17 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği İDA, REPİD’e üye oldu
Haberler

İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği İDA, REPİD’e üye oldu

Marketing Türkiye
21 Şubat 2024
2 dk okuma

Türkiye’de, küresel standartlara uygun “Sorumlu Reklamcılık Ekosistemi”ni oluşturmak, büyümenin sağlıklı ve organize şekilde sürdürülmesini sağlamak amacıyla kurulan Reklam ve Pazarlama İletişimi Derneği (REPİD) üye derneklerin katılımıyla büyümesini sürdürüyor. REPİD’in son üyesi İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği (İDA) oldu…

Bu yıl ikinci kez yayınlanan “Tahmini Reklam ve Medya Yatırımları Raporu”nun paydaşları olan altı derneğin; Reklamverenler Derneği (RVD), Reklamcılar Derneği (RD), İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB), Mobil Mecralar Araştırma Pazarlama ve Reklamcılık Derneği (MMA), Açıkhava Reklamcılar Vakfı (ARVAK), Ulusal Radyo Yayıncıları Derneği (URYAD) ve üyelerinin katılımıyla kurulan Reklam ve Pazarlama İletişimi Derneği’nin (REPİD) yeni üyesi İDA oldu.  

REPİD sektörün geleceği için önemli bir oluşum

İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği İDA, REPİD’e üye oldu
İDA Yönetim Kurulu Başkanı Özge Uzun

REPİD’e üye olmalarıyla ilgili değerlendirmelerde bulunan İDA Yönetim Kurulu Başkanı Özge Uzun şunları söyledi: “İletişim sektöründe başarının sırrı, sektördeki oyuncuların birlikte düşünmesi, belli dernekler, çatılar altında bir araya gelerek standartları belirlemesinden geçiyor. ‘Sorumlu Reklamcılık Ekosistemi’ yaratmak hedefliyle kurulan Reklam ve Pazarlama İletişimi Derneği’nin (REPİD) reklam ve pazarlama iletişimi sektörünün koordinasyonunu sağlayarak iletişim alanında önemli bir ihtiyaca cevap vereceğini öngörüyorum. Özellikle iletişim profesyonellerinin rekabet yoğun alanlarda belli standartlar oluşturabilmesi, iletişim alanında faaliyet gösteren derneklerin ortak bir dil birliği kazanması, iş birliğinin teşvik edilmesi, sektörümüzü geleceğe taşıyacak önemli bir adım. Türkiye’de iletişim sektörünün güçlenmesi ve sürdürülebilir büyümesi için dijital dönüşümde teknoloji ve inovasyonu desteklemekten sınırlı kaynakları etkin kullanmaya, araştırmalarla veri üretmekten ulusal ve uluslararası arenada bilgi paylaşımını artırmaya dek pek çok alanda el ele vermemiz gereken bir dönemdeyiz. Bu nedenle sektör derneklerinin koordineli şekilde ilerlemesi çok kıymetli. Dolayısıyla REPİD, reklam ve pazarlama iletişimi alanında sektöre getireceği uzun vadeli düzenlemelerle çıtayı yükseltirken İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği (İDA) olarak halkla ilişkiler sektöründe yaratmayı hedeflediğimiz ortak akla da katkı sunacak bir dernek. İletişim sektörü adına haksız rekabete, kayıt dışı faaliyete ve etik dışı davranışlara karşı bilinç yaratmak; sektör hakkında doğru bilgilere ulaşılmasını sağlamak konularında REPİD’in önemli açılım sağlayacağını düşünüyorum.”

featured
1 Yeşil sahadan yeşeren umut: Eskişehirspor ve Bursaspor “Doğa İçin Tek Yürek” oluyor
Yeşil sahadan yeşeren umut: Eskişehirspor ve Bursaspor “Doğa İçin Tek Yürek” oluyor
2 Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
3 Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
4 Microsoft Word'e yapay zeka dokunuşu: Metinler artık sesli özetlenebilecek
Microsoft Word’e yapay zeka dokunuşu: Metinler artık sesli özetlenebilecek
5 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
Güncel Haberler
Sporun Z raporu: “Şampiyon markalar”
Sporun Z raporu: “Şampiyon markalar”
Mezun olmak yetmiyor! İş piyasasında günümüz gerçeği...
Mezun olmak yetmiyor! İş piyasasında günümüz gerçeği…
Sporun dönüştürücü gücüne katkı veren her marka “şampiyon”!
Sporun dönüştürücü gücüne katkı veren her marka “şampiyon”!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

32. İstanbul Caz Festivali başladı
Haberler
32. İstanbul Caz Festivali başladı
Marketing Türkiye
2 Temmuz 2025
O artık sadece kulaklık değil: Moda, meditasyon ve mini asistan tek cihazda!
Haberler
O artık sadece kulaklık değil: Moda, meditasyon ve mini asistan tek cihazda!
Nafizcan Önder
4 hafta önce
TikTok LIVE Ajansı olmanın tam zamanı!
Haberler
TikTok LIVE Ajansı olmanın tam zamanı!
Advertorial
16 Haziran 2025
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Haberler
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Sena Tufan
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.