25 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Kent, bayram arifesinde logosunu yeniliyor
Haberler

Kent, bayram arifesinde logosunu yeniliyor

Marketing Türkiye
6 Haziran 2018
2 dk okuma

Mondelez International Türkiye çatısı altında faaliyet gösteren Kent, Ramazan Bayramı’ndan itibaren logo değişimine gideceklerini duyurdu. Bayrama özel hazırlanan reklam kampanyalarıyla öne çıkan marka, geçen yıl hazırlanan reklamla tüketicilerine sesleneceklerini açıkladı. 

160’ı aşkın ülkede faaliyet gösteren atıştırmalık şirketi Mondelēz International çatısı altında bulunan ve Kent markasıyla birlikte Falım, First, Olips, Jelibon, Milka, Oreo, Toblerone gibi yerli ve uluslararası birçok markayı bünyesinde barındıran Mondelēz International Türkiye, Ramazan Bayramı için hazırlıklarını tamamladı. Mondelēz International Türkiye, düzenlediği toplantıda bayram şeker pazarını değerlendirdi. Toplantıda aynı zamanda Kent markasının yarım asırlık öyküsüyle birlikte yenilen logosu da tanıtıldı.

Toplantıda konuşan Mondelēz International Türkiye Genel Müdürü İhsan Karagöz, “Ramazan ve Kurban bayramlarında, bir yıl boyunca satılan şeker kadar hediyelik ve ikramlık şeker satışı gerçekleşiyor ve Kent markası, “Bayram Şekeri” olarak isimlendirilen bu kategorinin de açık ara lideri. Bayram yaklaşık bir haftalık bir dönemi kapsasa da hazırlık aşaması oldukça uzun. Biz bayram şekerleri üretimine altı ay öncesinden başlıyoruz. Bu bayram için de Gebze’deki üretim tesisimizde yaklaşık 12 bin tonluk bir üretim gerçekleştirdik. Bu üretimin yüzde 20’si, İstanbul içinde tüketilirken geriye kalan büyük bir kısım da Anadolu’da tüketiliyor. Bayram döneminde 20 bin satış noktasında iki hafta süreyle 6 bin 500 ekstra satış elemanı istihdam ediliyor. Bu geçici satış destek ekipleri üniversite öğrencileri ya da yeni mezunlardan oluşuyor. Ve bu iki haftalık dönemlerde de yıllık toplam şeker ciromuz kadar ciro elde ediyoruz.” dedi.

Mondelēz International Türkiye Sakız ve Şeker Kategori Lideri Doğuş Kezer, Mondelēz International Türkiye Genel Müdürü İhsan Karagöz
Mondelēz International Türkiye Sakız ve Şeker Kategori Lideri Doğuş Kezer, Mondelēz International Türkiye Genel Müdürü İhsan Karagöz

Bayram şekeri en az Marmara ve Ege Bölgelerinde tüketiliyor
Mondelēz International Türkiye Sakız ve Şeker Kategori Lideri Doğuş Kezer, Türkiye’de hediyelik ve ikramlık şeker pazarı büyüklüğünün 300 milyon TL., hane başı yıllık bayram şekeri tüketimininse 2,1 kg olduğunu belirtti. “Doğu, Güneydoğu Anadolu ile İç Anadolu bölgeleri bayram şeker alışverişinin en yüksek olduğu bölgeler, bu bölgeleri sırasıyla Marmara ve Ege Bölgeleri izliyor.” diyerek bayram şekeri tüketimiyle ilgili bilgileri paylaştı.

Kent’e yeni logo
Aile, sevgi, saygı, hatırlamak ve paylaşmak gibi değerleri vurgulayan reklam filmleriyle öne çıkan Kent, geçen yıl izleyicinin beğenisine sunulan kampanyalarının kopyasıyla bayramı karşılıyor. Marka ayrıca logosunda da değişime gidiyor. Konuya dair açıklamada bulunan Doğuş Kezer, “Kent, hayata keskin çizgilerle bakmadığı, hayatın renkli ve eğlence dolu olduğuna olan inancını, yeni logosunda da yansıtıyor. Ürünlerinin parlak, pürüzsüz, renkli ve lezzetli halini logosuna taşıyan Kent, bu bayramdan itibaren yeni logolu görselleriyle tüketicileriyle buluşacak.” dedi.

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
3 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
4 Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye'den 3 okul var!
Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye’den 3 okul var!
5 Instagram’dan 8 yeni özellik
Instagram’dan 8 yeni özellik
Güncel Haberler
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Golden Drum için geri sayım başladı! Başvurular için son tarih 27 Haziran!
Golden Drum için geri sayım başladı! Başvurular için son tarih 27 Haziran!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Vestel CEO'su Ergün Güler görevinden ayrılıyor
Haberler
Vestel CEO’su Ergün Güler görevinden ayrılıyor
İrem Alimoğlu
9 Nisan 2025
Portakal Çiçeği Karnavalı kebap yemenin de çiçek koklamanın da ötesinde…
Haberler
Portakal Çiçeği Karnavalı kebap yemenin de çiçek koklamanın da ötesinde…
Günseli ÖZEN
28 Nisan 2025
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Haberler
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Marketing Türkiye
9 Mayıs 2025
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haberler
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nafizcan Önder
7 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.