15 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
İlgi yaratma sihirbazları XCO'24 sahnesinde! Zirvede yerinizi almak için kaydolmayı unutmayın...
Haberler

İlgi yaratma sihirbazları XCO’24 sahnesinde! Zirvede yerinizi almak için kaydolmayı unutmayın…

Marketing Türkiye
29 Ekim 2024
2 dk okuma

Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğinde tasarlanan ve Türkiye’de deneyim tasarımına odaklanan ilk ve en kapsamlı etkinlik XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi, 10. yılında sektör profesyonellerini “Age of Scientific Marketing” ana temasıyla bir araya getirecek. 11 Kasım’da Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleştirilecek zirve global trendleri deneyimin usta isimlerinin yorumlarıyla sahnesine taşıyacak. Zirvenin ikinci ana başlığı ise “ilgi” olacak.

36 konuşmacının sahne alacağı zirve “Pa­zarlama Tüneli”nin de aşamalarını temsil eden 5 ana bölümden oluşacak:

  1. Farkındalık (Awareness),
  2. İlgi (Interest),
  3. Arzu (Desire).
  4. Hareket (Action)
  5. Sadakat ve Marka Elçiliği (Loyalty and Advocacy)

11 Kasım’da Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleşecek zirve için yerinizi ayırmayı unutmayın!

Gelin hep beraber zirvenin ikinci ana başlığı olan “İlgi”de neler konuşulacağına bakalım:

İlgi

Tüketici memnuniyetini odağına alan şirketler rakipleri arasından sıyrılarak her zaman öne geçtiler. Peki, bunu nasıl gerçekleştirdiler?

İlgi ana başlığı altında;

  • Kişiselleştirilmiş pazarlama sahiden kişiselleştirilmiş midir, nasıl?
  • Mükemmel deneyimler çağında kişiselleştirme ne kadar mümkün?

Gaming hem bir mecra hem de deneyimsel uygulamaların merkezinde yükseliyorken markalar bundan nasıl yararlanacak? Aracısızlaşma neden yeni dönemin beklentisi oldu?

  • Kişiselleştirilmiş pazarlama sahiden kişiselleştirilmiş midir?

Tüketiciler beklemedikleri anlarda ayrıntılarıyla düşünüldüğü anlaşılan deneyimleri yaşamayı bekliyor. Mükemmel deneyimler giderek marka bağımlılığı azalan müşterilerin sadakatini deneyimden yana koymasına neden oluyor.

Pazarın kişiselleştirilmiş deneyimleri her ne kadar veriden yola çıkıyorsa da bu alanda insani dokunuşlar beklentisi öne çıkıyor.

Duygusal zekası yüksek içgörüler ile pazardaki koşullara uyum sağlayan pazarlama profesyonelleri kişiselleştirme konusunda hep önde olacaklar.

  • Kişiselleştirilmiş mükemmel deneyimler çağındayız

Veri pek çok yolla toplanıyor: Dijital ayak izi, tüketiciye dokunan anlar, sosyal medyadaki tutum ve davranışlar kişisel verilerimizi oluşturuyor. Ayrıca ürün ve hizmetlere ilişkin yorumlar da muhatabımızı tanımamıza yardımcı oluyor. Hedef kitlenin ihtiyacını ve hizmet kalitesindeki  beklenti düzeyini bu verilerden öğrenmek mümkün. Sonraki adım kişisel düzeyde mükemmel deneyimi sunmaya kalıyor.

  • Gaming’in hem bir mecra hem de deneyimsel uygulamaların merkezi olarak yükselişi

Oyun güçlü bir pazarlama mecrası. Giderek daha fazla marka oyunu deneyimi mecrası olarak değerlendiriliyor. Oyundaki ayak izleri marka yönetimlerinin kişi bazlı ihtiyaçlarını tespit ederken de yeni değer önerileri sunarken de güçlü argümanlar sunuyor. Mecranın gücünü önce fark edenler rakiplerine büyük fark atıyor.

  • Aracısızlaşma yeni dönemde hem müşterinin hem de markanın tercihi

Teknoloji, hedef kitleye ulaşımda yeni ve kısa yollar yaratıyor. Marka tüketiciyle iletişim kurduğunda dikkatin dağılmasına izin vermeden satışın gerçekleşmesini istiyor.

“Bankalaşan Markalar” tanımına uygun olarak kredi öneriyor. Teslimat kolaylığında ise sınır tanımıyor. Daha az insan dokunuşu o kadar az hata ve maliyet olarak görülüyor. Ancak tek istisna, gerektiğinde gerektiği kadar uzman dokunuşundan emin olmak istiyor.

İlgi bölümünde kimler neler anlatacak?

“Senin Auran Senin Dünyan: Yapay Zeka ile Kişiselleştirilmiş Bilgisayar Deneyimi”
Banu Soyak-Lenovo Pazarlama ve İletişimden Sorumlu GMY

“Deneyimin Ötesinde: Mağazacılıkta Yeni Ufuklar“
Nurçin Koçoğlu-Boyner Pazarlama ve Marka Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı

“Menü Mühendisliğinde Veri ve Teknolojinin Gücü“
Funda Eratalar–TAB Gıda Pazarlama Müdürü

“Kategori Dönüşüm Hikayesi: Bilimsel Deneyim Kurgusu”
Gülnur Uluğ-Muratbey Peynirleri Yönetim ve Pazarlama Danışmanı

Panel: “360 Derece Kişiselleştirilmiş Pazarlama Deneyimi”
Sevilay Kop-Digital Panorama Genel Müdürü & Kemal Kar-Teknoloji ve Ingage Ürün Geliştirme Direktörü
Moderatör: Günseli Özen-Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni

Aşağıdaki formu doldurarak Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’24‘e izleyici olarak katılabilirsiniz….

featured xco XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi
1 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
2 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
3 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
4 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
5 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
Güncel Haberler
Z kuşağının favori oyunları, 19 milyondan fazla siber saldırı girişiminde yem olarak kullanıldı 
Z kuşağının favori oyunları, 19 milyondan fazla siber saldırı girişiminde yem olarak kullanıldı 
Siber saldırıda rekor: 2024’te saldırılar yüzde 28 arttı!
Siber saldırıda rekor: 2024’te saldırılar yüzde 28 arttı!
Babalar Günü'nü kutlayan markalar!
Babalar Günü’nü kutlayan markalar!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tüketicinin yaz karnesi: Tatil planları değişti, öncelik tasarrufa geçti
Haberler
Tüketicinin yaz karnesi: Tatil planları değişti, öncelik tasarrufa geçti
İrem Alimoğlu
24 saat önce
Üretken yapay zeka, ajan yapay zeka ve silahlandırılmış yapay zeka: Aradaki fark ne? 
Haberler
Üretken yapay zeka, ajan yapay zeka ve silahlandırılmış yapay zeka: Aradaki fark ne? 
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Group M resmen WPP Media oldu!
Haberler
Group M resmen WPP Media oldu!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
McDonald's'ın Roma'daki antik mozaik enstalasyonu sosyal medyayı ikiye böldü
Haberler
McDonald’s’ın Roma’daki antik mozaik enstalasyonu sosyal medyayı ikiye böldü
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.