalışanlarımızdan, tedarikçilerimize ve müşterilerimize kadar, bu dev ekosistem içinde büyük ve güçlü bir aile ruhuyla çalışıyoruz. Bu ruh, sadece sunduğumuz ürün ve hizmetlere değil, dokunduğumuz her alana da anlam ve değer katıyor. Bizim için en kıymetli olan da budur. Bu anlayışımızla, toplumun ihtiyaç duyduğu pek çok alanda iş ortaklarımızın, müşterilerimizin ve çalışanlarımızın gönüllü katkılarıyla birçok proje gerçekleştirdik ve gerçekleştirmeye de devam ediyoruz” dedi.

İlk olarak 2010 yılında başlattıkları Kıyafet Bağış Kampanyası ile bugüne kadar 600 bin kıyafeti çocuklara ulaştırdıklarını belirten Aysun Zaman, bu yıl binlerce kıyafet bağışı daha toplamayı umduklarını belirtti. Zaman, “Migros, Macrocenter ve Kipa mağazalarımız bu anlamlı projeye ev sahipliği yapıyor. Proje ortağımız Ariel’e, toplanan kıyafetleri çocuklara ulaştırmamızı sağlayan Toplum Gönüllüleri Vakfı’na ve Kıyafet bağışlarıyla kampanyaya destek veren tüm müşterilerimize gönülden tekrar teşekkür ederiz” dedi.

Didem Duru: Gönüllü gençlerimizin katkısı büyük

TOG Yönetim Kurulu Üyesi Didem Duru da, konuşmasında gönüllü gençlerin desteğine dikkat çekti. Didem Duru sözlerini şöyle sürdürdü, “Toplum Gönüllüleri Vakfı, 16 yıldır gençlerin sosyal sorumluluk alanında projelerini hayata geçirebilmesi için çalışmalarını sürdürüyor. Ariel ve Migros ile bu iş birliğimizin ise 7. yılındayız. Bugüne dek Toplum Gönüllüsü gençler ve bu proje aracılığıyla birçok çocuğa binlerce kıyafet ulaştırıldı. Proje kapsamında bu yıl da gençler vasıtasıyla 20 şehirde, on binlerce kıyafetin TOG tarafından ihtiyaç sahiplerine ulaştırılması planlanıyor. Gençlerin enerjisi, projenin saha çalışmalarına da elbette yansıyor. İş birlikçilerimiz Ariel ve Migros’a da bu projeye, gençliğin enerjisine ve gücüne inandıkları için çok teşekkürler.”

56 ilde 1.157 Kıyafet Bağış Kampanyası noktası

Kampanya kapsamında, 56 ildeki toplam 1.157 Migros, Kipa ve Macro Center mağazasına getirilen kıyafetler, Ariel ile yıkanıp temizlendikten sonra Toplum Gönüllüsü gençlerin desteği ile 20 farklı ilde binlerce çocuğa ulaştırılacak. Bu zamana kadar 600 bin kıyafetle çocukların yüzünü güldüren kampanyanın bağış rekoru, 100 bin kıyafetle 2017 yılına ait. Kampanya yetkilileri, bu yıl yeni bir rekora imza atmayı hedefliyor.

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
3 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
4 İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
5 OpenAI, GPT-5.1’i tanıttı: ChatGPT artık daha kişisel, daha anlaşılır ve çok daha “insansı”
OpenAI, GPT-5.1’i tanıttı: ChatGPT artık daha kişisel, daha anlaşılır ve çok daha “insansı”
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (14-20 Kasım)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (14-20 Kasım)
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

TOGO, BETA Ayakkabı'nın marka haklarını satın aldı
Haberler
TOGO, BETA Ayakkabı’nın marka haklarını satın aldı
Sena Tufan
2 hafta önce
AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı...
Haberler
AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı…
İrem Alimoğlu
5 gün önce
Genart Medya, yoluna Aleph olarak devam ediyor
Haberler
Genart Medya, yoluna Aleph olarak devam ediyor
Sena Tufan
2 hafta önce
Türk halkı parasını nasıl değerlendiriyor? Yanıt Türkiye’nin Tasarruf Eğilimleri Araştırması'nda...
Haberler
Türk halkı parasını nasıl değerlendiriyor? Yanıt Türkiye’nin Tasarruf Eğilimleri Araştırması’nda…
Sena Tufan
13 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.