Jabra, Türkiye’de yeniden yapılanıyor!
Türkiye’de yeni bir yapılanmaya giden Jabra, yeni yapılanmasını, önümüzdeki dönem hedeflerini ve yeni ürünü Jabra Rox’u tanıtmak için bir basın toplantısı düzenledi. Toplantıya, Jabra EMEA Pazarlama Direktörü Jonathan Pennington ve Jabra Türkiye Satış Müdürü Güngör Gündoğan da katıldı. Toplantıda bir konuşma yapan Jabra EMEA Pazarlama Direktörü Jonathan Pennington, Türkiye’nin Jabra’nın küresel stratejisinde önemli bir yer tutan ve çok büyük potansiyel barındıran bir pazar olduğunu söyledi. Jabra’nın Türkiye’deki yeni yapılanmasından bahseden Türkiye Satış Müdürü Güngör Gündoğan ise “Mobil cihazlar, taşınabilir telefonlar ve müzik sistemleri değiştikçe biz de değişiyoruz. Tüketicinin istediği teknolojiyi ve şıklığı bir araya getirip üzerimizde taşıdığımız aksesuarlarda uyumluluk ve kullanım rahatlığı sağlıyoruz. Ses, araç-içi, müzik, spor ve mobil çalışan kategorilerinde sunduğumuz ürünler, hands-free iletişim çözümleri geliştirme, üretme ve pazarlama alanlarında dünya lideri konumunda. Bundan böyle dünyanın en iyi atletleri ve öncü şirketleri tarafından kullanılan son teknoloji tüketici odaklı ürünlerimizi, yenilenen yapılanmamız ve Datagate Bilgisayar distribütörlüğü ile Türkiye’deki kullanıcılarımıza sunmaya devam edeceğiz” dedi.
Jabra’dan yeni ürün; Rox
Toplantıda, Jabra Rox kablosuz kulaklıkları da tanıtıldı. 2014 CES İnovasyonları Tasarım ve Mühendislik Ödülleri’nde “kulaklık ürünleri” kategorisinde Onur Ödülü’nü almaya hak kazanan Jabra Rox wireless, bluetooth veya NFC üzerinden kablosuz şekilde bağlantı kurabiliyor. Altı saate kadar kayıttan çalma süresine ve telefonu cepte rahatlıkla taşımak için komut tuşlarına sahip olan kulaklık, üretim aşamasında kullanılan paslanmaz çelik gibi en iyi materyalleri, müzisyenlerin kulak içi tercihlerinden esinlenen sanatsal tasarımı ve hareketli bir yaşama ayak uydurabilecek şekilde kaymayı önleyen opsiyonel EarWings kilit sistemi ile dikkat çekiyor.