19 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
İngiltere ve Amerika’da en çok satan ev aletleri markaları Shark ve Ninja, Türk tüketicisiyle buluştu…
Haberler

İngiltere ve Amerika’da en çok satan ev aletleri markaları Shark ve Ninja, Türk tüketicisiyle buluştu…

Marketing Türkiye
1 Temmuz 2024
2 dk okuma

Amerika merkezli SharkNinja, Karaca Grup ortaklığıyla Türkiye pazarına girdi.

SharkNinja çatısı altında yer alan, İngiltere ve Amerika’nın en çok satılan elektrikli süpürge markası Shark, aynı zamanda saç bakım ürünleri ve hava temizleyicilerle günlük hayatı kolaylaştıran, yenilikçi ve premium ev ürünler vadediyor. Ninja ise güçlü blenderlardan airfryerlara fark yaratan teknolojilerle, evde lezzetli yiyecekler ve içecekler hazırlamayı hızlı ve kolay hale getirmeyi amaçlıyor.

İngiltere ve Amerika’da en çok satan ev aletleri markaları Shark ve Ninja, Türk tüketicisiyle buluştu…

5 yıldızlı ürünler geliştirme misyonuyla tüketici memnuniyetini odağına alan SharkNinja, küçük elektrikli ev aletleri kategorisinde birçok ilke de imza atmış. Elektrikli süpürgelerinde auto-empty özelliğiyle toza maruz bırakmadan hazneyi otomatik boşaltan teknolojiyi sunarken, güzellik kategorisinde saç şekillendirici ve kurutma makinesini tek bir üründe buluşturuyor.  Shark’ın yenilikçi hava temizleyicileri filtre değiştirme ihtiyacına son veriyor. Ninja’nın dikey çift hazneli ve alandan tasarruf sağlayan airfryerları yemek yapmayı pratikleştirirken, BlendSense teknolojisi ile geliştirilen güçlü blenderlar malzemenin özelliğine göre hızı, zamanı ve gücü otomatik ayarlıyor.

İngiltere ve Amerika’da en çok satan ev aletleri markaları Shark ve Ninja, Türk tüketicisiyle buluştu…
Galip Bağcı
SharkNinja Türkiye Genel Müdürü

SharkNinja Türkiye Genel Müdürü Galip Bağcı, “Dünya çapında 32 ülkede, 31 farklı ürün kategorisinde faaliyet gösteren, ev eşyaları sektöründe devrim yaratan SharkNinja’nın Karaca Grup ortaklığıyla Türkiye pazarına girmesinden mutluluk duyuyoruz. Sektör lideri iki markayı aynı çatı altında bir araya getiren, 11 milyar dolar pazar değerine sahip SharkNinja’nın, 4.500’ü aşkın patentli teknolojisiyle tasarlanan ulaşılabilir ürünlerini Türk tüketicilerle buluşturuyoruz” dedi.

SharkNinja’nın ev aletleri, ilk olarak Karaca mobil uygulamasında ve www.karaca.com adresinde, çok yakında ise SharkNinja mağazaları, www.sharkninja.com.tr ve teknoloji mağazalarında yer alacak.

featured
1 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
2 Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
3 Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce "özel hayat" soruluyor!
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce “özel hayat” soruluyor!
4 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
5 Türk hanelerinde "kahve" devrimi: Makine sahipliği yüzde 79'a ulaştı...
Türk hanelerinde “kahve” devrimi: Makine sahipliği yüzde 79’a ulaştı…
Güncel Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye'ye emanet etti
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye’ye emanet etti
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Satış ekibi uykudayken bile çalışan yapay zeka asistanı: Next Big App sahada
Haberler
Satış ekibi uykudayken bile çalışan yapay zeka asistanı: Next Big App sahada
Advertorial
4 hafta önce
4. Tarımda Pozitif Gelecek Sempozyumu gerçekleştirildi
Haberler
4. Tarımda Pozitif Gelecek Sempozyumu gerçekleştirildi
Sena Tufan
6 Kasım 2025
"Birleşen Sular, Filizlenen Umutlar": Sanatın umuda açılan kapısı
Haberler
“Birleşen Sular, Filizlenen Umutlar”: Sanatın umuda açılan kapısı
Nafizcan Önder
30 Ekim 2025
Gıdada tüketicinin zor tercihi: Fiyat mı sağlık mı?
Haberler
Gıdada tüketicinin zor tercihi: Fiyat mı sağlık mı?
Nafizcan Önder
4 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.