16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
İş birliğinden her zaman güç doğmuyor!
Haberler

İş birliğinden her zaman güç doğmuyor!

Seda Başpınar
18 Haziran 2023
2 dk okuma

Farklı kulvarlarda koşan iki marka, zaman zaman güçlerini birleştirip iş birliği yapıyor ve her iki tarafın hedef kitlesi ortada buluşuyor. Çoğu zaman her iki markaya da avantaj sağlayan bu iş birlikleri bazen hüsranla sonuçlanabiliyor.

Google arama verileri “marka iş birlikleri” terimine olan ilginin son 10 yılda yüzde bin 150 arttığını gösteriyor. Peki, marka iş birliklerinin hangileri hedefi 12’den vurdu hangileri hedefi ıskaladı? Bu sorudan yola çıkan The Drum yazarı Paul McEntee, son yılların marka iş birliklerini 1 ila 5 arasında puanladı…

Heinz x Absolut

İş birliğinden her zaman güç doğmuyor!

Birkaç yıl önce Instagram’da votkalı makarna tarifi paylaşan Gigi Hadid’den ilham alan Heinz x Absolut, her iki markanın da hedef kitlesine hizmet eden bir şey yaratmak için birbirlerinin ikonik yönlerine eğildi ve ortaya oldukça başarılı bir sonuç çıktı.

Puan: 5 yıldız

Gymbox x Surreal x Numan x Cheesegeek

İş birliğinden her zaman güç doğmuyor!

Dünyanın ilk dörtlü marka iş birliğinin ne olabileceğine dair kurulan hayali Gymbox x Surreal x Numan x Cheesegeek gerçekleştirdi. Markalar Daft Punk’un “Harder Better Faster Stronger” şarkısını kendilerine uyarlayarak oldukça yaratıcı bir işe imza attı.

Puan: 4

Greggs x Primark

İş birliğinden her zaman güç doğmuyor!

Uygun fiyatlı modanın ve uygun fiyatlı atıştırmalıkların devleri Greggs ve Primark tişörtler, mayolar ve çoraplardan oluşan bir koleksiyona imza attı. Proje dikkat çekici olsa da sokaklarda koleksiyonda ait tasarımlarla dolaşanlara pek de rastlanmadı…

Puan: 3

Nike x Tiffany

İş birliğinden her zaman güç doğmuyor!

Normalde sporun ve şıklığın iki havalı markası Nike ve Tiffany el ele vererek yanlış ata oynadı. İş birliğini duyurmak için yapay zekayı kullanan taraflar miraslarına katkıda bulunma gayesiyle yola çıktı ancak ortaya çıkan konsept sınıfta kaldı.

Puan: 2

featured
1 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
2 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
3 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
4 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
5 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
Güncel Haberler
Sürdürülebilirlik artık takım oyunu!
Sürdürülebilirlik artık takım oyunu!
Z kuşağının favori oyunları, 19 milyondan fazla siber saldırı girişiminde yem olarak kullanıldı 
Z kuşağının favori oyunları, 19 milyondan fazla siber saldırı girişiminde yem olarak kullanıldı 
Siber saldırıda rekor: 2024’te saldırılar yüzde 28 arttı!
Siber saldırıda rekor: 2024’te saldırılar yüzde 28 arttı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ayın öne çıkan global kampanyaları… (Mayıs 2025)
Haberler
Ayın öne çıkan global kampanyaları… (Mayıs 2025)
Sena Tufan
1 hafta önce
Gaziantep'e Avrupa Konseyi Parlamenter Meclisi'nden büyük ödül!
Haberler
Gaziantep’e Avrupa Konseyi Parlamenter Meclisi’nden büyük ödül!
Marketing Türkiye
10 Nisan 2025
Siber saldırıda rekor: 2024’te saldırılar yüzde 28 arttı!
Haberler
Siber saldırıda rekor: 2024’te saldırılar yüzde 28 arttı!
İrem Alimoğlu
19 saat önce
İş dünyasında haftanın atamaları (2-6 Haziran)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (2-6 Haziran)
Nafizcan Önder
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.