25 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Kablosuz kulaklık pazarı her yıl yüzde 100 büyüyor"
Haberler

“Kablosuz kulaklık pazarı her yıl yüzde 100 büyüyor”

Marketing Türkiye
9 Ekim 2015
1 dk okuma

Günümüzde sadece ses iletmesiyle değil, bir statü ve tarz göstergesi olarak da dikkat çeken kulaklıklar aynı zamanda tasarım sanatının da en sevdiği sektörler arasında… Her geçen yıl yeni bir trendin öznesi olan kulaklıklar son yıllarda kablosuz olma özelliğiyle dikkat çekiyor. Kablosuz kulaklık pazarının büyüme oranı ise yüzde 100!

Kulaklıklar artık sadece müzik dinlemek, film izlemek, telefonla rahatça konuşmak gibi deneyimlerin aracısı değil, aynı zamanda da statü göstergesi. Tasarımlarıyla, renkleriyle, kullanıcılara sunduğu kolaylıklarla büyük bir rekabet içinde olan kulaklık sektörü son yıllarda kablosuz olma özelliğiyle öne çıkıyor. 2005 yılından bu yana dek Türkiye pazarında faaliyet gösteren Plantronics’in Avrupa ve Afrika Pazarlama Müdürü Stuart Bradshaw da kablosuz kulaklıkların önemine değiniyor. Türkiyeli tüketicilerin kulaklıklara olan ilgisini önemli bulduklarını belirten Bradshaw, “Kablosuz kulaklık pazarı her yıl yüzde 100 büyüme gösteriyor. Özellikle günümüzde çalışan insanların yüzde 93’ü gürültüden olumsuz etkileniyor ve bunların yüzde 61’i olumsuz etkiden kurtulabilmek için işyerinde kulaklık kullanıyor” diyor.

Çalışanlarının yüzde 93’ü gürültüden olumsuz etkileniyor

Markanın ofis çalışanlarına yönelik yaptığı önemli bir araştırma da kulaklıkların hayatımızda ne kadar önemli bir yere sahip olduğunu gösteriyor. Araştırmaya göre çalışanların yüzde 74’lük kesimi şirketlerin gürültü problemine karşı bir önlem almadığını ve bu durumdan olumsuz etkilendiklerini dile getiriyor. Katılımcıların yüzde 61’i ise kendi çözümünü kendi yaratıyor ve kulaklıklarını takıp gürültüden uzaklaşıyor. Araştırmanın kendileri için bir pusula olduğunu belirten Bradshaw, “Ofis çalışanları için ürettiğimiz ürünlerde ses izolasyonu, yüksek ses kalitesi, pil ömrü ve ürünün hafifliği konularına önem veriyoruz. Yaptığımız bu araştırmada da karşılaştığımız ciddi bir problem vardı, ofis ortamındaki gürültü. Bunu dikkate alarak Voyager Focus’u tasarladık. Yeni ürünümüzle birlikte çalışanların problemlerine çözüm olacağımıza inanıyoruz” açıklamasını yapıyor. Son olarak BackBeat Sense ve Voyager Focus modelleriyle kablosuz kulaklık ürünlerine yeni bir hava getirmeyi amaçlayan Plantronics, 18 saat boyunca kesintisiz şekilde müzik deneyimi yaşatmayı ve kablo karmaşasına da son vermeyi hedefliyor.

 

1 Brandverse Awards
Brandverse Awards kazananları ödüllerine 30 Haziran’da kavuşuyor…
2 En son ne zaman gerçekten mutlu hissettik? Yanıt mutluluk raporunda...
En son ne zaman gerçekten mutlu hissettik? Yanıt mutluluk raporunda…
3 gittigidiyor
eBay, GittiGidiyor’u kapatarak Türkiye pazarına veda ediyor
4 Hepsiburada'ya Amazon modeli: Premium üyelerine BluTV ücretsiz olacak
Hepsiburada’ya Amazon modeli: Premium üyelerine BluTV ücretsiz olacak
5 Google iMessage ve SMS arasındaki engelleri kaldırmak istiyor
Google’dan Apple’a çağrı: iMessage ile SMS arasındaki engelleri yıkalım
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
kişisel veri
Kişisel verileri koruyamayan markaların sonu acı olacak!
Gençler hangi markayla “flört etmek” istiyor?
Gençler hangi markayla “flört etmek” istiyor?
Tatil planları yapıldı
“O olmadan tatile asla gitmem” dediğimiz ürünler hangileri?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sosyal medya yasa teklifi yarın Meclis'e sunuluyor: Yasa neleri kapsıyor?
Haberler
Sosyal medya yasa teklifi yarın Meclis’e sunuluyor: Yasa neleri kapsıyor?
Berçem Sultan Kaya
23 Mayıs 2022
KÜRESEL ORTALAMA VERİ İHLALİ 2,4 MİLYON DOLAR OLDU
Haberler
Veri ihlalinin bedeli ortalama 2,4 milyon dolar!
Gizem Yıldız
4 hafta önce
Gece yarısı metroda oyun turnuvası mı olur?
Haberler
Gece yarısı metroda oyun turnuvası mı olur?
Marketing Türkiye
22 Nisan 2022
Avrupa'da alkolmetresiz araç kalmayacak
Haberler
Avrupa’da alkolmetresiz araç kalmayacak
Seda Başpınar
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.