28 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
Haberler

İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…

İrem Alimoğlu
2 saat önce
2 dk okuma

Türkiye’de 15. yılını geride bırakan Rossmann, Drogeriemarkt konsepti ve geniş ürün portföyü ile kişisel bakım ve kozmetik sektöründeki faaliyetlerini sürdürüyor. Günlük yaklaşık 100 bin müşteriye hizmet veren marka, fiziksel mağazalar ve online kanalları entegre eden çok kanallı bir yaklaşım benimsiyor. Şirket aynı zamanda sürdürülebilirlik, kurumsal sosyal sorumluluk ve çalışan gelişimi alanlarında çeşitli projeler yürütüyor.

1972 yılında Dirk Rossmann tarafından Almanya’da kurulan Rossmann GmbH, bugün Almanya, Polonya, Macaristan, Çekya, Arnavutluk, Kosova, İsviçre, İspanya, Danimarka (çevrim içi) ve Türkiye dahil 10 Avrupa ülkesinde faaliyet gösteriyor. 5 bini aşkın mağazası ve 65 bin 500’den fazla çalışanıyla Avrupa’nın en büyük kişisel bakım ve kozmetik zincirlerinden biri olan Rossmann, sağlık ve güzelliği herkes için erişilebilir kılmayı amaçlıyor.

Türkiye macerasına 2010’da Ankara Antares AVM’de açtığı ilk mağazasıyla başlayan Rossmann, 15 yıl içinde 43 ilde 208 mağazaya ulaştı ve çalışan sayısı 2 bini geçti. Yıl sonuna kadar sekiz yeni mağaza daha açılması planlanan marka, günlük ortalama 100-110 bin müşteriyi ağırlıyor. Bu sayı yılda yaklaşık 40 milyon ziyaretçiye çıkıyor.

İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
Hakan Ejder
Rossmann Türkiye Genel Müdürü

Rossmann Türkiye Genel Müdürü Hakan Ejder’in aktardığına göre marka, 2024 yılında satış hacmini bir önceki yıla göre yüzde 10,2 artırarak 15,3 milyar avroya taşıdı. Büyümenin yüzde 19’u Almanya dışı pazarlardan elde edildi. Türkiye’deki mağazalarında ve online kanallarında kişisel bakım, makyaj, ev ve yaşam temizliği ile bebek bakım ürünlerinden oluşan 11 bini aşkın ürünü sunan Rossmann, özellikle Isana Argan Yağlı Saç Kürü ve Domol Cam Temizleyici Köpük ile öne çıkıyor.

Rossmann Türkiye’nin çalışan profili de dikkat çekiyor: Kadın oranı yüzde 72, 30 yaş altı çalışan oranı ise yüzde 60. Bu yıl başlatılacak “Mağaza Müdürü Yetiştirme” programı, çalışanların kariyer gelişimini destekleyerek sektör için deneyimli liderler yetiştirmeyi hedefliyor.

Nielsen verilerine göre Rossmann, Türkiye’de parfümeri kanalında en hızlı büyüyen markalardan biri. Parfümeri pazarı yüzde 32, toplam güzellik pazarı yüzde 41 büyürken, online satışta yüzde 54 ile pazardan daha hızlı büyüyerek dikkat çekiyor.

featured Rossmann Türkiye
1 TV’de kartlar yeniden dağıtılıyor!
TV’de kartlar yeniden dağıtılıyor!
2 Sporda yeni sezonun en iddialı markaları
Sporda yeni sezonun en iddialı markaları
3 Tarayıcı savaşlarında yeni dönem: OpenAI ChatGPT Atlas’ı tanıttı!
Tarayıcı savaşlarında yeni dönem: OpenAI ChatGPT Atlas’ı tanıttı!
4 Kadınlar için en iyi iş yerleri açıklandı!
Kadınlar için en iyi iş yerleri açıklandı!
5 McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
Güncel Haberler
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Google arama trendlerine göre “ders çalışmak için yapay zeka” aramaları yüzde 180 arttı
Haberler
Google arama trendlerine göre “ders çalışmak için yapay zeka” aramaları yüzde 180 arttı
Sena Tufan
20 Eylül 2025
Dijital reklama basından sürpriz transfer!
Haberler
Dijital reklama basından sürpriz transfer!
Marketing Türkiye
6 Ağustos 2025
Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede...
Haberler
Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede…
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Reels’in yeni çağı: İçerik üreticileri yapay zeka ile dil bariyerini aşıyor
Haberler
Reels’in yeni çağı: İçerik üreticileri yapay zeka ile dil bariyerini aşıyor
Nafizcan Önder
23 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.