1 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Instagram yetkilileriyle görüşmede sonuç çıkmadı | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Instagram yetkilileriyle görüşmede sonuç çıkmadı | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
6 Ağustos 2024
3 dk okuma
Instagram yetkilileriyle görüşmede sonuç çıkmadı | Son 24 saatin gündemi

Sosyal medya platformu Instagram’ın erişime engellenmesinin ardından gözler dün akşam gerçekleşen toplantıya çevrilmişti. Instagram yetkilileri ve hükumet yetkililerinin görüşmelerinin ardından Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’ndan açıklama geldi. Uraloğlu, “Tam istediğimiz sonucu almış değiliz, takip ediyoruz, aktif olarak görüşüyoruz. Bugün bir ilerleme olacağını düşünmüyoruz” diye konuştu. Instagram, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) kararıyla 2 Ağustos’ta erişime engellenmişti.

Apple yeni reklamıyla bir kez daha tepkileri üzerine çekti

Instagram yetkilileriyle görüşmede sonuç çıkmadı | Son 24 saatin gündemi

Apple, Tayland’ı az gelişmiş bir ülke olarak yansıttığı gerekçesiyle eleştirilen “The Underdogs: OOO (Out Of Office)” reklam filmi nedeniyle özür diledi. ‘Underdogs: OOO (Out of Office)’ Apple’ın ‘At Work’ serisi kapsamında yayınlanan yaklaşık 10 dakika uzunluğundaki beşinci reklam filmi, şirketlerinin ihtiyaçlarını karşılamak üzere yarım milyon kutu üretebilecek bir fabrika bulmak için Tayland’a seyahat eden dört çalışanı anlatıyor. Reklam, dil engellerinden lojistik sorunlara kadar çeşitli zorlukların üstesinden gelmede Apple ürünlerinin yeteneklerini vurgulamayı amaçlıyordu ancak beklenen olmadı.

Yasaklı Instagram’a verilerle bakış…

Instagram yetkilileriyle görüşmede sonuç çıkmadı | Son 24 saatin gündemi

Gemius Audience verilerine göre Instagram, kullanıcı sayısı bakımından Türkiye’nin en büyük 4. platformu. 2024 yılı ay ortalamasına bakıldığında ise Instagram’ı ayda ortalama 50,6 milyon kişi ziyaret etmiş. Instagram’ın cinsiyet dağılımında ise kadın erkek oranı neredeyse başa baş. Instagram’ı en yoğun kullanan yaş grupları ise 25-34 ve 35-44 aralıkları… Instagram’a en fazla reklam veren kategoriler incelendiğinde ilk sırada e-ticaret yer alıyor. E-ticareti sırasıyla medya, kişisel bakım ve seyahat/turizm endüstrileri takip ediyor. Instagram görsel ağırlıklı bir platform olduğundan özellikle turizm/seyahat endüstrisinin ilk reklam tercihi oluyor.

Tüketiciler, toplumsal dayanıklılığın artması için markalardan daha fazla çaba bekliyor

Instagram yetkilileriyle görüşmede sonuç çıkmadı | Son 24 saatin gündemi

Sustainable Brands Türkiye ve FutureBright Group iş birliğiyle, daha dayanıklı bir topluma giden yolda markalara düşen görev ve sorumlulukları ortaya koyma misyonuyla gerçekleştirilen “Türkiye Toplumsal Dönüşüm Araştırması”, ülkemize özgü çevresel, sosyal, kültürel ve toplumsal meseleler konusunda kamuoyu ve uzmanların nabzını tutuyor. Araştırmaya göre ekonomi, eğitim, nüfus, iklim, su, kentleşme ve sağlık gibi makro problemler nedeniyle toplumsal kırılganlık hızla artıyor. Her üç kişiden ikisinin kendini güvende hissetmediğini ortaya koyan araştırma raporuna göre, hem uzmanlar hem de toplumun geniş kesimi, bu kırılganlığın giderilmesi ve toplumsal dayanıklılığın artırılması için, devlet ve sivil toplum örgütleri kadar markaların da sorumluluk alması gerektiğini ifade ediyor.

Bu oyun trendleri iş dünyasının geleceğini değiştirecek!

Instagram yetkilileriyle görüşmede sonuç çıkmadı | Son 24 saatin gündemi

ManpowerGroup, yayımladığı “Oyun Dünyasında 2024 Görünümü” raporunda iş dünyasının geleceğini şekillendiren oyun trendlerini ve bu trendlerin çalışan ve iş ortamlarına etkisini inceledi. Raporda yer alan bilgilere göre şu anda dünya genelinde internet kullanıcılarının yüzde 80’den fazlası çeşitli cihazlarda video oyunları oynuyor. İşverenlerin yüzde 56’sı adayların oyun becerilerini değerlendirirken yüzde 70’i yapay zekânın beceri geliştirme üzerinde olumlu bir etkisi olacağına inanıyor. Çalışanların yüzde 46’sı ise sanal gerçeklik eğitiminde rahat olduklarını belirtiyor.

Instagram yasağı kime yaradı?

featured
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
4 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
5 Getir Yemek, Uber Eats'e satıldı
Getir Yemek, Uber Eats’e satıldı
Güncel Haberler
Türkiye’de çocuk yetiştirme kodları: Disiplin ve dindarlık önde, "bağımsızlık" geride
Türkiye’de çocuk yetiştirme kodları: Disiplin ve dindarlık önde, “bağımsızlık” geride
Kasım indirimleri değişmedi ama tüketici davranışları değişti!
Kasım indirimleri değişmedi ama tüketici davranışları değişti!
Z kuşağının şifresini çözmek: Jargonu azalt, bağlantıyı artır...
Z kuşağının şifresini çözmek: Jargonu azalt, bağlantıyı artır…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
Haberler
Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Haberler
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Sena Tufan
30 Ekim 2025
Kasım indirimleri değişmedi ama tüketici davranışları değişti!
Haberler
Kasım indirimleri değişmedi ama tüketici davranışları değişti!
Sena Tufan
12 saat önce
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Haberler
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Marketing Türkiye
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.