5 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Jonas Åkerlund, Magnum’un reklamı için kamera arkasına geçti

Marketing Türkiye
20 Nisan 2012
1 dk okuma

Hazzı daha uzun süren Magnum Infinity’nin reklam filmi yayına girdi. İçinde Magnum Infinity için özel olarak Tanzanya’da yetiştirilen kakao tanecikleri bulunan yeni Magnum’un reklam filmi, dünyaca ünlü yönetmen Jones Åkerlund tarafından çekildi. Madonna, Lady Gaga, Robbie Williams, Britney Spears ve Moby gibi dünyaca ünlü isimler için çektiği video kliplerle tanınan ünlü yönetmen, Magnum Infinity’nin hazzı daha uzun süren tadı için eğlenceli bir hikâyeyi filme aldı.

Reklam filminin ilk sahnesinde reklam filminin ana karakteri olan Magnum kızını, Magnum Infinity’nin uzun süren hazzına ulaşmak için bir Magnum dükkânına koşarken görüyoruz. Dükkân kapalı olmasına rağmen karakterimiz, içeri girebilmeyi başarıyor ve Magnum Infinity’e ulaşıyor. Asıl hikâyeyse Magnum Infinity’den ilk ısırık alındığında başlıyor, çünkü Magnum Infinity hiç ısırılmamış gibi kendini yeniliyor! Bu durumu tüm kız arkadaşlarına duyurmak üzere harekete geçen Magnum kızı, bu sıra dışı olaya oldukça yoğun bir ilgi duyulmasını sağlıyor. Magnum Infinity’nin kendini yenilediğini ve çok daha uzun süren bir Magnum hazzı sunduğunu görmek isteyen tüm kadınlar işlerini bırakıp dükkâna ulaşmaya çalışıyor. Reklam filminin son sahnesinde karakterimizin evde onu bekleyen arkadaşına da bu durumu gösterişini izliyoruz. Fakat  Magnum Infinity bu kez kendini yenilemiyor. Reklam filmi, gün boyunca Magnum Infinity tadının kendini yenileyişine tanık olan ana karakterimizin, bu hazzın “sonsuza dek” sürmeyeceğini anlamasıyla birlikte sona eriyor.

Reklam Filmi Künyesi
Reklamın başlığı: Evergrowing
Reklamveren: Unilever
Reklamveren yetkilisi: Mick Van Ettinger, Sophie Galvani, Vanessa Caralps, Özgür Kölükfakı, Aslı Erdoğan, Didem Molay
Reklam ajansı: LOLA-Madrid (Adaptasyon: Lowe İstanbul)
Yaratıcı Yönetmen: Pablo Monzon, Jorge Lopez, Paulo Areas, Francisco Cassis, Chacho puebla
Yaratıcı grup: Matin Feijóo, Gustavo Marioni
Müşteri ilişkileri grubu: Maria Lopez Chicheri, Gonzalo Olivera, Yann Baudoin, Anastasia Sysoeva
Stratejik planlama: Erwin Flores
Ajans prodüktörü: Hector Palacio
Yapım şirketi: The Smile
Medya ajansı: Mindshare
Kullanılan mecralar: TV, Sinema, Radyo, Açıkhava, Internet

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 The TECH Summit 2025 için geri sayım başladı: Geleceği keşfetmeye hazır mısınız?
The TECH Summit 2025 için geri sayım başladı: Geleceği keşfetmeye hazır mısınız?
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Filistinlilerin yüzde 71'i "Savaşın bir kazananı yok" diyor...
Haberler
Filistinlilerin yüzde 71’i “Savaşın bir kazananı yok” diyor…
Nafizcan Önder
22 Ekim 2025
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Nafizcan Önder
9 Ekim 2025
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report'u kaynak göstererek haberleştirdi…
Haberler
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report’u kaynak göstererek haberleştirdi…
Nafizcan Önder
8 Ekim 2025
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Haberler
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Nafizcan Önder
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.