25 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
İş dünyası ikiye bölündü sanal mı hibrit mi?
Haberler

İş dünyası ikiye bölündü sanal mı hibrit mi?

Nafizcan Önder
2 Mart 2022
2 dk okuma

COVID-19’la birlikte dijitalleşmenin hız kazanması ve sanal platformların hayatımıza daha fazla nüfuz etmesiyle, fiziksel görüşme ve aktiviteler yerini sanal etkinliklere bırakıyor. Pandeminin itici gücüyle dijitalleşmenin rüzgarını arkasına alan iş dünyasından birçok şirket ise toplantı, ürün tanıtımı, lansman gibi aktivitelerini sanal veya hibrit etkinliklere dönüştürerek daha geniş kitlelere ulaşmayı hedefliyor. Peki iş dünyası yeni normali ne kadar benimsedi? Sanal etkinlikler yakaladığı ivmeyi sürdürecek mi? Gelin sorunun yanıtlarına küresel araştırmalar ve JakoMeet’in Kurucusu A. Seçkin Canan’ın öngörüleri ışığında bakalım…

  • Statista’nın yayınladığı verilere göre, pazarlamacıların yüzde 40’ı 2022’de etkinliklerin sanal olmasını beklerken, yüzde 35’i ise hibrit etkinlikleri işaret ediyor.
  • Sanal etkinlik platformu JakoMeet’in Kurucusu A. Seçkin Canan konuya dair açıklama yaparak, “Dünya genelindeki markaların yüzde 45’i etkinliklere katılımı yükseltmek, yüzde 19’u ise marka bilinirliğini artırmak için sanal etkinlikleri tercih ediyor” diyor.

Şirketler sanal etkinlikleri sevdi

LinkedIn tarafından pazarlama yöneticileri arasında yapılan araştırmaya göre, şirket etkinliklerinin yüzde 90 ila 100’ünün sanal etkinlik platformları aracılığıyla gerçekleştirildiğine dikkat çeken A. Seçkin Canan, “Sanal etkinlikler şirketlerin ana iletişim araçlarından biri haline geliyor. Pazarlamada etkinlikleri kullananların  yüzde 80‘i, 2-5 yıl önceki aktivitelere göre online etkinliklerden daha anlamlı sonuçlar elde ettiklerini söylüyor. Bu yüzden şirketlerin birçoğu artık ürün lansmanlarını da sanal platformlar aracılığıyla gerçekleştiriyor ve bu sayede ürünlerini henüz piyasaya sürmeden potansiyel müşterilerine ulaşarak, alıcısını çok daha önceden buluyor” ifadelerini kullanıyor.

Sanal ve hibrit etkinliklere rağbet artacak

Sanal ve hibrit etkinliklerin 2022 yılında da en çok tercih edilen pazarlama yöntemleri olacağının altını çizen A. Seçkin Canan, “Yüz yüze etkinliklere kıyasla sanal etkinliklerin sunduğu fırsatlar birçok şirket için katma değere dönüşüyor. Bu durumun en gözle görülür unsurları arasında ise daha az maliyetle daha büyük kitlelere hitap edebilmek yer alıyor. Bu yüzden sanal ve yeni dönemin gözdesi hibrit etkinliklere talebin gelecek yıllarda daha da artacağını düşünüyoruz. JakoMeet olarak bu aşamada teknolojik altyapımızı her daim güncel tutarak iş dünyasını bir araya getirirken, avantajlı özelliklerimizle de benzersiz bir etkinlik sahası oluşturmaya devam edeceğiz” diyor.

Çalışan bağlılığı nasıl oluşturulur?

featured hibrit sanal
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
3 Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye'den 3 okul var!
Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye’den 3 okul var!
4 Instagram’dan 8 yeni özellik
Instagram’dan 8 yeni özellik
5 Şirketlerin yüzde 90’ı üretken yapay zeka uzmanı arıyor
Şirketlerin yüzde 90’ı üretken yapay zeka uzmanı arıyor
Güncel Haberler
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
Campaign Global Agency of the Year Awards 2024’te Türkiye rüzgarı
Campaign Global Agency of the Year Awards 2024’te Türkiye rüzgarı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Markaların sosyal sorumlulukta "samimiyet" sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
Haberler
Markaların sosyal sorumlulukta “samimiyet” sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
İrem Alimoğlu
3 Mayıs 2025
Brandverse Awards’a katılmak için son gün yarın!
Haberler
Brandverse Awards’a katılmak için son gün yarın!
Sena Tufan
16 Nisan 2025
Campaign Global Agency of the Year Awards 2024’te Türkiye rüzgarı
Haberler
Campaign Global Agency of the Year Awards 2024’te Türkiye rüzgarı
İrem Alimoğlu
11 saat önce
TikTok LIVE Ajansı olmanın tam zamanı!
Haberler
TikTok LIVE Ajansı olmanın tam zamanı!
Advertorial
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.