İnternet ve bilgisayar kullanım alışkanlıkları Method Research Company’nin 2001 yılından beri 33 ilde her 15 günde bir düzenli olarak bin kişiyle görüşerek tüketici tutum ve davranışlarını analiz ettiği “Method Trend” araştırma modeliyle gerçekleştirilen araştırma sonuçları infografisi. 1 ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor? 2 Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa’nın lideri oldu 3 Dünyanın en değerli şirketi belli oldu 4 Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı 5 UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş korumasıGüncel Haberler Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar! Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı Tüketici açık dondurmayı neden seviyor?Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE