
Kim Kardashian yine sınırları zorluyor! “Yapay kasık kılı iç çamaşırı” saatler içinde tükendi…
Moda dünyasında sınır tanımayan Kim Kardashian, markası SKIMS ile bir kez daha gündemin merkezine oturdu. Marka bu kez “The Ultimate Bush” adıyla, yapay kasık kılı detayına sahip iç çamaşırı koleksiyonunu piyasaya sürdü.
Kardashian’ın SKIMS’i, cesur tasarımları ve pazarlama hamleleriyle daha önce de adından söz ettirmişti. Yaklaşık iki yıl önce piyasaya çıkan “faux nipple bra” (yapay meme ucu detaylı sütyen), hem tartışma hem de satış rekoru yaratmıştı. Şimdi ise marka, benzer bir stratejiyle “konuşulacak bir ürün” daha sunuyor…

Yeni koleksiyonun lansmanı, SKIMS’in Instagram hesabında paylaşılan retro yarışma formatındaki bir tanıtım videosuyla yapıldı. “Does the carpet match the drapes?” (Halıyla perde aynı mı?) sorusuyla başlayan video, izleyicileri hem güldürdü hem de şaşırttı. Yarışmacıların bulanıklaştırılmış görüntülerle yeni ürünleri tanıttığı video, kısa sürede viral oldu; ürün, sadece birkaç saat içinde tükendi. 32 dolardan satışa sunulan koleksiyonun internet sitesindeki tanıtım metninde “Yeni cesur Faux Hair Panty ile halınız istediğiniz renkte olabilir” ifadesi yer aldı.
Kardashian, daha önce de yapay meme uçlu sütyen lansmanında benzer bir üslup benimsemişti. O dönem yayımladığı videoda, “Dünya ısınıyor, buzullar eriyor. Ben bilim insanı değilim ama herkes elinden geleni yapmalı,” dedikten sonra, “Bu yüzden yeni sütyenimi tanıtıyorum; içinde yerleşik meme ucu var. Artık ne kadar sıcak olursa olsun, her zaman ‘soğuk’ görüneceksiniz” ifadeleriyle dikkat çekmişti.
SKIMS’in “The Ultimate Bush” kampanyası, moda ile mizahın sınırlarını bulanıklaştıran bir pazarlama başarısı olarak yorumlanıyor. Ürün, her ne kadar tartışmalı olsa da markanın “sınırları zorlayan” marka konumunu pekiştirdiğine şüphe yok.
Kaynak: The Independent
NikeSKIMS sahnede: Kim Kardashian ve Serena Williams’lı dev lansman