Kıvanç Tatlıtuğ, Twitter’ı salladı
Star TV’nin merakla beklenen yeni dizisi Kurt Seyit ve Şura’nın ilk bölümü dün akşam izleyici ile buluştu. Kıvanç Tatlıtuğ’un son projesi olması sebebiyle, Türkiye’de ve Ortadoğu’da büyük bir merakla beklenen Kurt Seyit ve Şura dizisi ilk bölümüyle izleyiciyi ekrana kilitlerken sosyal medyanın da gündemine oturdu.
Kırımlı bir Türk ailenin oğlu ile Rus bir ailenin kızı olan Şura’nın aşkını anlatan “Kurt Seyit ve Şura” dizisinin sosyal medya yansımasını Somedya, Marketing Türkiye için araştırdı. Dün saat 12.00 ile bu sabah 03.00 saatleri arasında yapılan araştırmaya göre, belirtilen saat aralığında sosyal medyada dizi hakkında toplamda 36 bin konuşma gerçekleşti. Konuşmaların sosyal mecra platformlarındaki dağılımına bakıldığında ise dizinin yüzde 90.68 oranıyla en çok Twitter’da konuşulduğu; Facebook’un ise yüzde 6.99 oranıyla en çok konuşulan ikinci platform olduğu gözlendi.
Dizi yayınlanmadan önceki saat 12.00 ile 20.00 aralığındaki zaman dilimine bakıldığında ise toplam 4 bin konuşma gerçekleştiği ve bunun yüzde 62.03’ünün Twitter’da, yüzde 22.25’inin Facebook’ta, yüzde 1.04’ünün Blog’larda ve yüzde 14.68’inin de diğer platformlarda yer aldığı görüldü.
Kurt Seyit ve Şura’nın yayınlandığı saat diliminde ise dizi hakkında toplam 22 bin konuşma gerçekleşirken bunun yüzde 93.47’si Twitter’da, yüzde 5.99’u ise Facebook’ta yapıldı. Dizinin tekrarının yayınlandığı saat 22.00 ile bu sabah saat 03.0 aralığında ise Kurt Seyit ve Şura dizisi sosyal medyada en çok konuşulanlar arasında yer alırken, dizinin en çok konuşulduğu sosyal mecra yine Twitter oldu.
Senaryosunu Ece Yörenç ve Melek Gençoğlu’nun yazdığı, yönetmenliğini Hilal Saral’ın üstlendiği Kurt Seyit ve Şura dizisi, Nermin Bezmen’in aynı adlı romanından uyarlandı.