2 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Instagram'da alışveriş özelliği Türkiye'de!
Haberler

Instagram’da alışveriş özelliği Türkiye’de!

Nafizcan Önder
6 Ekim 2020
1 dk okuma

Instagram’da alışveriş özelliği artık Türkiye’de uygun şartları sağlayan tüm işletmelere açılıyor. Bu, Facebook Shops ve IGTV üzerinden alışverişe erişimi de beraberinde getirirken, Reels üzerinden alışveriş de önümüzdeki günlerde test edilmeye başlayacak.

Böylece önceden sadece sınırlı sayıda işletmenin erişebildiği Instagram’da alışveriş özelliğini, büyük markalardan e-ticarete atılan küçük işletme sahiplerine, içerik üreticilerinden yayıncılara, Türkiye’de uygun şartları sağlayan tüm işletmeler kullanabilecek.

IGTV ve Reels üzerinden alışveriş

Instagram ayrıca, önümüzdeki hafta IGTV üzerinden alışveriş özelliğinin dünya genelinde kullanıma sunulmaya başlayacağını, bu yıl içinde de Reels üzerinden alışveriş özelliğinin test edilmeye başlayacağını açıkladı. İnsanlar artık IGTV’de video izlerken birkaç tıklamayla bir ürün seçip, işletmenin web sitesi üzerinden alışverişi tamamlayabilecek. Bu, içerik üreticileri ve işletmelere uzun formatlı, düzenlenmiş videolar üzerinden ilham verici ve sürükleyici bir şekilde satış yapma fırsatını sunuyor. Önümüzdeki günlerde, alışveriş özelliğini kullanan IGTV videoları, Instagram Shop üzerinden de keşfedilebilecek.

Neden önemli?
Çünkü markalar her zaman Instagram topluluğunun önemli bir parçası oldu:

  • İnsanların yüzde 90’ı Instagram’da bir işletmeyi takip ediyor
  • Alışveriş yapanların yüzde 70’i yeni ürün keşfetmek için Instagram’a geliyor
  • İnsanların yüzde 87’si bir ürün satın alırken influencer’ların onlara ilham verdiğini söylüyor
  • COVID-19 pandemisi sürecinde online alışveriş hız kazandı. Dünya genelinde insanların yüzde 85’inin online alışveriş yaptığı tahmin ediliyor.

Instagram Marka Geliştirme Lideri Gord Ray, konuyla ilgili yaptığı açıklamasında, “Alışveriş yapanları, markaları ve içerik üreticilerini bir araya getirmenin sunduğu eşsiz değeri ortaya çıkarmak istiyoruz. Bu üçü arasındaki noktaları birleştirebilirsek herkes için inanılmaz bir alışveriş deneyimi yaratabiliriz. Bunu yapmanın bir yolu da Instagram’da alışveriş özelliğini daha fazla ülkede kullanıma açmak ve daha fazla insana en sevdikleri markalar ve içerik üreticilerinden alışveriş yapma fırsatını sunmak” dedi.

 

alışveriş Gord Ray Instagram Instagram'da alışveriş özelliği
1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa'nın lideri oldu
Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa’nın lideri oldu
4 Dünyanın en değerli şirketi belli oldu
Dünyanın en değerli şirketi belli oldu
5 Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
Güncel Haberler
Tüketici açık dondurmayı neden seviyor?
Tüketici açık dondurmayı neden seviyor?
happn, "Perfect Date" ile ilk buluşmanın yükünü hafifletiyor
happn, “Perfect Date” ile ilk buluşmanın yükünü hafifletiyor
32. İstanbul Caz Festivali başladı
32. İstanbul Caz Festivali başladı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

TikTok LIVE Ajansı olmanın tam zamanı!
Haberler
TikTok LIVE Ajansı olmanın tam zamanı!
Advertorial
2 hafta önce
Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!
Haberler
Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!
Sena Tufan
3 hafta önce
Instagram'ın en görünür markaları hangileri?
Haberler
Instagram’ın en görünür markaları hangileri?
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Haberler
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
İrem Alimoğlu
5 saat önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.