28 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Kadınlar, Sevgililer Günü’nde peluş ayı istemiyor
Haberler

Kadınlar, Sevgililer Günü’nde peluş ayı istemiyor

Marketing Türkiye
5 Şubat 2018
2 dk okuma

Mobil sadakat uygulaması Hopi, Sevgililer Günü anket sonuçlarını açıkladı. Uygulama içerisindeki anket sorularına cevap veren Hopililer, Sevgililer Günü’nü ‘her zaman’ kutladığını belirtti. Anket sonuçlarına göre kadınlar Sevgililer Günü’nde kendilerine peluş ayı alınmasını istemezken, erkeklerin istemediği hediyelerin başında selfie çubuğu yer aldı.

Hopi, Sevgililer Günü alışveriş tercihlerini ortaya koyan bir anket gerçekleştirdi. Hopililer ankette; “Sevgililer Günü’nü kutluyor musun?’’, “14 Şubat planın ne olur?”, “Sevgililer Günü’nde sevgilin sana ne almasın?” ve “14 Şubat’ı hangi Avrupa şehrinde geçirmek istersin?” sorularını yanıtladı.

Erkekler 14 Şubat’ı evde kutlamak istiyor

Ankete katılan her 10 erkekten 3’ü “14 Şubat planın ne olur?” sorusuna evde özel bir yemek hazırlamak cevabını verdi. Erkeklerin ikinci tercihi yüzde 25 ile canlı müzik çalan bir mekanda eğlenmek olurken son tercihi ise yüzde 14’lük oranla sinemada romantik bir film izlemek oluşturdu.

Erkekler selfie çubuğu kadınlar pelüş ayı istemiyor

Sevgililer Günü için tercih edilen hediyelerin de analiz edildiği anketin sonuçlarına göre erkeklerin almak istemediği hediyelerin başında selfie çubuğu geldi. Her 4 erkekten biri selfie çubuğu istemediğini belirtirken sevgilisiyle yoga kursuna gitmek istemeyenlerin oranı yüzde 23 olarak dikkat çekti. Erkeklerin tercih etmediği hediyeleri yüzde 17 oran ile kalp şeklinde çikolata, yüzde 16 oranla eldiven ve yüzde 14 ile burç bilekliği gibi hediyeler takip etti. Kadınları mutlu etmeyecek hediyelerin başında ise yüzde 34 oranla pelüş ayı geldi. Her 5 kadından biri hediye olarak telefon kılıfı istemediğini belirtirken Sevgililer Günü deyince akla gelen kırmızı gül yüzde 17 oranla istenmeyen hediyeler arasında yer aldı. Kırmızı gülü yüzde 12 ile çerçeve ve bere izledi.

Kadınlar Sevgililer Günü’ne son dakika hazırlanıyor

Ankete katılan kadınların yüzde 40’ı Sevgililer Günü’ne son dakika hazırlandığını belirtirken, bir hafta önceden hazırlıklara başlarım diyenlerin oranı da yüzde 30 ile dikkat çekti. Kadınların Sevgililer Günü hazırlıklarının vazgeçilmez parçaları arasında ise elbise, iç çamaşırı, kırmızı ruj ve topuklu ayakkabı yer aldı.

Sevgililer Günü’nü “her zaman” kutluyoruz

Sevgililer Günü’nü kutluyor musun sorusunda “her zaman” yanıtı kadın ve erkek fark etmeksizin öne çıkarken, ikinci sırayı yüzde 22 ile “Sevgilim oldukça” yanıtı aldı. Ankete katılanların yüzde 16’sı Sevgililer Günü kutlaması için “Mecburen” yanıtını verirken yüzde 18’i “Asla” dedi. Ankete göre çiftler 14 Şubat’ı sırasıyla Paris, Roma, Venedik, Prag ve Porto’da kutlamak istediğini belirtti.

1517820196_Hopi_SevgililerGunu_Gorseli

1 Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
2 Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
3 Yılbaşı hediyelerinde "değer" dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Yılbaşı hediyelerinde “değer” dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
4 The One Awards'da ilk 3'e kalan markalar belli oldu!
The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu!
5 ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü'nü "Peki" ile kutladı
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü’nü “Peki” ile kutladı
Güncel Haberler
Türkiye’de markalar Apple Haritalar reklamlarına hazır mı?
Türkiye’de markalar Apple Haritalar reklamlarına hazır mı?
Levent Gültekin: "Kutuplaşma, gazeteciliği boğuyor!"
Levent Gültekin: “Kutuplaşma, gazeteciliği boğuyor!”
Sınıf farkı büyüyor: Yüksek gelirliler gıdaya, düşük gelirlilerden 3 kat fazla para harcıyor
Sınıf farkı büyüyor: Yüksek gelirliler gıdaya, düşük gelirlilerden 3 kat fazla para harcıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Bu da oldu: Nike, çorbacı açtı!
Haberler
Bu da oldu: Nike, çorbacı açtı!
Sena Tufan
18 Kasım 2025
İDA’da 11. dönem başladı: Yeni Başkan Burçak Taşkın Yurdakul
Haberler
İDA’da 11. dönem başladı: Yeni Başkan Burçak Taşkın Yurdakul
Nafizcan Önder
21 Kasım 2025
Kadınların yüzde 61'ine göre başarının anahtarı "finansal bağımsızlık"
Haberler
Kadınların yüzde 61’ine göre başarının anahtarı “finansal bağımsızlık”
Sena Tufan
17 Kasım 2025
Ad Net Zero Türkiye, "Sürdürülebilir Reklam Prodüksiyonu Yeşil Setler Rehberi"ni tanıttı
Haberler
Ad Net Zero Türkiye, “Sürdürülebilir Reklam Prodüksiyonu Yeşil Setler Rehberi”ni tanıttı
Sena Tufan
7 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.