2 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Yatsan insanları mutlu etmenin sırrını paylaşıyor
Haberler

Yatsan insanları mutlu etmenin sırrını paylaşıyor

Gizem Yıldız
27 Ocak 2023
2 dk okuma

Araştırmalar gösteriyor ki Türkiye’nin yarısı uykusuz… Bunun temel sebebi yönetilemeyen stres ve kaygılar olsa da doğru ürün kullanımıyla bu kısır döngü aşılabilir. Müşterileri tarafından en çok tavsiye edilen yatak markası olma unvanını taşıyan Yatsan, “İyi uykuya, iyi uykunun sağlık ve mutluluğunuzun üzerindeki mucizevi etkisine inanıyoruz” açıklamasıyla paylaştığı yeni kurumsal tanıtım filminde en iyi uyku deneyimini sunan ürünlerin nasıl ortaya çıktığını anlatıyor.

Daha önce Türkiye’nin en kapsamlı uyku belgeseline imza atan marka, bu seriyle dış faktörler sebebiyle dünya genelinde yaşanan uyku problemini tüm yönleriyle ele almıştı. Ardından “Bir İyi Uyku Hareketi” başlatan Yatsan, insanların kendini çok daha mutlu, zinde ve başarılı hissedeceği bir dünya yaratmayı hedefliyor.

Marka yayınladığı kurumsal reklam filmiyle de hedef insanları iyi uykuyla buluşturmak için çalışan bin kişilik ekibini ve günlük 3 bin yatak üretim kapasiteli fabrikasını tanıtıyor.

60 bin metrekare alana kurulu üretim merkezi ile günde tek vardiyada 1500, çift vardiyada 3000 adet yatak üretme kapasitesine sahip olan Yatsan, üretiminin yüzde 80’ini 60 ülkeye ihraç ediyor. Bu da Yatsan’ı yatak sektörünün ihracat rekortmeni olarak konumlandırıyor.

Dünyanın 60 ülkesinde milyonlarca kişinin tercih ettiği en prestijli otel zincirlerinin favorisi haline gelmiş bir marka olarak uluslararası arenada Türkiye’yi temsil eden Yatsan ayrıca, müşterileri tarafından “yatak sektörünün en çok tavsiye edilen markası” unvanını da taşıyor.

Tempur ve Stearn & Foster gibi sektör liderlerinin Türkiye ana distribütörü, Sealy, Serta ve King Koil gibi köklü dünya markalarının Avrupa ve Asya’da 25’den fazla ülkede üreticisi ve dağıtıcısı konumunda olan Yatsan, modern konfor anlayışını yansıtan yenilikçi tasarımlara sahip kendi markasıyla da yaklaşık 50 yıldır dünyada ve Türkiye’de uyku kültürüne yön vermeyi hedefliyor.  

Dünyaca ünlü markalardan oluşan seçkin ve uzman satış temsilcileriyle, Yatsan mağazalarına gelen misafirler kendilerine en uygun uyku ürünlerine yönlendiriliyor.

Yatsan, iyi bir uykunun yalnızca yataktan ibaret olmadığını uyku öncesi, uyku anı ve uyku sonrası içinde en iyi çözümleri sunarak iyi bir yaşamın anahtarı olan uyku anlayışını zenginleştirmeyi hedefliyor.

featured Yatsan
1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 Influencer'ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
Influencer’ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
3 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
4 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
5 Pazarlamanın dili, gerçekle bağını nasıl kopardı?
Pazarlamanın dili, gerçekle bağını nasıl kopardı?
Güncel Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
Golden Drum’un Hall of Fame’ine yeni bir isim: Marcin Sosiński
Golden Drum’un Hall of Fame’ine yeni bir isim: Marcin Sosiński
Çalışma hayatında kurallar değişti: Maaş yetmiyor, değer gerek
Çalışma hayatında kurallar değişti: Maaş yetmiyor, değer gerek
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

McKinsey’den sessiz dönüşüm: 5 bin kişi işten çıkarıldı
Haberler
McKinsey’den sessiz dönüşüm: 5 bin kişi işten çıkarıldı
Nafizcan Önder
3 Haziran 2025
"İnsan mı yapay zeka mı?" Tüketici içeriğin kaynağını bilmek istiyor...
Haberler
“İnsan mı yapay zeka mı?” Tüketici içeriğin kaynağını bilmek istiyor…
Nafizcan Önder
6 gün önce
Karaca pazaryeri platformuna dönüştü!
Haberler
Karaca pazaryeri platformuna dönüştü!
Nafizcan Önder
13 Haziran 2025
Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
Haberler
Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
İrem Alimoğlu
16 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.