İsmail Bütün, Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı Genel Müdürü olarak atandı!
Daha önce Nestlé, Turkcell ve Türk Telekom’da üst düzey sorumluluklar üstlenen başarılı lider İsmail Bütün, kariyerine Kültür ve Turizm Bakanlığı’nca belirlenen turizm strateji ve politikaları doğrultusunda hizmet veren Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı Genel Müdürü olarak devam edecek.
1996 yılında Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nden mezun olduktan sonra profesyonel iş hayatına Çuhadaroğlu Holding Moskova ofisinde başlayan İsmail Bütün, 1997-2000 yılları arasında yine Moskova’da ENKA Grup Dış Ticaret bölümünde Satış ve İş Geliştirme Müdürü olarak çalıştı. 2000 yılında Nestlé Türkiye ekibine katıldıktan sonra sırasıyla; CPW Türkiye Ülke Direktörü, Özbekistan’da Orta Asya Bölgesi (Türki Cumhuriyetler) Pazarlama Direktörü ve Ulusal Zincir Mağazalar Türkiye Satış Müdürlüğü görevlerinde bulundu. 2011 yılında Nestlé’nin İsviçre’deki genel merkezinde, önce Global Satış ve Müşteri Yönetimi biriminde İş Mükemmelliği Müdürü olarak global satış projelerine, daha sonra NESCAFE Stratejik İş Birimi’nde Pazarlama Müdürü olarak global pazarlama projelerine liderlik yaptı. 2015 yılında Türkiye’ye dönerek NESCAFE Genel Müdürü ve Nestlé Türkiye Yönetim Kurulfu Üyesi oldu.
Ocak 2016’da Bireysel Satıştan Sorumlu “Perakende Satış Grup Başkanı” ve İcra Kurulu Üyesi olarak katıldığı Turkcell’de, Temmuz 2016’dan Ocak 2019’a kadar Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (CMO) ve İcra Kurulu üyesi olarak görev yaptı.
Ocak 2020’de Türk Telekom grubuna katılan İsmail Bütün, Ocak 2024’e kadar Bireysel Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevini sürdürmekteydi.
2017 yılında MIT’de (Massachusetts Teknoloji Enstitüsü) “Yeni Ufuklar” programını, 2018 yılında Stanford Üniversitesi’nde “Stratejik Avantaj İçin İnovatif Pazarlama” programını tamamladı. Capital ve Fortune Türkiye dergileri tarafından 2017 ve 2018 yıllarında Türkiye’nin en başarılı pazarlama liderleri arasında gösterilmiştir. İleri düzeyde İngilizce ve Rusça bilmektedir.