14 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Instagram'ın en görünür markaları hangileri?
Haberler

Instagram’ın en görünür markaları hangileri?

İrem Alimoğlu
7 Haziran 2025
2 dk okuma

Sosyal medya artık yalnızca bireylerin değil, markaların da kimliğini inşa ettiği ve görünürlük mücadelesi verdiği dijital bir vitrin haline geldi. Özellikle Instagram gibi görsel odaklı platformlar, kullanıcıların içerik üretme ve paylaşma alışkanlıklarıyla birlikte markalar için devasa bir pazarlama alanına dönüştü. Peki, Instagram’da hangi markalar en çok konuşuluyor, en fazla görüntülenmeyi alıyor? CreatorDen’in “2025 Yılı Influencer Marketing’e Genel Bakış Raporu”nda CreatorHub Monitor’un gelişmiş analiz araçlarıyla hazırlanan veriler, Türkiye’deki markaların Instagram Reels ve gönderilerdeki etiketlenme başarısını gözler önüne seriyor.

Sosyal medya markalar için sadece bir iletişim kanalı değil, aynı zamanda görünürlük savaşının da verildiği bir arena haline geldi. CreatorHub Monitor tarafından geliştirilen tahmin algoritmaları sayesinde, Instagram Reels ve diğer gönderilerde en çok görüntülenen marka etiketleri tespit edildi. Listenin zirvesinde 994 milyonluk görüntülenmeyle philipsevürünleriturkiye yer alırken, onu 505 milyonla niveaturkiye ve 453 milyonla yumoştr takip etti.

Güzellik ve kişisel bakım markaları öne çıkıyor

Instagram'ın en görünür markaları hangileri?

İlk 10’da Sephora, MAC Cosmetics, NYX, Avon ve Dyson gibi güzellik ve kişisel bakım markalarının yer alması, bu kategorinin sosyal medya görünürlüğünde ne kadar güçlü olduğunu gözler önüne seriyor. Bu başarının arkasında influencer iş birlikleri ve kullanıcı deneyim paylaşımlarının olduğu tahmin ediliyor.

Perakende ve platform markaları da listede

BİM, A101, Hepsiburada ve Migros gibi perakende devleri de kullanıcı etiketlemelerinde öne çıkarak geniş tüketici tabanlarının dijitaldeki etkisini gösteriyor. Netflix ve Disney+ gibi dijital içerik platformlarının ise bu listeye girmesi, içerik üreticileriyle olan etkileşimlerinin gücünü ortaya koyuyor.

CreatorHub Monitor’un sunduğu Share of Voice (SOV) analizi, markaların rakiplerine kıyasla platform üzerindeki görünürlük oranlarını yüksek doğrulukla ölçüyor. Böylece markalar sadece kaç kişi tarafından görüldüklerini değil, aynı zamanda rakiplerine göre ne kadar ön planda olduklarını da analiz edebiliyor.

Çoklu platform performans ölçümü

CreatorHub Monitor yalnızca Instagram ile sınırlı değil. YouTube’da izlenme sayılarına dayalı analizler, TikTok’ta ise izlenme bazlı trend takibi ile markaların platformlara özel strateji geliştirmelerine olanak sağlıyor. Özellikle TikTok’un hızlı adaptasyon gerektiren yapısı, dinamik kampanyalar için fırsatlar sunuyor.

Cannes Lions 2025 kısa listeleri açıklanmaya başlandı!

featured Instagram
1 Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
2 Türkiye’de sosyal medya platformlarına erişim sorunu sürüyor
Türkiye’de sosyal medya platformlarına erişim sorunu sürüyor
3 Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi'nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi’nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
4 Yurt dışı çıkış harcına zam kararı Resmi Gazete'de yayımlandı...
Yurt dışı çıkış harcına zam kararı Resmi Gazete’de yayımlandı…
5 Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler...
Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler…
Güncel Haberler
Üstad yine durmamış
Üstad yine durmamış
TikTok'ta #PerfumeTok rüzgarı: Koku pazarına Z kuşağı yön veriyor...
TikTok’ta #PerfumeTok rüzgarı: Koku pazarına Z kuşağı yön veriyor…
Ajanslarda yapay zekanın geleceğini "kod" değil, "kültür" belirleyecek...
Ajanslarda yapay zekanın geleceğini “kod” değil, “kültür” belirleyecek…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

"Yapay zekanın babası" Hinton uyardı: Kontrolden çıkabilecek bir zeka mı geliştiriyoruz?
Haberler
“Yapay zekanın babası” Hinton uyardı: Kontrolden çıkabilecek bir zeka mı geliştiriyoruz?
İrem Alimoğlu
5 Ağustos 2025
Üstün performansıyla fark yaratan 5 reklam filmi...
Haberler
Üstün performansıyla fark yaratan 5 reklam filmi…
Nafizcan Önder
2 Ağustos 2025
Instagram'ın "soru kutucuğu" özelliği WhatsApp'a geliyor
Haberler
Instagram’ın “soru kutucuğu” özelliği WhatsApp’a geliyor
İrem Alimoğlu
18 Temmuz 2025
Mercedes'lere BMW motoru geliyor!
Haberler
Mercedes’lere BMW motoru geliyor!
Sena Tufan
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.