Kırkpınar Lokantaları sokağa iniyor!
Yeme – İçme sektöründe 2008 yılından beri hizmet veren ve Türkiye genelinde 36 şubeye ulaşan Kırkpınar Lokantaları, alışveriş merkezlerinin ardından Franchising yoluyla caddelerde açılacak yeni şubeleriyle, lokantalar zincirini genişletmeyi amaçlıyor.
Şubeleşmede önceliği AVM’lere veren Kırkpınar Lokantaları 2016’da caddeye iniyor. Yeni şubeler için gelen talepleri değerlendiren Kırkpınar Lokantalar zinciri, yeme-içme sektöründe kendi yarattığı farklı markaları, tek bir çatı altında toplamak amacı ile kurulan Gruppo Turizm İşletmeleri A.Ş. tarafından geliştirildi.
2016 hedef cirosu: 80 milyon TL
Kırkpınar Lokantaları, 2015 yılında 60 Milyon TL ‘yi geçen cirosunu 2016’da 80 Milyon TL’nın üzerine çıkarmayı hedefliyor. Bilinçli bir tüketim alışkanlığı edinen genç, çocuklu aileler ve beyaz yakalı bir müşteri grubuna hitap eden Kırkpınar Lokantaları, hali hazırda Ankara, İstanbul, Bursa ve İzmir’de ki lokantalarıyla aylık ortalama 500 bin kişiyi ağırlıyor.
Özkutlu: Franchise için yoğun talep var
Yeme-İçme sektöründe nasıl yer almaya karar verdiklerini ve hedeflerini aktaran Kırkpınar Lokantaları İş Geliştirme Direktörü Can Özkutlu, Türk mutfağında piyasada bir arz açığı olduğunu ve bu açığı kapatmak için Kırkpınar Lokantası markasını hayata geçirdiklerini belirterek, “Sağlıklı ve modern pişirme teknikleri ile geleneksel tatları koruyarak yapılan ürünlerimizi misafirlerimize sunarak, hijyen ve sadeliğin ön planda olduğu modern bir esnaf lokantası zinciri oluşturduk. AVM’lerde ilk başlarda organik sonrasında Franchising yoluyla büyüdük ve 36 şubeye ulaştık. Kasım ayı sonu itibariyle 38 şube oluyoruz. Caddelerde Franchise ile büyümeyi planlıyoruz. Bu noktada hiç küçümsenmeyecek boyutlarda talep alıyoruz” diyor.