21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Arda Öztaşkın: "İklim Değil, İnsanlık Krizi"
Haberler

Arda Öztaşkın: “İklim Değil, İnsanlık Krizi”

Nafizcan Önder
15 Aralık 2023
2 dk okuma

Arda Öztaşkın’ın sürdürülebilir sağlıklı gelecek üzerine bir iletişimci olarak derlediği notlar, “İklim Değil İnsanlık Krizi” kitabında okuyucularla buluşuyor. 13 Aralık’ta Bomontiada’da gerçekleştirilen lansmanda Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen’in moderatörlüğünde “İklim Değil İnsanlık Krizi”ne dair soruları yanıtlayan Arda Öztaşkın “Bilim insanları görevini yaptı, sıra iletişimcilerde!” diyor…

Arda Öztaşkın: "İklim Değil, İnsanlık Krizi"

İnsanlık zor bir kıskacın içinde. Bir yanda artık kaynaklarının sonsuzcasına tüketilmesine tepki veren gezegenimiz, diğer yanda artan nüfus ve katlanan tüketme hırsıyla iyice sağlıksız bir noktaya gelen üretim ve tüketim pratiklerimiz, jeopolitik sorunlar, ekonomik sıkışma, çözemediğimiz temel insanlık konuları; toplumsal cinsiyet eşitliği, insanca yaşam, özgürlükler, farklı coğrafyalarda göz ardı edilen dramlar, bir de iyi ya da kötü tarafta tüm bunları kaldıraçlayan teknolojik gelişmeler.

Her şeyi insanların tercihleri belirliyor. Tercihlerinin sonucu olarak insanlık, belki de bugüne kadar hiç yaşamadığı keskinlikte sorunlarla mücadele ediyor ya da ediyormuş gibi yapıyor. Tüm bu sorunları kapsayan sürdürülebilirlik sadece iklim krizi konusunu içermiyor. Ekonomi, teknoloji, insanca yaşam, cinsiyet eşitliği, adalet gibi konular da sürdürülebilir bir gelecek için yaşamsal konular.

Arda Öztaşkın: "İklim Değil, İnsanlık Krizi"

Sıra iletişimcilerde diyerek yola çıkan Arda Öztaşkın’ın “İklim Değil İnsanlık Krizi” kitabına dair Yekta Kopan: “Arda Öztaşkın bu kitapta, yaşanabilir bir dünya ve sürdürülebilir bir gelecek için birer bardak su tutuşturuyor elimize. Can suları bunlar. O can suyunu toprağa hep birlikte dökeceğiz” diyor.

Prof. Dr. Selçuk Şirin ise: “Hepimizin hayatında devasa olduğu için artık görmezden geldiğimiz sorunlar vardır. Sorunun varlığını kabul etseniz bile elinizden bir şey gelmeyeceğine inandığınız için yaşadığınız çaresizliği artık kanıksamışsınızdır. Bu kanıksama hali öyle bir noktaya gelir ki bir süre sonra biri size o sorunu hatırlattığında içinizden az da olsa bir öfke hissedersiniz. Ne alemi vardı şimdi bunu gündeme getirmenin? Elinizdeki kitap bu anlamda sizi öfkelendirmek için yazılmış” sözleriyle değerlendiriyor.

Kitap, karmaşık sürdürülebilirlik meselelerini insan, gezegen, ekonomi ve teknoloji boyutlarıyla bir iletişimcinin perspektifinden sade, şeffaf ve çarpıcı bir şekilde ortaya koyuyor. Ayrıca bireysel sorumlulukların önemine işaret ederek, alınacak basit önlemlerin sürdürülebilir dönüşümün anahtarı olduğunun da altını çiziyor.

Sağlıklı ve sürdürülebilir bir gelecek için küçük adımlarla olsa da eyleme geçmekle ilgili daha fazla kişiye farkındalık tohumu atmayı amaçlayan ve Yeni İnsan Yayınevi tarafından basılan kitabın yazar telifinden doğan tüm geliri, Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı’na (TEGV) bağışlanacak…

Arda Öztaşkın featured İklim değil insanlık krizi
1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Çalışma hayatının yeni trendleri...
Çalışma hayatının yeni trendleri…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Pantone 2026’nın rengini açıkladı: Cloud Dancer – Hızlanan dünyaya sessiz yavaşlama
Haberler
Pantone 2026’nın rengini açıkladı: Cloud Dancer – Hızlanan dünyaya sessiz yavaşlama
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Samsung ve Nvidia’dan yapay zekada stratejik ortaklık
Haberler
Samsung ve Nvidia’dan yapay zekada stratejik ortaklık
İrem Alimoğlu
21 Kasım 2025
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Haberler
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Nafizcan Önder
2 hafta önce
ChatGPT’ye erotik içerikler için “yetişkin modu” geliyor
Haberler
ChatGPT’ye erotik içerikler için “yetişkin modu” geliyor
İrem Alimoğlu
15 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.