9 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
İstediği zammı alamayan iş arıyor
Haberler

İstediği zammı alamayan iş arıyor

Marketing Türkiye
29 Aralık 2014
1 dk okuma

Kariyer.net düzenlediği ankette adayların 2015 zam beklentilerini araştırdı. Anketi yanıtlayan 11 bin 16 kişinin yüzde 69’u 2015’te istediği zammı alamazsa iş aramaya başlayacağını söyledi.

İş dünyası ve özellikle çalışanlar için yılın son günlerinde gündem ücret artış oranları olur. Kariyer.net çalışanların 2015’te ücretlerdeki zam oranları ile ilgili beklentilerini web sitesinde düzenlediği bir anketle ortaya çıkardı. 11 bin 16 kişinin yanıtladığı ankette çalışanlar, enflasyon oranında zam beklentileri olduğunu söyledi. “Sizce bu yıl ücret artışları geçtiğimiz yıla göre daha fazla mı olacak?” sorusuna adayların yüzde77’si “Hayır”, aynı kalacak yanıtını verirken, sadece yüzde23’ü “Evet” dedi. Bu oranlar adayların 2015’teki ücret artışlarıyla ilgili çok umutlu olmadığını ortaya çıkarıyor. Diğer bir soru ise bekledikleri artışı alamayan çalışanların düşünceleriyle ilgiliydi. “Bu yıl istediğim ücret artışını alamazsam; İş aramaya başlayacağım” diyenler ankete katılanların yüzde 69’unun ortak görüşü. Çalışanlar, ücret artışlarının yüksek olamayacağını düşünüyor. Enflasyon oranında zam, büyük çoğunluğun beklentisini oluşturuyor. Ücret artışlarının motivasyonla doğrudan ilişkili olduğu sonucu ortaya çıkıyor. Tepkisiz kalan çalışan sayısının da yüzde31’de kalması işini kaybetme korkusunu gösterirken yıl içinde zam beklentileri devam ediyor.

Ücretler prim ve yan haklarla destekleniyor

Adayların beklentilerinin enflasyon yönünde olduğunun altını çizen Kariyer.net Genel Müdürü Yusuf Azoz, 2014 yılı hedeflerini tutturabilen, belirli bir kârlılık oranını koruyan şirketlerin çalışanlarının bu konuda daha şanslı olduğunun altını çizdi. Azoz, “Dünyadaki gelişmelere bakarsak bu yıl sadece enflasyon yaşanan ülkelerde, enflasyon oranında ücret zammı yapılması gündemde. Bu bağlamda ülkemizde de oranın enflasyona endeksleneceğini düşünebiliriz. Ancak ücretlerde en önemli trend, performans değerlendirmesi ve buna bağlı olarak verilecek prim ve yan haklar” yorumunu yaptı.

 

1 Black Friday'in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Black Friday’in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
2 Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
3 YouTube'da Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’da Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
4 Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
5 The TECH Summit'in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
The TECH Summit’in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
Güncel Haberler
Gerety Awards 2026 jürisi açıklandı: Türkiye’yi Nilgün Burcu Özdemir temsil edecek...
Gerety Awards 2026 jürisi açıklandı: Türkiye’yi Nilgün Burcu Özdemir temsil edecek…
Pantone 2026’nın rengini açıkladı: Cloud Dancer – Hızlanan dünyaya sessiz yavaşlama
Pantone 2026’nın rengini açıkladı: Cloud Dancer – Hızlanan dünyaya sessiz yavaşlama
Damak’ın Türkiye’den Avrupa’ya uzanan yolculuğu
Damak’ın Türkiye’den Avrupa’ya uzanan yolculuğu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İkinci elde piyasa dengede: Otomobil alıcıları avantajlı...
Haberler
İkinci elde piyasa dengede: Otomobil alıcıları avantajlı…
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Eğitimde sürdürülebilir dönüşüm: “Okulların Havası Değişiyor” Cizre’de devam ediyor
Haberler
Eğitimde sürdürülebilir dönüşüm: “Okulların Havası Değişiyor” Cizre’de devam ediyor
Nafizcan Önder
20 Ekim 2025
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Haberler
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Advertorial
3 hafta önce
Rekabet Kurumu'ndan ilaç sektöründeki 17 firmaya 244,8 milyon TL ceza
Haberler
Rekabet Kurumu’ndan ilaç sektöründeki 17 firmaya 244,8 milyon TL ceza
İrem Alimoğlu
17 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.