20 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
İş birliğinden her zaman güç doğmuyor!
Haberler

İş birliğinden her zaman güç doğmuyor!

Seda Başpınar
18 Haziran 2023
2 dk okuma

Farklı kulvarlarda koşan iki marka, zaman zaman güçlerini birleştirip iş birliği yapıyor ve her iki tarafın hedef kitlesi ortada buluşuyor. Çoğu zaman her iki markaya da avantaj sağlayan bu iş birlikleri bazen hüsranla sonuçlanabiliyor.

Google arama verileri “marka iş birlikleri” terimine olan ilginin son 10 yılda yüzde bin 150 arttığını gösteriyor. Peki, marka iş birliklerinin hangileri hedefi 12’den vurdu hangileri hedefi ıskaladı? Bu sorudan yola çıkan The Drum yazarı Paul McEntee, son yılların marka iş birliklerini 1 ila 5 arasında puanladı…

Heinz x Absolut

İş birliğinden her zaman güç doğmuyor!

Birkaç yıl önce Instagram’da votkalı makarna tarifi paylaşan Gigi Hadid’den ilham alan Heinz x Absolut, her iki markanın da hedef kitlesine hizmet eden bir şey yaratmak için birbirlerinin ikonik yönlerine eğildi ve ortaya oldukça başarılı bir sonuç çıktı.

Puan: 5 yıldız

Gymbox x Surreal x Numan x Cheesegeek

İş birliğinden her zaman güç doğmuyor!

Dünyanın ilk dörtlü marka iş birliğinin ne olabileceğine dair kurulan hayali Gymbox x Surreal x Numan x Cheesegeek gerçekleştirdi. Markalar Daft Punk’un “Harder Better Faster Stronger” şarkısını kendilerine uyarlayarak oldukça yaratıcı bir işe imza attı.

Puan: 4

Greggs x Primark

İş birliğinden her zaman güç doğmuyor!

Uygun fiyatlı modanın ve uygun fiyatlı atıştırmalıkların devleri Greggs ve Primark tişörtler, mayolar ve çoraplardan oluşan bir koleksiyona imza attı. Proje dikkat çekici olsa da sokaklarda koleksiyonda ait tasarımlarla dolaşanlara pek de rastlanmadı…

Puan: 3

Nike x Tiffany

İş birliğinden her zaman güç doğmuyor!

Normalde sporun ve şıklığın iki havalı markası Nike ve Tiffany el ele vererek yanlış ata oynadı. İş birliğini duyurmak için yapay zekayı kullanan taraflar miraslarına katkıda bulunma gayesiyle yola çıktı ancak ortaya çıkan konsept sınıfta kaldı.

Puan: 2

featured
1 Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
2 Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
3 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
4 TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
5 Yılların internet tarayıcısı Chrome, satışa sunuluyor!
Yılların internet tarayıcısı Chrome, satışa sunuluyor!
Güncel Haberler
Dünyanın en iyileriyle aynı sahnede! Toprak, Red Bull Kutusunda Kanatlandı
Dünyanın en iyileriyle aynı sahnede! Toprak, Red Bull Kutusunda Kanatlandı
Markalı perakendede indirimler çare olmadı: Satışlarda kan kaybı sürüyor
Markalı perakendede indirimler çare olmadı: Satışlarda kan kaybı sürüyor
Topshop, “See Now, Buy Now” defilesiyle yedi yıl sonra geri döndü
Topshop, “See Now, Buy Now” defilesiyle yedi yıl sonra geri döndü
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (4-10 Temmuz)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (4-10 Temmuz)
Sena Tufan
10 Temmuz 2025
OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
Haberler
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Tüketicinin yaz karnesi: Tatil planları değişti, öncelik tasarrufa geçti
Haberler
Tüketicinin yaz karnesi: Tatil planları değişti, öncelik tasarrufa geçti
İrem Alimoğlu
14 Haziran 2025
Temu’nun erişimi bir yılda yüzde 300’ün üzerinde arttı!
Haberler
Temu’nun erişimi bir yılda yüzde 300’ün üzerinde arttı!
Sena Tufan
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.