Kapsayıcı markalar yılın en “ışıltısız” gecesinde bir araya gelecek!
Görme engelliler için yapay zeka ve sesi bir araya getiren teknolojiler üreten BlindLook, kapsayıcı markaları bir araya getiren EyeBrand Ceremony’nin üçüncüsünü “Beyond Darkness” temasıyla düzenliyor. 15-16 Nisan tarihlerinde Hilton Istanbul Bosphorus Hotel’de gerçekleşecek etkinlik, Türkiye’nin kapsayıcı markalarını bir araya getirerek, dünyada bir ilki gerçekleştiriyor ve karanlıkta düzenlenecek ödül töreninde görmenin ve kapsayıcılığın sınırlarını yeniden tanımlıyor.
Bu yıl etkinliğin teması olarak “Beyond Darkness” seçen BlindLook ekibi, “Karanlıkta Yemek” organizasyonuyla bilinen Karanlık İşler ile işbirliği yaparak, kapsayıcı markalara eşsiz bir ödül gecesi yaşatmayı amaçlıyor.
Ezber bozan markalara ezber bozan ödül töreni
BlindLook kurucularından Cihat Ersin Aydın, “BlindLook’u kurduğumuz günden beri, yapay zeka ve sesi bir araya getiren teknolojimizle görme engelli tüketicilerin hayatlarına katma değer sağlamak için çalışıyoruz. Ürün ve hizmetlerini teknolojimizle kapsayıcı hale getiren markaları EyeBrand ağımıza dahil ediyoruz. EyeBrand Ceremony, bu kolektif etkinin kutlandığı bir gece olacak. Beyond Darkness temasıyla, ezberleri bozmayı ve dünyada konuşulacak bir ödül gecesi olmayı hedefliyoruz” dedi.
Etkinlik, zifiri karanlıkta canlı müzik eşliğinde leziz bir yemeğin ardından gerçekleşecek ödül töreni ile katılımcılara unutulmaz bir deneyim sunacak. BlindLook kurucularından Sadriye Görece, “60’ı aşkın EyeBrand’imizle yarattığımız kapsayıcı dünyayı kutlamak çok keyifli olacak. Hem BlindLook ekibi olarak biz, hem tüm EyeBrand’lerimiz, hem de sürpriz davetlilerimiz bu gece için oldukça heyecanlıyız,” diye ekledi.
Kapsayıcı markalara özel bir etkinlik olan EyeBrand Ceremony Beyond Darkness, kapsayıcılığın sınırlarını aşan bir deneyim sunarak, Türkiye’nin en kapsayıcı markalarını onurlandırmayı ve dünyaya rol model olacak bir işe imza atmayı hedefliyor.