23 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Instagram'ın en görünür markaları hangileri?
Haberler

Instagram’ın en görünür markaları hangileri?

İrem Alimoğlu
7 Haziran 2025
2 dk okuma

Sosyal medya artık yalnızca bireylerin değil, markaların da kimliğini inşa ettiği ve görünürlük mücadelesi verdiği dijital bir vitrin haline geldi. Özellikle Instagram gibi görsel odaklı platformlar, kullanıcıların içerik üretme ve paylaşma alışkanlıklarıyla birlikte markalar için devasa bir pazarlama alanına dönüştü. Peki, Instagram’da hangi markalar en çok konuşuluyor, en fazla görüntülenmeyi alıyor? CreatorDen’in “2025 Yılı Influencer Marketing’e Genel Bakış Raporu”nda CreatorHub Monitor’un gelişmiş analiz araçlarıyla hazırlanan veriler, Türkiye’deki markaların Instagram Reels ve gönderilerdeki etiketlenme başarısını gözler önüne seriyor.

Sosyal medya markalar için sadece bir iletişim kanalı değil, aynı zamanda görünürlük savaşının da verildiği bir arena haline geldi. CreatorHub Monitor tarafından geliştirilen tahmin algoritmaları sayesinde, Instagram Reels ve diğer gönderilerde en çok görüntülenen marka etiketleri tespit edildi. Listenin zirvesinde 994 milyonluk görüntülenmeyle philipsevürünleriturkiye yer alırken, onu 505 milyonla niveaturkiye ve 453 milyonla yumoştr takip etti.

Güzellik ve kişisel bakım markaları öne çıkıyor

Instagram'ın en görünür markaları hangileri?

İlk 10’da Sephora, MAC Cosmetics, NYX, Avon ve Dyson gibi güzellik ve kişisel bakım markalarının yer alması, bu kategorinin sosyal medya görünürlüğünde ne kadar güçlü olduğunu gözler önüne seriyor. Bu başarının arkasında influencer iş birlikleri ve kullanıcı deneyim paylaşımlarının olduğu tahmin ediliyor.

Perakende ve platform markaları da listede

BİM, A101, Hepsiburada ve Migros gibi perakende devleri de kullanıcı etiketlemelerinde öne çıkarak geniş tüketici tabanlarının dijitaldeki etkisini gösteriyor. Netflix ve Disney+ gibi dijital içerik platformlarının ise bu listeye girmesi, içerik üreticileriyle olan etkileşimlerinin gücünü ortaya koyuyor.

CreatorHub Monitor’un sunduğu Share of Voice (SOV) analizi, markaların rakiplerine kıyasla platform üzerindeki görünürlük oranlarını yüksek doğrulukla ölçüyor. Böylece markalar sadece kaç kişi tarafından görüldüklerini değil, aynı zamanda rakiplerine göre ne kadar ön planda olduklarını da analiz edebiliyor.

Çoklu platform performans ölçümü

CreatorHub Monitor yalnızca Instagram ile sınırlı değil. YouTube’da izlenme sayılarına dayalı analizler, TikTok’ta ise izlenme bazlı trend takibi ile markaların platformlara özel strateji geliştirmelerine olanak sağlıyor. Özellikle TikTok’un hızlı adaptasyon gerektiren yapısı, dinamik kampanyalar için fırsatlar sunuyor.

Cannes Lions 2025 kısa listeleri açıklanmaya başlandı!

featured Instagram
1 Yapay zeka kullanan ürünler tedirgin ediyor
Yapay zeka kullanan ürünler tedirgin ediyor
2 Ticaret Bakanlığı’ndan fiyat etiketlerine yeni düzenleme...
Ticaret Bakanlığı’ndan fiyat etiketlerine yeni düzenleme…
3 Gündem Endeks (Marketing Türkiye x Bundle): Dijitalde en çok okunan mecralar
Gündem Endeks (Marketing Türkiye x Bundle): Dijitalde en çok okunan mecralar
4 İki Akdeniz ülkesi, bir tarz: Türkiye’de İtalyan etkisi
İki Akdeniz ülkesi, bir tarz: Türkiye’de İtalyan etkisi
5 Dev gıda markası Kraft Heinz,10 yıllık birlikteliğin ardından bölünebilir
Dev gıda markası Kraft Heinz,10 yıllık birlikteliğin ardından bölünebilir
Güncel Haberler
Robot köpekler sahilde teslimatta, pizzalar güvende...
Robot köpekler sahilde teslimatta, pizzalar güvende…
Yandex Türkiye, Yandex Seyahat ve Yandex Finans’ı kullanıma sundu
Yandex Türkiye, Yandex Seyahat ve Yandex Finans’ı kullanıma sundu
Google Haritalar'ın Kırmızı Pin'i markalara ne anlatıyor?
Google Haritalar’ın Kırmızı Pin’i markalara ne anlatıyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Logoyu "bir tık" büyütebilir miyiz?
Haberler
Logoyu “bir tık” büyütebilir miyiz?
Nafizcan Önder
17 Haziran 2025
Gerety Awards, kadın liderlerin yer aldığı jüri panellerini duyurdu
Haberler
Gerety Awards, kadın liderlerin yer aldığı jüri panellerini duyurdu
İrem Alimoğlu
8 Mayıs 2025
Subway'den IKEA'nın açılışına "köfteli" müdahale!
Haberler
Subway’den IKEA’nın açılışına “köfteli” müdahale!
Sena Tufan
5 Mayıs 2025
OpenAI'den dev hamle: "Kodlama aracı Windsurf’ü 3 milyar dolara satın alıyor" iddiası
Haberler
OpenAI’den dev hamle: “Kodlama aracı Windsurf’ü 3 milyar dolara satın alıyor” iddiası
İrem Alimoğlu
6 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.