İPZ’13’te “Dönüşüm ve Uyum” konuşulacak
Bundan tam sekiz yıl önce Marketing Management Institute (MMI) Türkiye ve Marketing Türkiye dergisinin inisiyatifiyle düzenlenmeye başlayan İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) bu yıl sekizinci kez katılımcılarını ağırlamaya hazırlanıyor. 12 Eylül 2013 tarihinde Swissotel The Bosphorus’da yüzlerce pazarlama profesyonelini bir tam gün boyunca ağırlayacak olan zirvede interaktif pazarlama profesyonellerinin gündemini meşgul eden tüm konular masaya yatırılacak.
Think Tank iş başındaydı!
İnteraktif Pazarlama Zirvesi’nin içeriği her yıl olduğu gibi bu yıl da sektörün çok yakından tanıdığı 10 kişilik bir fikir takımının katkılarıyla oluşturuldu. MMI Türkiye Başkanı ve Marketing Türkiye dergisi Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu’nun liderliğinde toplanan ekipte, ilk yılından bu yana etkinliğin konumlandırmasını hazırlayan Marka Danışmanı Hakan Senbir, DBI Genel Müdürü Uğur Şeker, MoveZ Genel Müdürü Kurt Onur, Promoqube Ajans Başkanı Korhan Kurt, Perform Türkiye Genel Müdürü Emre Uğurlu, Project House Ajans Başkanı Cüneyt Devrim, Mobilera Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Arda Kertmelioğlu, IP Dergisi Yazı İşleri Müdürü Elif Erman ve Manifesto İletişim Kurucu Ortağı Selin Bozkurt yer alıyordu. İPZ’13 için geçtiğimiz yılın Aralık ayında çalışmaya başlayan ekip, bu yılın ana temasını ise “Dönüşüm ve Uyum” olarak belirledi.
Güncel Haberler