İPZ Anadolu’nun 7’nci durağı Antalya olacak
13 yıldır devam eden ve Türkiye’nin en kapsamlı pazarlama etkinliği olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi Anadolu’da 2019’un 7’nci durağı Antalya olacak. Marketing Türkiye ve Marketing & Management Institute tarafından düzenlenen İPZ Anadolu’nun bu yılki konusu “Akıllı İşler/Dijitali Anlamak” olarak belirlendi. 4 Aralık’ta The Marmara Antalya’da gerçekleştirilecek etkinlik kapsamında değişen dünyanın gerekleri ve iş dünyasına yansımaları tartışılacak.
Marketing Türkiye ve Marketing & Management Institute tarafından düzenlenen ve Türkiye’nin en kapsamlı pazarlama etkinliği olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) Anadolu’nun Antalya buluşması 4 Aralık’ta The Marmara Antalya’da gerçekleşecek. 13 yıldır aralıksız olarak devam eden ve Türkiye’nin birçok ilini ziyaret eden İPZ Anadolu’nun bu yılki ana teması değişen ihtiyaçlar dikkate alınarak “Akıllı İşler” olarak belirlendi.
Antalya ilham veren sunumlara sahne olacak
İPZ Anadolu’nun Antalya ayağında ilham veren konuşmacılar ve ufuk açan sunumlar katılımcılarla buluşacak. Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni ve Marketing Management Institute (MMI) Türkiye Başkanı Günseli Özen’in açılış konuşmasıyla başlayacak zirvede ilk konuşmacı “Günümüzün Değişen Dünyasında Akıllı Markalaşma Nasıl Olur?” başlıklı sunumuyla Deloitte Türkiye Dijital Hizmetler Ortağı ve Perakende Sektörü Lideri Hakan Göl olacak. Ardından Tick Tock Boom Kreatif Direktörü Gürkan Gürel “Dijital Pazarlama: İmkansızı Başarmak” adlı sunumunu Antalyalılarla paylaşacak. Yapı Kredi KOBİ ve OBİ Bankacılığı Müşteri Yönetimi ve İş Geliştirme Direktörü Burak Bıçaklar “KOBİ’lerin Rekabet Gücünün Artırılması” konulu sunumuyla İPZ Antalya sahnesinde katılımcılara seslenirken, Bankalararası Kart Merkezi Genel Müdür Yardımcısı Cenk Temiz “TROY’un Hikayesi: İç Kaynakların Etkin Kullanımı ve Dijitalleşme” konusunu aktaracak. IdeaSoft E-ticaret Ekip Yöneticisi İbrahim Vıcıl “E-ticaret ve E-ihracatın Yol Haritası” adlı sunumuyla, Digital Partners CEO’su Tunç Günbey “e-İhracata Doğru “Akıllı” ve Emin Adımlar” sunumuyla, Reklamcılık Vakfı adına Marka Danışmanı ve Argos’un Kurucu Ortağı Necdet Kara ise “Renkleri Kucaklamak” sunumuyla Antalyalılarla buluşacak.