28 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
İyi kahve nasıl yapılır, en güzel haliyle nerede içilir?
Haberler

İyi kahve nasıl yapılır, en güzel haliyle nerede içilir?

Marketing Türkiye
14 Mart 2021
1 dk okuma

Türk kahvesi lezzetinin markalaştırılması ve “dünyanın her yerinde aynı lezzeti tadacaksın” vaadi… Bunu kahveden bekleyemeyiz ki hep öyle yaptık. Farklı biçimlerde, yerlerde, ısıda pişirilmiş olması lezzet standardının tutturulamamasına neden oluyordu. Oysaki şimdi iddia net. İş sadece Telve’yi satmak değil Türk kahvesini markalaştırmanın yolunu da açmak…. Arçelik yeni projesi “Göz Açıp Kapayıncaya Kadar” ile bu konudaki iddiasını ve kararlılığını oldukça net ortaya koyuyor.

Türk kahvesini sınırların ötesine taşımayı ve dünyayla buluşturmayı misyon edinen Arçelik, “Göz Açıp Kapayıncaya Kadar” projesiyle bir ilke imza atıyor. Selin Atasoy ve Okan Bayülgen’in senaryosunu yazıp, Okan Bayülgen’in başrolünde yer aldığı “Göz Açıp Kapayıncaya Kadar” kahveyi alışılmışın dışında ele alan yarı belgesel bir film (docu-drama) olarak karşımıza çıkıyor. Çalışma kahve ve kahve kokularının baş döndürücü dünyasında kaybolan bir adamın hikayesini anlatıyor…

Yenilikçi kurgusu ve etkileyici görüntüleriyle fark yaratan bir anlatıma sahip olan “Göz Açıp Kapayıncaya Kadar” projesi kahveyle aramızdaki derin bağı keşfederken, izleyenleri kimi zaman tesadüflerle kimi zaman planlayarak iç içe geçen farklı hikayelerle buluşturuyor.

Film, iyi kahvenin nasıl yapılacağından, en güzel haliyle nerede içileceğine, kahvenin yol arkadaşlığından, müzik, tarih ve edebiyat dünyasında nasıl bir yer edindiğine, Arçelik Türk Kahvesi Makinesi Telve’nin yaratılma hikayesinden Türkiye’de kahve üretimine, davetkar kokusuyla duyularımızı nasıl harekete geçirdiğine kadar pek çok konuyu uzmanlarının bakış açısından yansıtıyor.

Çalışma Ahmet Ümit, Emrah Sefa Gürkan, Vedat Ozan, Tuncer Tunceli, Sahrap Soysal ve Osman Serim gibi alanında profesyonel isimlerin anlatımıyla kahvenin hikayesine yeni bir pencere açıyor.

Çalışmanın Künyesi:

Reklamveren: Arçelik Türkiye

Reklamveren Temsilcileri: Mehmet Tüfekçi, Metin Çerasi, Aslı Baykara, Selis Aykan Yüksel, Gözde Kirazlı Attila

Yapım Şirketi: GoGo Project & GO Yapım

Yönetmen: Cem Adıyaman

Yapımcı: Güneş Zahid

Orijinal Muzik: Tuncer Tunceli

Yazan: Selin Atasoy & Okan Bayülgen

Medya Ajansı: Ingage Media

PR ve Etkinlik Ajansı: Hybrid Community

featured
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
4 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
5 CEO'lara göre jeopolitik ve ekonomik belirsizlik bir yıldan daha uzun süre devam edecek
CEO’lara göre jeopolitik ve ekonomik belirsizlik bir yıldan daha uzun süre devam edecek
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
17. İnsana Değer Ödülleri sahiplerini buldu! Büyük ödül Pluxee ve Folkart'ın...
17. İnsana Değer Ödülleri sahiplerini buldu! Büyük ödül Pluxee ve Folkart’ın…
Esas Sosyal 10. yılını mezunları ve paydaşlarıyla birlikte kutladı
Esas Sosyal 10. yılını mezunları ve paydaşlarıyla birlikte kutladı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tesla’dan yeni nesil insansı robot: Grok ile konuşan Optimus 2.5
Haberler
Tesla’dan yeni nesil insansı robot: Grok ile konuşan Optimus 2.5
Nafizcan Önder
10 Eylül 2025
Helal turizm yükselişte: 2030’da 245 milyon Müslüman gezgin bekleniyor
Haberler
Helal turizm yükselişte: 2030’da 245 milyon Müslüman gezgin bekleniyor
Marketing Türkiye
12 Eylül 2025
Dr. Serhan Yılmaz’dan içsel bir yolculuk: "Yaşamak Geçerken"
Haberler
Dr. Serhan Yılmaz’dan içsel bir yolculuk: “Yaşamak Geçerken”
İrem Alimoğlu
17 Eylül 2025
Platformlar isyanda: Kaliforniya, reklamların sesini kısıyor...
Haberler
Platformlar isyanda: Kaliforniya, reklamların sesini kısıyor…
Nafizcan Önder
9 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.