Kalplere dokunan reklamlar

Ürün tanıtımları, lansmanlar, yeni formüller ve faydalar… Kimi reklamlar var ki bunların hiçbirisini öne çıkarmadan akıllarda yer etmeyi başarıyor.

Kitlelere yeni bir ürünü anlatmak marka kimliği oluşturma sürecinin parçalarından yalnızca birisi. Marka kimliği oluştururken kitleleri anlayan, toplumun duygu ve düşüncelerine reaksiyon gösteren kampanyalar ise tüm bu süreçte bir adım öne çıkıyor. Kalplere dokunan, hüzünlendiren ama gururlandıran reklamlardan Marketing Türkiye okurları için bir seçki hazırladık.

Türk Hava Yolları – “Hayal edince”

Türkiye İş Bankası – “Dünyanın marka gücü en yüksek 10 bankasından biri”

Kiğılı – Babalar Günü reklamı

Ziraat Bankası – “Yeşilçam”

Ford Trucks – Anneler Günü reklamı

Allianz – “Yanlarında ol diye”

Kent – Bayram reklamı

Joker Baby – Babalar Günü reklamı

Demirbank – “Bisiklet”

 

İLGİLİ HABERLER