25 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Karnaval Media Group, sesin dönüşümünü konuşmak üzere pazarlama dünyasıyla buluştu!
Haberler

Karnaval Media Group, sesin dönüşümünü konuşmak üzere pazarlama dünyasıyla buluştu!

Marketing Türkiye
29 Aralık 2023
2 dk okuma

Türkiye’nin en büyük ses network’ü olan Karnaval Media Group, ses mecrasının günümüze kadarki evrimini ve geleceğini aktarmak üzere; pazarlama dünyasının önemli isimleri ile Marketing Türkiye C Level Club’ta bir araya geldi. Sesin gelişimini sadece hazır kaynaklardan takip etmeyip, bu konuda Türkiye’ye de kaynak oluşturmayı hedefleyen Karnaval Media Group adına CEO Burak Can, Zorlu PSM – Touché sahnesinde, katılımcılara YouGov desteğiyle hazırlanan “Sesin Dijital Dönüşümü” adlı çalışmasını sundu. Katılımcıların büyük ilgi gösterdiği çalışma, Türkiye’nin ses alışkanlıklarını datalar eşliğinde deşifre ediyor…  

Karnaval Media Group, sesin dönüşümünü konuşmak üzere pazarlama dünyasıyla buluştu!
Karnaval Media Group, sesin dönüşümünü konuşmak üzere pazarlama dünyasıyla buluştu!
Karnaval Media Group, sesin dönüşümünü konuşmak üzere pazarlama dünyasıyla buluştu!
Karnaval Media Group, sesin dönüşümünü konuşmak üzere pazarlama dünyasıyla buluştu!
Karnaval Media Group, sesin dönüşümünü konuşmak üzere pazarlama dünyasıyla buluştu!
Karnaval Media Group, sesin dönüşümünü konuşmak üzere pazarlama dünyasıyla buluştu!
Karnaval Media Group, sesin dönüşümünü konuşmak üzere pazarlama dünyasıyla buluştu!

Ses tüketicileri bize ne söylüyor?

Karnaval Media Group CEO’su Burak Can, “Türkiye’nin Ses Haritası” gibi önemli bir çalışmayı analiz ederken, ilk olarak ülkemizdeki dijital ses tüketiminin yüzde 74 gibi çok büyük bir orana sahip olduğunu hatırlatmakta fayda gördüğünü belirtti. Bu oran elbette sadece ücretli-ücretsiz müzik servislerini kapsamıyor. Smart araçlar, podcastler, sesli kitaplar gibi çokça tükettiğimiz alışkanlıkları da kapsıyor. 

Yapılan araştırmaya göre Türkiye’de her 2 kişiden 1’i radyo dinlemeye devam ediyor ve bu radyo dinleyicilerinin yüzde 58’i ise bu eylemi; dijital cihazlardan yapıyor.

Markalar sesi nasıl değerlendiriyor?

Burak Can, sunumunu şu sözlerle sürdürdü: “Şu ana kadar yaptığımız paylaşım, elimizdeki dataların aslında büyük bir kısmı değil. Karnaval Media Group olarak çalıştığımız markaların bazılarına bu dataların tamamını aktarma şansı yakaladık. Paylaşımımızdan sonra, ilgili markalar pazarlama stratejilerini tekrar değerlendirerek ses yatırımlarını artırma kararı aldı.”

C Level Club üyeleri Türkiye’nin Dijital Ses Haritası’nı çıkardı…

Burak Can featured karnaval
1 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
3 YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
4 Google'dan yeni nesil yapay zeka: Gemini 3 kullanıma sunuldu
Google’dan yeni nesil yapay zeka: Gemini 3 kullanıma sunuldu
5 Burger King, "sessizliği" konuşturuyor
Burger King, “sessizliği” konuşturuyor
Güncel Haberler
AI Powered Future: Geleceğin ajandası The TECH Summit’te açılıyor
AI Powered Future: Geleceğin ajandası The TECH Summit’te açılıyor
BMW, Google Haritalar'ı "hackledi": Test sürüşleri yüzde 400 arttı
BMW, Google Haritalar’ı “hackledi”: Test sürüşleri yüzde 400 arttı
The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Columbia'nın marka yüzü "Azrail" oldu! Montlar "vasiyetname" ile geliyor
Haberler
Columbia’nın marka yüzü “Azrail” oldu! Montlar “vasiyetname” ile geliyor
Sena Tufan
23 Ekim 2025
Hilton 2026 Trend Raporu: Gezginler artık “neden buradayım?” diye soruyor
Haberler
Hilton 2026 Trend Raporu: Gezginler artık “neden buradayım?” diye soruyor
Sena Tufan
11 Ekim 2025
Friends’in efsane kafesi Central Perk, Times Square’e taşındı
Haberler
Friends’in efsane kafesi Central Perk, Times Square’e taşındı
Sena Tufan
18 Eylül 2025
Türkiye'de bir ilk: Birleşmiş Milletler'den Dilara Koçak'a "Gıda Şampiyonluğu" ödülü
Haberler
Türkiye’de bir ilk: Birleşmiş Milletler’den Dilara Koçak’a “Gıda Şampiyonluğu” ödülü
İrem Alimoğlu
20 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.