
İş dünyasında haftanın atamaları (24-30 Mayıs)
Sabancı Holding’de bayrak değişimi: Kıvanç Zaimler Sabancı Holding’in yeni CEO’su oldu

Sabancı Holding, CEO’luk görevinde bayrak değişimine gitti. 2008 yılından bu yana Sabancı Holding’de farklı görevlerde bulunan, yaklaşık 7 yıldır da Sabancı Holding Enerji Grup Başkanlığı görevini yürüten Kıvanç Zaimler, 01 Haziran 2025 tarihinden itibaren Sabancı Holding CEO’su olarak atandı. Kıvanç Zaimler, yeni göreviyle birlikte, Sabancı Topluluğu bünyesindeki yurt içi ve küresel enerji operasyonlarına liderlik etmeye de devam edecek.
2018–2025 arasında Sabancı Holding Enerji Grup Başkanı olarak görev yapan Zaimler; Enerjisa Enerji, Enerjisa Üretim ve ABD merkezli Sabancı İklim Teknolojileri şirketlerinde Yönetim Kurulu Başkanlığı yapıyor. Ayrıca Temsa’nın da Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini sürdürüyor. Bu süreçte, enerji ve teknoloji odaklı büyüme stratejilerine hem Türkiye’de hem uluslararası alanda liderlik ediyor.
2008 yılında katıldığı Enerjisa’da ticaret, dağıtım ve perakende alanlarında yöneticilik yapan Zaimler, 2016–2018 yılları arasında CEO olarak şirketin halka arz sürecini yönetmişti.
Enerji sektöründeki etkisinin yanı sıra SabancıDx’in dönüşümüne liderlik ediyor; Aksigorta ve Agesa’da yönetim kurulu düzeyinde aktif rol alıyor.
İş yaşamına 1992’de başlayan Zaimler, İstanbul Erkek Lisesi ve İTÜ Endüstri Mühendisliği mezunu. Berlin Teknik Üniversitesi’nde yüksek lisans eğitimi alarak uluslararası birikimini kariyerine yansıtıyor.
Zaimler, Dünya Enerji Konseyi Türkiye Başkan Yardımcılığı, IICEC ve SHURA gibi kuruluşlarda üstlendiği görevlerin yanı sıra COP İklim Zirveleri ve Dünya Ekonomik Forumu gibi küresel platformlarda Türkiye’yi ve Sabancı Topluluğu’nu temsil ediyor.
Banvit BRF’nin Yeni Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Gökçe Uysal Kürer oldu

BRF’nin Türkiye operasyonu Banvit BRF’de üst düzey görev değişikliği gerçekleşti. Banvit BRF, Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörlüğü pozisyonunu Gökçe Uysal Kürer’e emanet etti.
Dokuz Eylül Üniversitesi’nde İşletme lisansını, Ege Üniversitesi’de ise Pazarlama yüksek lisansını tamamlayan Gökçe Uysal Kürer, profesyonel kariyerine 2010 yılında Hayat Kimya Global’de adım attı. Ardından 2010-2022 yılları arasında İtalyan makarna firması Barilla bünyesinde sırasıyla Marka Müdürü, Pazarlama Müdürü ve Pazarlama & Kategori Geliştirme Müdürü olarak görev yaptı. Bu süreçte, hem yerel hem de global pazarlarda faaliyet gösteren markaların stratejik pazarlama planlaması, marka konumlandırması ve iletişim stratejileri üzerine yoğunlaştı.
Kariyerine daha sonra İsviçre menşeili Hero Group’da Pazarlama Direktörü olarak devam eden Kürer, markanın büyümesini desteklemek, bebek gıdası ve sağlıklı atıştırmalık kategorilerinde yeni ürün ve markaların tüketici odaklı inovasyonlar ile pazar girişlerini sağlayarak pazar payını artırmak amacıyla çok yönlü stratejiler geliştirdi. Kürer, aynı zamanda 2023 ve 2024 yıllarında Altın Lider Ödülleri’nde Türkiye’nin en beğenilen 50 CMO’su arasında yer aldı.
Stellantis’in yeni CEO’su Antonio Filosa 23 Haziran’da göreve başlıyor!

Stellantis NV, İcra Kurulu Başkanı John Elkann liderliğinde toplanan Yönetim Kurulu Özel Komitesi’nde yeni CEO’sunu oy birliği ile belirledi. Bu kapsamda şirketin Amerika Kıtası Operasyon Direktörü ve Kalite Direktörü olan Antonio Filosa, 23 Haziran’da CEO görevini devralacak.
Stellantis Yönetim Kurulu, Antonio Filosa’yı otomotiv sektöründeki 25 yılı aşkın kapsamlı ve geniş küresel deneyimi, şirket hakkındaki derin bilgisi ve tanınmış liderlik nitelikleri nedeniyle CEO olarak seçti. Hem Kuzey hem de Güney Amerika’da Stellantis’i yöneten Antonio Filosa, Güney Amerika’daki Operasyon Direktörlüğü görevi sırasında FIAT markasını pazar liderliğine taşıdı ve ardından Peugeot, Citroën, Ram ve Jeep® markalarının önemli ölçüde büyümesine katkı sağladı.
Sunglass Hut Türkiye Genel Müdürü Özlem Yılmaz Üçer oldu

EssilorLuxottica markalarından Sunglass Hut Türkiye’nin Genel Müdürlük görevine Özlem Yılmaz Üçer getirildi.
İtalya merkezli dünyanın en büyük gözlük üretimi ve dağıtımında lider gözlük şirketi EssilorLuxottica bünyesinde faaliyet gösteren Sunglass Hut Türkiye’de üst düzey bir atama gerçekleşti. Özlem Yılmaz Üçer, Sunglass Hut Türkiye Genel Müdürlüğüne atandı.
Özlem Yılmaz Üçer, 2008 yılında Yıldız Teknik Üniversitesi Kimya Bölümü’nden Onur Öğrencisi olarak mezun oldu. Ardından İstanbul Üniversitesi Kimya Mühendisliği alanında 2010 yılında lisans, 2012 yılında da yüksek lisans eğitimini tamamladı. Kariyerine 2010 yılında Zorlu Holding bünyesindeki Zorlu Tekstil’de Marka Yöneticisi olarak başlayan Özlem Yılmaz Üçer, 2013 yılında Eren Perakende’ye geçerek SuperKids Marka Müdürü olarak başladığı görevini farklı sorumluluklar alara devam ettirdi. 12 yıl boyunca sürdürdüğü kariyerinde, Eren Perakende altında bir çok markadan sorumlu olan Özlem Yılmaz Üçer, son olarak Genel Müdürlük göreviyle Nautica, Gant, Occasion ve United Brands markalarını yönetti. Şubat 2025 itibariyle EssilorLuxottica ailesine katılan Özlem Yılmaz Üçer, burada Sunglass Hut ve Rayban Türkiye perakende operasyonlarını sürdürecek.
English Home’da üst düzey atama: Mehmet Gökhan Sivrikaya, Pazarlama ve E-Ticaretten Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı Görevine atandı

Türkiye’nin lider ev ve yaşam markası English Home, dijitalleşme ve müşteri odaklı büyüme hedefleri doğrultusunda yönetim kadrosunu güçlendirmeye devam ediyor.
Şirketin Pazarlama ve E-Ticaretten Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevine, pazarlama, büyüme ve dijital strateji alanlarında 15 yılı aşkın deneyime sahip olan Mehmet Gökhan Sivrikaya atandı.
Sivrikaya, son olarak dijital seyahat platformu Neredekal.com’un CEO’su olarak görev yapmış; bu süreçte şirketin ölçeklenmesi, gelir modelinin çeşitlendirilmesi ve kullanıcı tabanının büyütülmesi konularına odaklanmıştır.
Daha önce Boyner’de çok kanallı müşteri deneyimi ve büyüme projelerini yönetmiş; CarrefourSA’da dijital dönüşüm süreçlerine liderlik etmiştir. Finans sektöründeki kariyer başlangıcında ise strateji geliştirme ve iş modeli tasarımı konularında görev almıştır.
Veriye dayalı yönetim anlayışı, müşteri deneyimi tasarımı ve dijital operasyonlar alanındaki uzmanlığı ile öne çıkan Sivrikaya, English Home’un büyüme ve dönüşüm vizyonuna liderlik edecek.
Domino’s Pizza Eurasia Group’ta iki üst düzey atama
Domino’s ve Coffy markalarının çatı organizasyonu Domino’s Pizza Eurasia Group’ta iki üst düzey atama gerçekleştirildi. DP Eurasia Pazarlama ve Dijitalden Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı (CMDO) görevine Nedim Nahmias, DP Eurasia İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcılığı (CHRO) görevine Seda Erdem Yılmaz getirildi.
Domino’s ve Coffy markalarının çatı organizasyonu Domino’s Pizza Eurasia Group’ta iki üst düzey görev değişikliğine gidildi.
Pazarlama, satış, ürün yönetimi ve lojistik alanlarında artarak devam eden sorumluluklarıyla 20 yılı aşkın güçlü bir deneyime sahip olan Nedim Nahmias, DP Eurasia Group Pazarlama ve Dijitalden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (CMDO) görevine getirilirken; insan kaynakları alanındaki stratejik liderliği ve yenilikçi yaklaşımları ile bilinen bir diğer güçlü isim Seda Erdem Yılmaz, DP Eurasia Group İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı (CHRO) olarak atandı Her iki isim de yeni görevlerinde Gürcistan, Azerbaycan ve Türkiye’yi kapsayan DP Eurasia Group seviyesinde çalışarak Domino’s ve Coffy’ye yön verecek.
Nedim Nahmias

Anadolu Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri bölümünde aldığı lisans derecesinin ardından Bahçeşehir Üniversitesi Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi bölümünden yüksek lisans derecesiyle mezun olan Nahmias, Stanford Üniversitesi’nden İnovasyon ve Büyüme, California Üniversitesi Irvine’dan Pazarlama ve Ürün Yönetimi alanlarında eğitim gördü. 2004 -2025 yılları arasındaki 21 yıl boyunca Yemeksepeti’nde farklı görevlerde üst düzey pozisyonlarda rol alan Nahmias, halen Mavi Giyim’de Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev yapmaktadır.
Seda Erdem Yılmaz

Boğaziçi Üniversitesi Uluslararası İlişkiler ve İşletme bölümleri çift anadal mezunu olan Seda Erdem Yılmaz, Fulbright bursuyla ABD Tulane Üniversitesi’nde MBA derecesini tamamladı. Kariyerine Ernst & Young’da başlayan Seda Erdem Yılmaz, ardından Peppers & Rogers Group, PwC ve Ata Holding’de Strateji ve Başkanlık Ofisi Direktörü olarak çalıştı. 2024 ve 2025 yıllarında üst üste iki kez Türkiye’nin en beğenilen 50 CHRO’su listesinde yer alan Yılmaz, son olarak Ata Group Teknoloji Şirketleri CHRO’su olarak görev alıyordu.
Christophe Campe, CHEP Avrupa ve Kuzey Amerika’nın Otomotiv İş Biriminin Başkanı olarak atandı

CHEP, geleceğe yönelik hedefleri doğrultusunda yönetim kademelerini yeniden yapılandırıyor. CHEP Avrupa ve Kuzey Amerika Otomotiv İş Birimi’nin yeni başkanı Christophe Campe oldu. 30 yıldır CHEP’te stratejik görevler yapan Campe, tedarik zincirinin değişen ihtiyaçlarına çözüm üreteceklerini belirtti.
1993 yılında CHEP’e adım atan Christophe Campe, bugüne kadar şirketin birçok stratejik alanında önemli görevler üstlendi. 2001 yılında Almanya, İskandinavya ve Doğu Avrupa Finans Direktörlüğü görevine atanan Campe, ardından Benelüks ve Almanya Ülke Genel Müdürü olarak sorumluluk aldı. Kariyerine daha sonra da CHEP’in First Mile Solutions biriminde ve Avrupa Kilit Müşteriler organizasyonunda devam etti. 2018 yılından bu yana ise CHEP Avrupa Tedarik Zinciri Kıdemli Başkan Yardımcısı olarak görev yapıyordu.
Efor Holding’in yeni CEO’su Ahmet Demir oldu

Efor Holding, sürdürülebilir büyüme ve kurumsal dönüşüm vizyonu doğrultusunda üst düzey bir atamaya imza attı. Holding, içecekten enerjiye, tarımdan madenciliğe ve inşaata kadar geniş bir yelpazede faaliyet gösteren organizasyonel yapısını daha da güçlendirmek amacıyla, CEO’luk görevine stratejik liderlik deneyimi ve finansal uzmanlığı ile öne çıkan Ahmet Demir’i getirdi.
Ohio State Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunu olan Ahmet Demir, profesyonel kariyerine BEM Dış Ticaret A.Ş.’de Müdür olarak başladı. Ardından Ukrayna’da Euro Trade şirketinde Direktör olarak görev aldı. 2005 yılında Eksim Holding bünyesine katılan Demir, Eksen Gıda Genel Müdürlüğü, Dicle Elektrik Dağıtım ve Dicle Elektrik
Perakende Satış A.Ş.’de Yönetim Kurulu Başkanlığı gibi görevlerde bulundu. Son olarak, 2020–2025 yılları arasında Eksim Holding Gıda Grubu Başkanlığı görevini üstlendi. 28 yılı aşkın yönetim tecrübesine sahip olan Demir, dijital dönüşüm, operasyonel mükemmeliyet, kaynak verimliliği ve sürdürülebilirlik odaklı yönetim anlayışıyla Efor Holding’in yeni nesil büyüme stratejilerine liderlik edecek.
Denge Değerleme İş Geliştirme ve Kurumsal İletişim Müdürü Tuğçe Yaral Mercan oldu

Avrupa’daki yatırımıyla yurt dışına açılan ilk Türk Değerleme şirketi olma sıfatına erişen, sektörünün öncü kuruluşlarından Denge Değerleme, kuruluşunun 20. yılını kutlamaya hazırlanırken, şirketin büyüyen hedefleri doğrultusunda önemli bir atama gerçekleştirdi. Denge Değerleme İş Geliştirme ve Kurumsal İletişim Müdürlüğü görevine Tuğçe Yaral Mercan getirildi.
Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler/Reklamcılık lisans derecesinin ardından İstanbul Üniversitesi’nde Halkla İlişkiler ve Tanıtım üzerine Yüksek Lisans eğitimi alan Tuğçe Yaral Mercan, kariyerine ajans sektöründe adım attı. Turizm, inşaat, teknoloji, yayıncılık, eğitim, eğlence, FMCG, sağlık gibi geniş bir yelpazede faaliyet gösteren çok sayıda global ve ulusal marka ile çalışan Mercan; bu süreçte, stratejik iletişim planları geliştirme, marka yönetimi, medya iletişimi, etkinlik yönetimi, işveren markası, içerik üretimi, sosyal sorumluluk projeleri ve pazarlama iletişim stratejilerinin geliştirilmesi ve uygulanması konularında önemli başarılar elde etti, ses getiren projelere imza attı. Yönetici sıfatıyla da çeşitli sektörlerde hizmet veren kuruluşların iletişim ve pazarlama stratejileri ile marka kimliklerine yön veren Mercan, son olarak global pazarda çözümler sunan Amega Teknoloji A.Ş’de Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürü olarak görev aldı.
Kariyeri boyunca stratejik yaklaşımı ile kreatif bakış açısını birleştirerek fark yaratan çalışmalara imza atan Yaral Mercan’ın, Denge Değerleme’deki yeni görevinde, şirketin kurumsal itibarını ve marka değerini daha da yükseltmesi ve kurumun büyüyen stratejik hedeflerine ulaşmasında etkin bir rol oynaması bekleniyor.
Birgül Akgül, Corendon Hotels & Resorts’un Kurumsal İletişim ve Pazarlama Direktörü oldu

Corendon Turizm Grubu’nda önemli bir atama gerçekleşti. Corendon Hotels & Resorts’un yeni Kurumsal İletişim ve Pazarlama Direktörlüğü görevine, turizm sektöründe uzun yıllara dayanan tecrübesiyle dikkat çeken Birgül Akgül getirildi.
Turizm ve otelcilik eğitimini lise, üniversite eğitiminin ardından yurt dışında aldığı çeşitli programlarla pekiştiren Birgül Akgül, kariyerine sektörün farklı alanlarında sağlam bir altyapıyla başladı. Hâlihazırda Kapadokya Üniversitesi’nde Sürdürülebilir Turizm Yönetimi yüksek lisans programına devam eden Akgül, akademik gelişimini sektörel deneyimiyle birleştiriyor.
Son 15 yılda kurumsal iletişim, pazarlama ve sürdürülebilirlik alanlarında uzmanlaşan Akgül; Galatasaray Üniversitesi, Bilgi Üniversitesi, Kadir Has Üniversitesi ve Koç Üniversitesi’nin yaşam boyu eğitim merkezlerinden aldığı eğitimlerle bu uzmanlığını derinleştirdi.
Martı Hotels, Divan Otelleri, Millennium & Copthorne Hotels ve Barut Otelleri gibi yerli ve yabancı köklü otel gruplarında çeşitli görevler üstlenen Akgül, bu süreçte misafir deneyimi, pazarlama, reklam, sürdürülebilirlik, halkla ilişkiler ve kurumsal iletişim projelerinde önemli başarılara imza attı.
2018 yılından bu yana sektörün önde gelen turizm haber platformlarından birinde sektörel analizler ve eğilimler üzerine kaleme aldığı sekseni aşkın makaleyle turizm profesyonellerine rehberlik eden Akgül, Corendon Hotels & Resorts’un yeni dönemdeki iletişim ve pazarlama vizyonuna yön verecek.
Samsung Türkiye’nin D2C Satış ve Kurumsal Pazarlama Kıdemli Direktörü Erkan Yıldırım oldu

Samsung Electronics Türkiye’nin D2C (Doğrudan Tüketiciye Satış) ve Kurumsal Pazarlama Kıdemli Direktörü Erkan Yıldırım oldu. 10 yılı aşkın süredir Samsung Türkiye bünyesinde yöneticilik yapan Yıldırım, yeni görevine başladı.
Samsung Electronics Türkiye’de 2015 yılından bu yana Satış ve Pazarlama alanında yöneticilik görevleri üstlenen ve son olarak e-Ticaret Direktörü olarak görev yapan Erkan Yıldırım, D2C (Doğrudan Tüketiciye) Satış ve Kurumsal Pazarlama Kıdemli Direktörü olarak atandı. Yıldırım, yeni görevinde online satış başta olmak üzere çoklu kanal satışlarının büyütülmesine, bu kanallardaki müşteri deneyimlerin geliştirilmesine, müşteri veri yönetimine, kurumsal pazarlama ve iletişim stratejilerinin genişletilmesine, sosyal sorumluluk ve sürdürülebilirlik alanlarında iş birliklerinin geliştirilmesine liderlik edecek.
2005 yılında Ege Üniversitesi Mühendislik Fakültesi’nden mezun olan Erkan Yıldırım, İngiltere’de Imperial College London’da Pazarlama ve Pazarlama İletişimi Yönetimi eğitimi aldı. Eğitimine 2009 – 2011 yılları arasında Galatasaray Üniversitesi’nde devam eden Yıldırım, yüksek lisansını yönetim alanında ‘Ürün Geliştirme Stratejileri’ projesiyle tamamladı. Kariyerine Next Group PLC bünyesinde Kategori Yöneticisi olarak başlayan Yıldırım, Satış ve Pazarlama alanında birçok büyük şirkette yöneticilik yaptı. 2014 yılında Samsung Electronics Türkiye bünyesine katılan Yıldırım, 10 yıldır farklı pozisyonlara liderlik etti.
İbrahim Seçki, Happy Group’un Yeni Genel Müdürü olarak atandı

Yeme-içme sektörünün öncü markalarını bünyesinde bulunduran Happy Group, küresel büyüme hedefleri doğrultusunda stratejik bir adım atarak İbrahim Seçki’yi Genel Müdürlük görevine getirdi. Seçki, Happy Moon’s, İkon, Little Buddha, Manhattan ve The One markalarının tüm yönetim süreçlerinden sorumlu olacak.
Hacettepe Üniversitesi İktisat Fakültesi’nden lisans, Çukurova Üniversitesi’nden MBA derecesi alan Seçki, Columbia Business School’da Liderlik ve Stratejik Yönetim eğitimi aldı.
Seçki, Profesyonel kariyerine 1998 yılında Anadolu Efes’te başladı. Anadolu Efes’teki 16 yıllık kariyeri boyunca yurt içi ve yurt dışı pazarlarda bir çok önemli sorumluluk üstlenen Seçki, son olarak Efes Kazakistan’da Ülke Satış Direktörü olarak görev aldı.
2014 yılında Yaşar Holding’e Satış Direktörü olarak katılan Seçki, burada gerçekleştirdiği başarılı dönüşüm projeleri sonucunda 2019–2023 yılları arasında Yaşar Birleşik Pazarlama Genel Müdürü olarak görev yaptı.
25 yılı aşkın sektör deneyimine, stratejik liderlik ve organizasyonel dönüşüm konusunda önemli bir tecrübeye sahip olan İbrahim Seçki, kariyeri boyunca satış, pazarlama, pazar geliştirme gibi birçok alanda görev alarak şirketlerin sürdürülebilir büyüme hedeflerine katkı sağlayan vizyoner ve sonuç odaklı bir lider olarak önemli başarılara imza attı.
Happy Group Yönetim Kurulu, atamaya ilişkin yaptığı açıklamada; “İbrahim Seçki’nin deneyim ve vizyonunun, Happy Group markalarının ulusal ve uluslararası alanda büyüme hedeflerine ulaşmasında kritik bir rol oynayacağına inanıyoruz. Bu atama, grubumuzun sadece sektördeki mevcut liderliğini pekiştirmekle kalmayıp yeni pazarlara açılma ve global ölçekte büyüme vizyonunun da güçlü bir yansımasıdır” ifadelerini kullandı.
Yeni dönemde Seçki’nin liderliğinde, Happy Group’un mevcut başarılarını uluslararası arenaya taşıması, yeni yatırımlarla büyüme ivmesini artırması ve yeme-içme sektöründe fark yaratan global bir oyuncu olma hedefine daha hızlı ilerlemesi bekleniyor.
TAİDER Aile İşletmeleri Derneği’nde bayrak değişimi

Aile işletmelerinin sürdürülebilirliğini ve kuşaklar arası başarıyı desteklemek amacıyla faaliyet gösteren TAİDER Aile İşletmeleri Derneği’nde Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini Yorglass Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Gülfem Yorgancılar Perçin devraldı.
TAİDER Aile İşletmeleri Derneği yönetim kurulu başkanlığında yönetim değişimi gerçekleşti. TAİDER Yönetim Kurulu Başkanı Fatma Olten’in 2 yıllık görev süresinin sona ermesiyle birlikte yapılan 12. Genel Kurul Toplantısı sonrasında TAİDER’in yeni Yönetim Kurulu Başkanı, Yorglass Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Gülfem Yorgancılar Perçin oldu.
Dokuz Eylül Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü mezunu olan, uzun yıllardır aile şirketlerinin kurumsallaşması, dönüşümü ve sürdürülebilirliği konularında aktif çalışmalar yürüten Perçin, iş kadını olarak önemli projelere liderlik etti.
Bir dönem TOBB İzmir Kadın Girişimciler Kurulu’nda doğal üye olarak görev alan Perçin, Gündoğdu Rotary Kulübü’nün geçmiş dönem başkanlığını yürütmüş ve 2018 yılında Ege İş Kadınları Derneği (EGİKAD) tarafından “Yılın İş Kadını” ödülüne layık görülmüştür.
TAİDER Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini devralarak bu mirası daha da ileri taşımayı hedefleyen Gülfem Yorgancılar Perçin hem akademik altyapısı hem de saha tecrübesiyle aile şirketlerinin karşılaştığı yapısal ve kuşaklar arası geçiş zorluklarına çözüm üretmeyi misyon edinmiştir.
Perçin, yeni dönemde üyeler arası bilgi paylaşımını güçlendirecek, yeni nesil liderlik anlayışını teşvik edecek projelere öncülük edecek.
Finans dünyasının seçkin isimleri TeamSec’e katıldı
TeamSec, toplamda 90 yılı aşkın uluslararası deneyime sahip üç önemli ismi yönetim kuruluna atadı: ICD’in eski CEO’su Ayman Amin Sejiny, Rasmal Ventures Ortağı Alex Wiedmer ve Emirates NBD’nin Strateji, Analitik ve Girişim Sermayesi Grubu Başkanı Neeraj Makin.
Yapay zekâ destekli yeni nesil bir fintech ve regtech şirketi olan TeamSec, sermaye optimizasyonu ve işletme sermayesi likiditesi alanlarında çözümler sunuyor. Bu hizmetler, tamamen otomatikleştirilmiş ve uçtan uca entegre edilmiş menkul kıymetleştirme ve fatura finansmanı platformu aracılığıyla sağlanıyor. Sektöründe hızla önemli bir oyuncu haline gelen TeamSec, küresel ölçekte kanıtlanmış başarıları olan yöneticileri bünyesine katarak liderlik yapısını güçlendiriyor. Bu kapsamda, Ayman Amin Sejiny Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılığı görevine atanırken; Alex Wiedmer ve Neeraj Makin de Yönetim Kurulu’na dahil edildi.
Ayman Amin Sejiny

Ayman Amin Sejiny, kurumsal bankacılık ve yatırım bankacılığı alanlarında 30 yılı aşkın liderlik deneyimine sahip. Kariyerinde Barclays Suudi Arabistan, Ibdar Bank, Alkhair Bank (eski adıyla Unicorn Investment Bank) ve son olarak 55 üye ülkeye yayılan, 120 banka ile iş birliği yürüten ve özel sermaye yatırımlarını yöneten İslam Kalkınma Bankası Grubu’nun özel sektör kolu olan ICD’nin CEO’luğunu üstlendi. Sejiny, kariyerinin erken dönemlerinde Citibank ve ABN AMRO’nun Suudi Arabistan iştiraki gibi bankalarda da görev aldı. Bu görevlerinde e-ticaret, nakit yönetimi ve ileri düzey fintech çözümlerine yönelik stratejik büyüme ve iş ortaklıklarını başarıyla yönetti.
Alex Wiedmer

TeamSec’in yönetim kuruluna katılan bir diğer isim olan Alex Wiedmer, Avrupa, Kuzey Amerika ve MENA bölgelerinde 25 yılı aşkın girişim sermayesi deneyimiyle tanınıyor. Halihazırda Katar merkezli Rasmal Ventures’ta ortak ve direktör olarak görev yapan Wiedmer, daha önce Paris merkezli Iris Capital’de uzun yıllar ortaklık yaptı. Bu süreçte, Körfez bölgesinin öncü VC fonlarından biri olan ve üst düzey getiri sağlayan STC Ventures’ın yatırım komitesinde de yer aldı. Bugüne kadar 50’den fazla şirkete yönelik 60’tan fazla yatırım gerçekleştiren Wiedmer, girişim finansmanı ve yatırım alanında güçlü bir geçmişe sahip.
Neeraj Makin

Yönetim Kurulu’nun yeni üyelerinden bir diğeri de Emirates NBD’de Strateji, Analitik ve Girişim Sermayesi Grubu Başkanı olarak görev yapan ve bankasının İcra Komitesi Üyesi olan Neeraj Makin. Bankanın uzun vadeli büyüme stratejilerini şekillendiren Makin, BNP Paribas Mısır ve Türkiye’deki DenizBank’ın satın alımlarını yönetti. Aynı zamanda bankanın Suudi Arabistan ve Hindistan’daki uluslararası alandaki genişleme sürecini yönetti. Makin, gelişmiş analitik çözümler geliştiren merkezlere ve fintek girişimlerine yapılan yatırımları yöneten kurumsal VC fonuna da liderlik ediyor. EY ve McKinsey geçmişiyle birleşme, satın alma ve iş stratejisi konularında derin bir birikime sahip olan Makin, TeamSec kurumsal yönetimini güçlendirerek sermaye piyasalarının gelecekteki altyapısını şekillendirmede daha önemli bir rol üstlenecek.
Bu üç önemli ismin TeamSec’in kurumsal yönetim kadrosuna katılması, sermaye piyasalarının geleceğini şekillendirmede kritik rol oynayacak ve şirketin global ölçekte daha büyük başarılara ulaşmasına katkı sağlayacak.
Protel Ödeme Sistemleri Direktörü Çağatay Gürpınar oldu

35 yılı aşkın süredir otel, restoran, kafe, bar, pastane ve plaj işletmeleri için teknolojik çözümler sunan Protel’in Ödeme Sistemleri Direktörlüğü görevine Çağatay Gürpınar atandı. Otel ve restoran yazılımlarındaki lider konumunu ödeme sistemleri alanına da taşıyan Protel Holding, bu stratejik atamayla birlikte kadrosunu daha da güçlendirerek müşterilerinin ihtiyaçlarına yönelik uçtan uca çözümler sunma hedefini pekiştiriyor.
2008 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi Metalurji ve Malzeme Mühendisliği Bölümü’nden mezun olan Çağatay Gürpınar, aynı üniversiteden MBA derecesini aldı. İş hayatına 2011 yılında Garanti Bankası Stratejik Planlama bölümünde başlayan Gürpınar, ardından Yapı Kredi Bankası’nda Dijital Bankacılık bölümünde çalıştı. Daha sonra uzun süre Bankalararası Kart Merkezi’nde Strateji Müdürü olarak görev alan Gürpınar, Şekerbank’ta da Ödeme Sistemleri Birim Müdürlüğünü üstlendi. Son olarak uluslararası bir strateji danışmanlığı şirketi olan Strategy&’de yönetici danışman olarak görev alan Gürpınar Mart 2025 itibarıyla Protel Holding’e Ödeme Sistemleri Direktörü olarak katıldı.